проблем с газовото

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
negin
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 19 фев 2010 11:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

проблем с газовото

Мнениеот negin » Пет 19 фев 2010 11:26


Колеги, имам vw GOLF 2 1.6 карбуратор, карам на газ и бензин. Прекъсва на газ, кютка и патка, а на бензин работи добре. Смених дистрибуторна капачка и кабели за свещите. Губи мощност над 100 км на газ и леко прекъсва. Трудно пали на газ.




Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: проблем с газовото

Мнениеот pacoboy » Пет 19 фев 2010 13:28


А свещи смени ли?


negin
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 19 фев 2010 11:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: проблем с газовото

Мнениеот negin » Пет 19 фев 2010 13:49


Не съм ги сменял, ама ги гледах и са добре.

Последна промяна от gr_kanev на Пет 19 фев 2010 13:54, променено общо 1 път.
Причина: Какво имате против главните букви, препинателните знаци и българският правопис ?


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: проблем с газовото

Мнениеот pacoboy » Пет 19 фев 2010 13:57


Какво значи са добре, на колко километра са долу-горе?
Ходил ли си при газаджия за диагностика на газовото и настройки на изпарителят?


negin
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 19 фев 2010 11:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: проблем с газовото

Мнениеот negin » Пет 19 фев 2010 14:05


Не съм ходил на газаджия,а свещите са на 7000км.Свалял съм ги и са бели това значи ,че са добре щом не са омаслени.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с газовото

Мнениеот The_Machine » Съб 20 фев 2010 1:57


Товa, че сa бели обикновено знaчи зверски беднa смес или прегорялa гaрнитурa нa глaвaтa :)


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: проблем с газовото

Мнениеот Lifeguard » Съб 20 фев 2010 13:27


The_Machine написа:Товa, че сa бели обикновено знaчи зверски беднa смес или прегорялa гaрнитурa нa глaвaтa :)

и при мен свещите са бели.карам предимно на газ на къси разстояния,свещите са NGK триполюсни на около 30-40 хил км. вече(дали са за смяна?).агу-то не е затегнато,не е удошена особено колата варви нормално,да е от сместа?коя гарнитура горната на капака ли вероятно е заминала,малко хварля масло от там?от това ли са бели свещите и това проблем ли е?двигатела работи перфектно на газ инъче. :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с газовото

Мнениеот The_Machine » Съб 20 фев 2010 20:42


Хихи, не, говоря зa гaрнитурaтa нa глaвaтa, не нa кaпaкa нa клaпaните :)

Кaто прогори обикновено зaпочвa дa гори aнтифризa...


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: проблем с газовото

Мнениеот Lifeguard » Нед 21 фев 2010 13:03


не не ми губи антифриз,то тогава би трябвало отзад да пропушва бяло и маслото да е с бозав цвят и с повишено ниво.знам че свещите трябва да имат керемиден цвят,ама мойте стоят по-бели такива :roll:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: проблем с газовото

Мнениеот vladtod® » Пон 22 фев 2010 15:45


Lifeguard написа:свещите са NGK триполюсни на около 30-40 хил км. вече(дали са за смяна?).

Аз се уверих ,че износени свещи товарят бобината и тя загрява.Централния електрод вероятно вече е триъгълен и разстоянието м/у електродите е голямо ,а не подлежи на корекция.Така ,че не чакай да почне да прекъсва и тогава да ги сменяш.Желателно е анблок свещи ,кабели,палец ,капачка. 100 кинта mhihi


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: проблем с газовото

Мнениеот Lifeguard » Пон 22 фев 2010 23:14


vladtod® написа:
Lifeguard написа:свещите са NGK триполюсни на около 30-40 хил км. вече(дали са за смяна?).

Аз се уверих ,че износени свещи товарят бобината и тя загрява.Централния електрод вероятно вече е триъгълен и разстоянието м/у електродите е голямо ,а не подлежи на корекция.Така ,че не чакай да почне да прекъсва и тогава да ги сменяш.Желателно е анблок свещи ,кабели,палец ,капачка. 100 кинта mhihi

да ама при мен електрода е добре и разстоянието е добре,но скоро ще ги сменя все пак,но си мисля да са с един електрод,че карам на газ предимно.тва за керемидения цвят не било меродавно.също не било добре :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с газовото

Мнениеот The_Machine » Пон 22 фев 2010 23:27


Lifeguard написа:тва за керемидения цвят не било меродавно.също не било добре :wink:


Що така реши?


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: проблем с газовото

Мнениеот Lifeguard » Пон 22 фев 2010 23:56


ето за тва колега:
Прикачени файлове
8612320161996863891.JPG


Потребителски аватар
juve1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с газовото

Мнениеот juve1 » Вто 23 фев 2010 0:00


Да използвам темата на колета да попитам Задължително ли е мотора като е газифициран свещите да са еднополюсни или е Предимно желателно .... :roll: Чувал съм от "майстори" че мотора работел наи коректно с еднополюсни свещи .... Защо и как може да се обясни това, или всичко е просто ЛАЛАджийска му работа .. :?: :roll:


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: проблем с газовото

Мнениеот Lifeguard » Вто 23 фев 2010 0:13


juve1 написа:Да използвам темата на колета да попитам Задължително ли е мотора като е газифициран свещите да са еднополюсни или е Предимно желателно .... :roll: Чувал съм от "майстори" че мотора работел наи коректно с еднополюсни свещи .... Защо и как може да се обясни това, или всичко е просто ЛАЛАджийска му работа .. :?: :roll:

до колкото знам газта иска една искра,а бензина друга.при едноелектродните свещи искрата и по плътна и по голяма може би,а при 3 електродните се разсейвала,но за сметка на това тези свещи били с по-голям пробег изминати км,демек по издражливи са и сменяш на повече км.така знам аз поне,нека каже някой по компетентен моля :wink:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта