

du6ev написа:а при ГИ има ли ППХ?
a4tech написа:Да разбирам ли , че трябва да се добави някакъв електромагнитен вентил например и ако да къде трябва да се сложи - след кранчетата ли? Аз съм с едно кранче (нямам тройник). Фактически се получава че спираме изходящата газ от изпарителя - това редно ли е? Извинявам се ако питам глупости. А какво би станало ако клапанът за газта е захранен (включен), а изпарителя изключен, това проблем ли е за изпарителя например или за безопасността???
А колкото до това дали има разлика ако спускам на бензин - поне при мен има голяма разлика. Както някой бе писал из др теми все едно колата няма грам компресия и си ускорява мъжката надолу.
_NqKoI_ написа:да използвам темата... на колега добре за тоя ТАП по схемата не виждам за бензиновия клапан или просто си остава ключето старото нали за газ бензин и се добавя ТАП и някой колега да знае къде в пловдив може да се намери
nikolay_kolev написа:_NqKoI_ написа:да използвам темата... на колега добре за тоя ТАП по схемата не виждам за бензиновия клапан или просто си остава ключето старото нали за газ бензин и се добавя ТАП и някой колега да знае къде в пловдив може да се намери
Колега ТАП се слага на запалването или по-точно на датчика на Хол, или комутатора на запалването, единствената връзка кояно свързва ТАП с старата система е плюс на газовия клапан. ТАП променя ъгала на запалването от настройките които са зададени, 5......15 градуса предварение на запалването на газ, спрямо бензина. Ключето и всичко останало си е едно и също, прекъсва се сигнала от делкото който отива към комутатора с входа и изхода на ТАП, взема се плюс от газовия клапан и съответно плюс и минус от делкото.
В общи линии е така......![]()
![]()
nikolay_kolev написа:
Офффффф, това е доста неприемливо, ако от това ще пестиш, то по-добре я гаси на цяло. Е всеки сам си знае, и дава идеи. При газовия инжекцион как е, да не би да спираме газта на цяло?????? Да ама не, има си газ в газовата рейка, толкова колкото е необходимо при празен ход.
Когато си на бензин спира ли бензина на цяло, спира ама само за момент.
Ugeorge написа:nikolay_kolev написа:
Офффффф, това е доста неприемливо, ако от това ще пестиш, то по-добре я гаси на цяло. Е всеки сам си знае, и дава идеи. При газовия инжекцион как е, да не би да спираме газта на цяло?????? Да ама не, има си газ в газовата рейка, толкова колкото е необходимо при празен ход.
Когато си на бензин спира ли бензина на цяло, спира ама само за момент.
За твоя информация когато спускаш наклон на скорост без газ не се подава никакво гориво на двигателя, бензиновия инжекцион спира дюзите, а газовия взима сигнал от бензиновия и щом бензиновия не дава импулси и газовия не дава. Смисъл има и то голям.
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта