гасне на газ Голфарата

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
FIRE
Мнения: 79
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

гасне на газ Голфарата

Мнениеот FIRE » Чет 08 дек 2005 13:13


Здравейте пичове, Голфа е 3 , 1,8 mi.когато я паля на бензин и превключа на газ докато още е студена при изключване от скорост оборотите падат да 500 и ако не изгасне след няколко секунди се стабилизират на нормалните 850. Понякога когато е загряла също гасне маи го прави и на бензин но там по не се усеща. Дали има някаква джаджа или датчик който задържа оборотите и не им позволява да падат и да се е насрал. На газовата всичко е ново клапани, мембрани.




Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 08 дек 2005 13:27


.. по принцип има раздел за газови уредби .. но .. почисти си датчика за празан ход или стъпковото моторче както още му казват .. стои отгоре на двигателя ..


Потребителски аватар
FIRE
Мнения: 79
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот FIRE » Пет 09 дек 2005 2:57


А как се почиства то не ли капсаловано?


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пет 09 дек 2005 8:35


Аз знам, че при RP-мотора не подлежи на отваряне и почистване. :dontknow:


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Lisho » Съб 10 дек 2005 14:04


Lawyer написа:Аз знам, че при RP-мотора не подлежи на отваряне и почистване. :dontknow:


Подлежи на отваряне, но с много голяма вероятност да му счупиш пластмасовите щипки тъй като от старост и топлина са остарели и не са еластични.Трябва голямо търпение и внимание - иначе 50 лв.II употреба.Но дори и да счупиш пластмасовите щипки пак ще може да го затвориш и ползваш.Ще го държат трите болта които го захващат за корпуса на моноинжекцията.


Потребителски аватар
FIRE
Мнения: 79
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот FIRE » Пет 16 дек 2005 14:03


има ли нещо особено като го отворя да не изхвърчат някакви джаджи и да не мога да го сглобя и какво по точно да му почистя? Пластини има някакви или нещо друго? Мерси за инвото:)


Потребителски аватар
FIRE
Мнения: 79
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот FIRE » Пет 16 дек 2005 14:05


Пак за тъпото моторче. Казват че както е сложено трябва да се бележи и сложи и след това да се монтира на същото място иначе ще промени центровката и разхода или нещо такова.


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Lisho » Съб 17 дек 2005 23:27


FIRE написа:има ли нещо особено като го отворя да не изхвърчат някакви джаджи и да не мога да го сглобя и какво по точно да му почистя? Пластини има някакви или нещо друго? Мерси за инвото:)


Не няма пружинки от типа "скок-подскок".Почиства се мизерията заводска смазка+прахоляк.При мен беше толкова клеясало, че го чегъртах с клечка за зъби.Отвори го и сам ще се ориентираш.Преди обаче да пристъпиш към тази операция.Нулирай компютъра (разкачи за около 2 мин. акумулатора).Мисля, че компа трупа грешки и шашка системата.Поне при мен се оправи след тази операция, не че преди това не разглабах и чистих моторчето.Продължаваше да си държи високи обороти едва след нулирането се оправиха нещата.Виж http://www.railservice.ru/jury/mono.html ако го разглобиш трябва да чистиш част 16 (защитно гуменно покритие на 17) и 17 (само, че едва след като го отвориш отвътре)


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1064
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот netizen » Нед 18 дек 2005 1:16


При мен се случва да угасне, ако не съм изчакал да загрее на бензин, прехвърли 2000rpm и обърне на газ. Предполагам, че тогава пълни цилиндрите с неизпарена газ и се "удавя". Но това се случва само при температури под 5оС



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта