настройка на изпарителя !

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
vinetu
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

настройка на изпарителя !

Мнениеот vinetu » Сря 18 ное 2009 19:15


Добър вечер !
Искам да ви помоля за малко помощ относно настройката на изпарителя, защото колата взе да гори много газ напоследък и оборотите постоянно се вдигат. Мембраните са сменени преди около 2000 км и майстора беше споменал, че след известно време ще се наложи да се дооправят настройките и май този момент настъпи. Колата е пасат Б3 91г с турски електрически изпарител Атикер. Та въпроса ми е на къде се върти винта за т.н по думите на майстора фина настройка, който е сив на цвят и се върти на ръка. По посока на часовниковата стрелка, т.е затязане на винта или в обратна на часовниковата стрелка посока, т.е отвиване на винта ? Не става въпрос за месинговия винт, който е ако не се бъркам за константно количество газ, което влиза в изпарителя и не съм го бутал откакто е настроен изпарителя, а за другия сив на цвят винт, който е разположен странично на изпарителя.




Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот golf_III_2e » Сря 18 ное 2009 19:24


смени въздушния филтър ако не е сменян скоро


vinetu
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот vinetu » Сря 18 ное 2009 19:31


филтъра е нов колега. Мисълта ми е в каква посока се върти винта: по посока на часовниковата стрелка или в обратна посока, защото и в двата случая мога да вдигам и свалям оборотите, но коя е правилната посока ? Защото в едния случай доколкото знам сместта се обогатява, а в другия се обеднява !


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот Winner25 » Сря 18 ное 2009 21:55


При завиване се обеднява.


vinetu
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот vinetu » Сря 18 ное 2009 23:25


А какво трябва да правя, да завивам или отвивам ?


Потребителски аватар
ahhi
Мнения: 486
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот ahhi » Чет 19 ное 2009 0:04


какво искаш да направиш ?? завиваш=гори по-малко отвиваш=общо взето обратното..


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот pedalchobaba » Чет 19 ное 2009 8:15




vinetu
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот vinetu » Чет 19 ное 2009 10:01


Мисълта ми е, че колата започна да си гори доста газ около 20 на 100. Вървенето и при завиване и при отвиване си е еднакво почти. Но за мен е по-важно да намаля разхода, защото както и да го погледна си е доста висок :(


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот Winner25 » Чет 19 ное 2009 11:56


Освен от изпарителя разхода се влияе и от кранчето между изпарителя и плочката. От там може да се намали разхода, същевременно няма и да върви чак толкова. Трябва и от двете места да се коригира. Има много полезна тема за настройка на изпарителя. Потърсия, там всичко е обяснено. Ако не се справиш сам най добре е да отидеш на реглаж.


vinetu
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот vinetu » Чет 19 ное 2009 13:15


При мен кранчетата между изпарителя и плочката са две. Кое от тях да въртя ?


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот fill » Чет 19 ное 2009 13:46


vinetu написа:При мен кранчетата между изпарителя и плочката са две. Кое от тях да въртя ?


:търсачкаа


Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот DIX^ » Чет 19 ное 2009 14:01


завиваш докато усетиш че неще да върви колата и тогава развиваш малко и така докато го нацелиш хайде и ползвай търсачката както са писали колегите ;)


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот i.e.i » Пет 20 ное 2009 10:19


Провери "скороста" с която се загрява изпарителя.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот R@do » Пет 20 ное 2009 11:22


Моите наблюдения и опит от над 100 000 км минати на газ сочат че ако е доста завито крането на маркуча колата осен, че ен върви и харчи повече.


Потребителски аватар
xaxo666
Мнения: 333
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ШумеН

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот xaxo666 » Нед 22 ное 2009 22:12


И аз мисля 4е не трябва да е прекалено завито дори и да върви колата ако не набира добре по добре според мен да се отвие леко защото натискаш натискаш а не върви а то си минава газ.За турските изпарители оба4е не мога да кажа нищо добро баща ми имаше такъв под13 14не падаше разхода на 1.6 двигател никои не можа да го направи сами си разместват настроиките и приятел има турски и при него 13 минимум а за кола до 1,8 над 11 ве4е си е много.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта