


проблем с газовото
проблем с газовото
Колеги, имам vw GOLF 2 1.6 карбуратор, карам на газ и бензин. Прекъсва на газ, кютка и патка, а на бензин работи добре. Смених дистрибуторна капачка и кабели за свещите. Губи мощност над 100 км/ч на газ и леко прекъсва. Трудно пали на газ.
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с газовото
А свещи смени ли?
Re: проблем с газовото
Не съм ги сменял, ама ги гледах и са добре.
Последна промяна от gr_kanev на Пет 19 фев 2010 13:54, променено общо 1 път.
Причина: Какво имате против главните букви, препинателните знаци и българският правопис ?
Причина: Какво имате против главните букви, препинателните знаци и българският правопис ?
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с газовото
Какво значи са добре, на колко километра са долу-горе?
Ходил ли си при газаджия за диагностика на газовото и настройки на изпарителят?
Ходил ли си при газаджия за диагностика на газовото и настройки на изпарителят?
Re: проблем с газовото
Не съм ходил на газаджия,а свещите са на 7000км.Свалял съм ги и са бели това значи ,че са добре щом не са омаслени.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с газовото
Товa, че сa бели обикновено знaчи зверски беднa смес или прегорялa гaрнитурa нa глaвaтa 

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: проблем с газовото
The_Machine написа:Товa, че сa бели обикновено знaчи зверски беднa смес или прегорялa гaрнитурa нa глaвaтa
и при мен свещите са бели.карам предимно на газ на къси разстояния,свещите са NGK триполюсни на около 30-40 хил км. вече(дали са за смяна?).агу-то не е затегнато,не е удошена особено колата варви нормално,да е от сместа?коя гарнитура горната на капака ли вероятно е заминала,малко хварля масло от там?от това ли са бели свещите и това проблем ли е?двигатела работи перфектно на газ инъче.

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с газовото
Хихи, не, говоря зa гaрнитурaтa нa глaвaтa, не нa кaпaкa нa клaпaните 
Кaто прогори обикновено зaпочвa дa гори aнтифризa...

Кaто прогори обикновено зaпочвa дa гори aнтифризa...
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: проблем с газовото
не не ми губи антифриз,то тогава би трябвало отзад да пропушва бяло и маслото да е с бозав цвят и с повишено ниво.знам че свещите трябва да имат керемиден цвят,ама мойте стоят по-бели такива 

Re: проблем с газовото
Lifeguard написа:свещите са NGK триполюсни на около 30-40 хил км. вече(дали са за смяна?).
Аз се уверих ,че износени свещи товарят бобината и тя загрява.Централния електрод вероятно вече е триъгълен и разстоянието м/у електродите е голямо ,а не подлежи на корекция.Така ,че не чакай да почне да прекъсва и тогава да ги сменяш.Желателно е анблок свещи ,кабели,палец ,капачка. 100 кинта

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: проблем с газовото
vladtod® написа:Lifeguard написа:свещите са NGK триполюсни на около 30-40 хил км. вече(дали са за смяна?).
Аз се уверих ,че износени свещи товарят бобината и тя загрява.Централния електрод вероятно вече е триъгълен и разстоянието м/у електродите е голямо ,а не подлежи на корекция.Така ,че не чакай да почне да прекъсва и тогава да ги сменяш.Желателно е анблок свещи ,кабели,палец ,капачка. 100 кинта
да ама при мен електрода е добре и разстоянието е добре,но скоро ще ги сменя все пак,но си мисля да са с един електрод,че карам на газ предимно.тва за керемидения цвят не било меродавно.също не било добре

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с газовото
Lifeguard написа:тва за керемидения цвят не било меродавно.също не било добре
Що така реши?
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: проблем с газовото
ето за тва колега:
- juve1
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с газовото
Да използвам темата на колета да попитам Задължително ли е мотора като е газифициран свещите да са еднополюсни или е Предимно желателно ....
Чувал съм от "майстори" че мотора работел наи коректно с еднополюсни свещи .... Защо и как може да се обясни това, или всичко е просто ЛАЛАджийска му работа ..




- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: проблем с газовото
juve1 написа:Да използвам темата на колета да попитам Задължително ли е мотора като е газифициран свещите да са еднополюсни или е Предимно желателно ....Чувал съм от "майстори" че мотора работел наи коректно с еднополюсни свещи .... Защо и как може да се обясни това, или всичко е просто ЛАЛАджийска му работа ..
![]()
до колкото знам газта иска една искра,а бензина друга.при едноелектродните свещи искрата и по плътна и по голяма може би,а при 3 електродните се разсейвала,но за сметка на това тези свещи били с по-голям пробег изминати км,демек по издражливи са и сменяш на повече км.така знам аз поне,нека каже някой по компетентен моля

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта