може ли да ми кажете колко от вас които са с двигател 1.8 ,1.6 или 1.4 моно имат релета за ''нулиране на компа'' и въобще нужнни ли са те ако газовата е настроена добре .При вас как са монтирани .Моля за повече инфо понеже имам едно наум спрямо тия релета и други пособия за нулиране на компа
П.П с голф3 1.8 моно съм аз -ловато с ел изпарител
задължително ли е релето за нулиране на компа при моното?
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Доколкото знам такова реле се слага за да рестартира ЕКУ-то всеки път като загасиш и запалиш колата, при положение, че трупа грешки в него.
Това е евтиния вариант и заместител на Ламбда Контрол Система, която емулира сигнала на ламбда сондата и лъже ЕКУ-то за "действителен" сигнал от нея.
Има ЗА и ПРОТИВ, аз бях с такова, но ваското се мръщи нещо след смяната на двигателя ми и не иска да го слага.
Това е евтиния вариант и заместител на Ламбда Контрол Система, която емулира сигнала на ламбда сондата и лъже ЕКУ-то за "действителен" сигнал от нея.
Има ЗА и ПРОТИВ, аз бях с такова, но ваското се мръщи нещо след смяната на двигателя ми и не иска да го слага.

- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
111
vasstop написа:Доколкото знам такова реле се слага за да рестартира ЕКУ-то всеки път като загасиш и запалиш колата, при положение, че трупа грешки в него.
Това е евтиния вариант и заместител на Ламбда Контрол Система, която емулира сигнала на ламбда сондата и лъже ЕКУ-то за "действителен" сигнал от нея.
Има ЗА и ПРОТИВ, аз бях с такова, но ваското се мръщи нещо след смяната на двигателя ми и не иска да го слага.
благодаря ти за отговора както винаги точен,сега ще ти кажа аз какви резерви имам и защо питам.
Значи при монтажа на газовата всичко си беше ок само трябваше да се настрои на газанализатор,имах нещастието да отида при пишман такъв които освен че ми настрои газовата ми прекъсна и един червен кабел на компа,след няколко ходения пак( колата не искаше да пали докато е студена без да натискам газта след като отреза тоя кабел) ми монтира това реле ,след 2 дни палене се появи пак същия проблем ,при поредното ми връщане пишмана ми каза че вече било от колата и да си карам таралясника( направо ми идеше да го убия),отидох при нов майстор които ми каза че релето е поставено некадърно(колко удобно нали?) и го махна а този червение кабел на които беше монтирано релето го прекъсна ,от едната страна го изолира а от другата го върза на късо за некъв черен кабел на компа,естествено пак не пали без газ когато е студена.След цялата тая процедура ходих на диагностика и хората не ми откриха никакви проблеми -всичко е изрядно(ламбда,термо датчик,стъпково и квото се сетите) до сега си карам така ,не че е проблем но ме дразни защото си искам стария Голф ,тази вечер се ядосах и сам махнах тия калебяци от колата и свързах всичко както си му е реда,покарах я малко след това на бенз и на газ и утре ще видим дали ще запали и как ще се държи после .Ако некой може да даде съвети да казва





- Lawyer
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм с 1.8 RP-мотор. Нямам нито емулатор, нито реле за нулиране. Проверявал съм ЕКУ-то - не натрупва НИКАКВИ грешки! Нито на газ-анализатор смея да я заведа, нито искам да слагам такива неща, защото така добре върви, че по-добре да не се пипа.
Много съм доволен от вървенето на газ - не усещам разлика от бензина. Дори е доста икономично за "Пасат". Още като слагах газовата ми казаха, че при моноинжекциите на VW няма никакъв проблем да вървят без допълнителни приспособления.

- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
Lawyer написа:Аз съм с 1.8 RP-мотор. Нямам нито емулатор, нито реле за нулиране. Проверявал съм ЕКУ-то - не натрупва НИКАКВИ грешки! Нито на газ-анализатор смея да я заведа, нито искам да слагам такива неща, защото така добре върви, че по-добре да не се пипа.Много съм доволен от вървенето на газ - не усещам разлика от бензина. Доста икономично е даже за "Пасат".
ми сега свързах всичко както си е по книга,махнах всички преправянки и т.н аз затова и написах дългия пост за да видите как е при мен и да дадете съвет кво да правя ,утре сутрин ще мога да ви кажа със сигурност дали има ефект връщането на стария начин
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
Syncro написа:1.8 ADZ - нямам ламбда контол,нито реле за зануляване на ЕКУ-то
Проблеми нямам (абе имам ама ми идват от стъпковото моторче)
я сподели ,чисто информативно

- Syncro
- Мнения: 1241
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: ANB 1999
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Ами то общо взето няма какво да се споделя
Уредба "Stargas" при градския майстор.С поставянето заспа - освен една скоба на изпарителя (опираше във вилката на скоростите)
От момента в които съм я сложил до сега не съм ходил за донастройване.Имаше само един проблем - задържаше високи обороти (около 2000 об/мин) и се разбрахме да ми слага ламбда емулатор,но понеже нямаше в момента остана така.Впоследствие се оказа,че стъпковото ми моторче ми прави мизерии.Все още не съм го сменил и не знам дали високите обороти са причинени от него.
Преди седмица бях на диагностика в Унитрейд - неработещо стъпково моторче и мудна ламбда сонда.Други грешки нямаше.
Уредба "Stargas" при градския майстор.С поставянето заспа - освен една скоба на изпарителя (опираше във вилката на скоростите)
От момента в които съм я сложил до сега не съм ходил за донастройване.Имаше само един проблем - задържаше високи обороти (около 2000 об/мин) и се разбрахме да ми слага ламбда емулатор,но понеже нямаше в момента остана така.Впоследствие се оказа,че стъпковото ми моторче ми прави мизерии.Все още не съм го сменил и не знам дали високите обороти са причинени от него.
Преди седмица бях на диагностика в Унитрейд - неработещо стъпково моторче и мудна ламбда сонда.Други грешки нямаше.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
Lawyer написа:Даскала написа:Ти ли бате нема да ме засечеш
Аз съм с изцяло добри намерения.
да бе верно как се познава дали работи като показанията на ДВГ-то са същите и при мотори без такова че даже и по добри ,защо някой са а други без и какъв е + ако да?
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта