



Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
здравейте колеги!!! Предстои ми купуване на Голф 4. Доста съм разколебан за типа и мощността на ДВГ, който да си купя, поради доста разнородните мнения на всички колеги за различните мотори. Бях решил да се качвам на дизелов агрегат, но започвам да се разколебавам, поради скъпата подръжка при евентуална не сполучлива покупа! Искам да попитам как стоят нещата с газифицирането на 1,6 101кс 1,8 125кс и 1,6 16V 105кс!!! Еднаква ли ще е уредбата и за 3те мотора, предполагам задължително газов инжекцион(не бих сложил обикновенна) и съответно понасят ли газифициране без да създават проблеми (говорим за газов инжекцион)!!! Каква е е цената съответно за удоволствието? Приемам жсякави съвети за покупка
!!! Благодаря

Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
Колега най-добре вземи 1.8 най-доволен ще останеш.А за газифицирането и за трите мотора ще струва еднакво говорим за цена от 1300 до 2000лв зависи от марката аз ли4но ти препорачвам ланди рензо или БРЦ и разбиращ майстор които да ти го регулира.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
Виж! Я ги зарежи тези бензинки, че после и газова и т.н.
Вземи си дизел и нищо няма да се налага да правиш по нея! Хем върви повече от бензина, хем е и по икономична! Ех...така съжалявам, че навремето си купих кола на бензин и газ... 


- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
Чак пък дизела да върви повече от бензинка... говорим за приблизително еднакви кубатури, разбира се...трудно се сравнява 1,4 бензин със 1,9 тди примерно
1,8 20в 125 коня като че ли е най-сполучлив и масов като мотор.
Газовата наистина ще ти струва между 1000 и около 2200 лв

1,8 20в 125 коня като че ли е най-сполучлив и масов като мотор.
Газовата наистина ще ти струва между 1000 и около 2200 лв

Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
Щом е с газов инжекцион всичко ще го понесе добре. Вземи си 1,8. Това е най-търсеня двигател на марката. За 1,6 101 коня, не съм чел добри отзиви за динамиката му, а и малък двигател после по-трудно се продава.
УСПЕХ!!!
Стига колега с тоя "евтин" дизел - малко под 2лв литъра, сравни с газта.
Може да се разваля по рядко, но за сметка на това реже глави дизела - турбини, маховици, съединители, ГНП, свещи(и то не една) - кое от тия се сменя с ново за под 1000лв?
По-добре да гори 8-9л по 1лв от колкото 5-6л по 2лв.
УСПЕХ!!!
Hristo Dimov написа:Виж! Я ги зарежи тези бензинки, че после и газова и т.н. Вземи си дизел и нищо няма да се налага да правиш по нея! Хем върви повече от бензина, хем е и по икономична! Ех...така съжалявам, че навремето си купих кола на бензин и газ...
Стига колега с тоя "евтин" дизел - малко под 2лв литъра, сравни с газта.
Може да се разваля по рядко, но за сметка на това реже глави дизела - турбини, маховици, съединители, ГНП, свещи(и то не една) - кое от тия се сменя с ново за под 1000лв?
По-добре да гори 8-9л по 1лв от колкото 5-6л по 2лв.
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
Принципно и аз бих желал по големия мотор(по-голям вървеж и същия разход). Точно тези неща, които колегата Velinsl по нагоре е изброил за дизеловите мотори най- много ме притесняват и ако някой ми каже и аз съм сигурен в изправноста на тези елементи бих си купил дизел. А по лични впечатления точно мотор 1,8 125кс трудно намирам по обяви. По - голяма масовост на 1,6 ми се струва .....
Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
По - голяма масовост на 1,6 ми се струва .....
Колега аз съм с такъв мотор вече 2 години,а от 2 месеца грубо и с газов инжекцион!За динамиката-не мога да се оплача,Не е за съзтезание ама доста прилично ускорява както в градски условия така и извънградски!Разхода наистина е като на по голям двигател,но пък подръжката му не е никак скъпа и влиза в графата на низския данък.С поставянето на ГИ в момента разхода на газ е идентичен с този на бензин а динамиката е пренебрежително занижена! Дано да съм ти бил полезен
Поздрави
Колега аз съм с такъв мотор вече 2 години,а от 2 месеца грубо и с газов инжекцион!За динамиката-не мога да се оплача,Не е за съзтезание ама доста прилично ускорява както в градски условия така и извънградски!Разхода наистина е като на по голям двигател,но пък подръжката му не е никак скъпа и влиза в графата на низския данък.С поставянето на ГИ в момента разхода на газ е идентичен с този на бензин а динамиката е пренебрежително занижена! Дано да съм ти бил полезен
Поздрави
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
SBobi написа:Принципно и аз бих желал по големия мотор(по-голям вървеж и същия разход). Точно тези неща, които колегата Velinsl по нагоре е изброил за дизеловите мотори най- много ме притесняват и ако някой ми каже и аз съм сигурен в изправноста на тези елементи бих си купил дизел. А по лични впечатления точно мотор 1,8 125кс трудно намирам по обяви. По - голяма масовост на 1,6 ми се струва .....
Колега! Единствената гаранция, която хората дават е в магазина за нова! И сам го знаеш! Но при тези курници дето ги караме в БГ, всичко е на ръба! И износване и разход и данъци! Колата си е един вид бирник и всеки сам си решава какво и как и за колко да си купи!
Колкото до дизелите съм възхитен от пасат В5 1998г. 1.9 тди 110к.с.! Просто невероятно върви и мотора е един от най-безпроблемните - дори и тук във форума можеш да прочетеш! Турбото е с променлива конфигурация и има добра динамика от ниски към високи обороти при всякакъв режим на работа. При моите наблюдения - все пак карам 1.8 ми 75 к.с, бензиновите мотори са доста мудни.Впрочем това важи за всички фолксвагени, дори и АБФ мотора със 150 к.с. трудно се справя и даже въобще не се справя със 131к.с. дизел, освен ако не е чипосан до 170к.с.! А за разхода е ужас да говорим, че при тези коне бензина тече като чешма

Та,дизела и при нормално и при здраво гонене не качва разхода повече от 7-8л.
После пък на бензина -свещи,палец,кабели,преглед на газовата,филтри на газта и на бензина и въздушен - дето се сменя много по често от нормалното, за да няма капризи при работа на газ....Абе по - добре ще ти е дизел,но ти си знаеш! Пък и разхода на газ само извън града е нисък, иначе в града е убийствен - 14-15 и т.н.
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
днес бях на огледи само на дизелови автомобили. Тествахме 1,9ТДИ ПД 132к.с. 6 скорости. Ами какво да ви кажа направо се уплаших как върви това чудо. Не съм вярвал че има такова ускорение, но за съжаление имаше други неща които ме притесниха в колата! След като я закачих иамше грешка в ДВГ номер 17958 Turbo Charger която още не съм проверил! Ако някой от вас знае нещо повече нека сподели! Също така за някои вайни параметри в групите за проверка нека също да ги каже за да знам какво точно да гледам като я закачвам защото данните са много в различните групи и не всички знам какво означават. Салона също не беше запазен което не говори мн добре. Продължавам да гледам и да търся и съвети няма да са ми излишни! Благодаря
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
17958 4626 P1550 Ladedruck Regeldifferenz 17958 4626 P1550 Диапазон регулирования давления наддува - това е грешката от двигателя! Притеснителна ли е ? Какво точно означава?
Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
Hristo Dimov написа:Абе по - добре ще ти е дизел,но ти си знаеш! Пък и разхода на газ само извън града е нисък, иначе в града е убийствен - 14-15 и т.н.
И този разход 14-15(но по няма и лев), отново финансово ое по лек пред 8л(по малко под два лева) дизел, но пък за Г4 не е зле дизела.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
И този разход 14-15(но по няма и лев), отново финансово ое по лек пред 8л(по малко под два лева) дизел, но пък за Г4 не е зле дизела.[/quote]
Радвам се че колегата мисли като мен!

Радвам се че колегата мисли като мен!


Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
Разликата в бензин-газ срещу дизел финансово газта е по-изгодна, но щом говорим за Г4 тя е пренебрежима.
Според мен е смешно да спестяваш по 4лв на 100км, при условие че караш кола за 9к+(с всичко).
Според мен е смешно да спестяваш по 4лв на 100км, при условие че караш кола за 9к+(с всичко).
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
velinsl написа:Разликата в бензин-газ срещу дизел финансово газта е по-изгодна, но щом говорим за Г4 тя е пренебрежима.
Според мен е смешно да спестяваш по 4лв на 100км, при условие че караш кола за 9к+(с всичко).
Колега, а твоят разход колко е в града? И другото е - газта е по евтина, но пък и затова всяка година вдигат цените на прегледа и като сложиш и разходите по поддръжката.... Става...

- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Газифициране на Голф 4 1,6 или 1,8
Колеги вече съм собственик на Ауди А3 1,9 TDI AHF-мотор 110к.с 2000г. впечатлен съм от мотора в крайна сметка се спрях на дизел. Пък натам ще видим за какво идва време .... 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта