Проблем с АГУ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
syanka
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лом

Проблем с АГУ

Мнениеот syanka » Съб 04 мар 2006 23:38


Колеги проблема ми е следния:Над 80 километра на газ като изключа от скорост автомобилът гасне.Каква може да е причината?




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Съб 04 мар 2006 23:42


прабвай с търсачката ;)


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 04 мар 2006 23:56


Освен търсачката има и отделен раздел за АГУ.
По проблема. Това се получава почти задължително при пасат Б3 защото при тях въздуха необходим за горивната смес се взима от омблемата отпред.И като се вдигне високаскорост и пуснеш поеенерция влиза доста голямо количество въздух и ГС става доста бедна и двг-то гасне. Игнорират се въздухо проводите и се наглася така че да не се влияе от въздушни течения.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 04 мар 2006 23:56


Много въздух лапа :wink:


Потребителски аватар
pampy_mc
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pampy_mc » Сря 08 мар 2006 15:23


Аз затова съм махнал тръбата от филтъра към емблемата!


Потребителски аватар
Ivich
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ivich » Вто 14 мар 2006 22:53


Просто извади тръбата, която влиза във въздушния филтър откъм пледната броня, за да не влиза много въздух в горивната смес.
И при мен беше така, но сега нямам проблем.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 15 мар 2006 9:41


При мен не гасне обаче и не върви. Известно време карах на бензин и бях закачил тръбата и като реших извънградско да гарам на газ се оказа че по магистралата не върви тая кола и не върви. Чак край Пловдив се сетих за тръбата и спрях да я издърпам. Оправи се вървенето. Но и при 130км оборотите на празен ход бяха стабилни със закачен въздуховод.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 15 мар 2006 10:28


silent написа:При мен не гасне обаче и не върви. Известно време карах на бензин и бях закачил тръбата и като реших извънградско да гарам на газ се оказа че по магистралата не върви тая кола и не върви. Чак край Пловдив се сетих за тръбата и спрях да я издърпам. Оправи се вървенето. Но и при 130км оборотите на празен ход бяха стабилни със закачен въздуховод.

В случая ме караш да си мисля че въздушния ти филтър е много зле.:)


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 15 мар 2006 10:32


М..не тогава беше на около 2хиляди. Ако има значение карам само с възд. филтри на Бош.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Сря 15 мар 2006 10:35


Как ти е нагласено: да дърпа студен атмосферен въздух или топъл - от двигателя?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 15 мар 2006 11:03


Lawyer написа:Как ти е нагласено: да дърпа студен атмосферен въздух или топъл - от двигателя?
Е това незнам при мен клапата е под филтъра и доколкото знам автоматично се променя. Обаче това е идея да проверя в жегите дали въобще работи.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Сря 15 мар 2006 11:06


При мен не е автоматично. Не знам как е при теб. Преди ми дърпаше студен и не работеше съвсем равномерно на празен ход и оборотите падах при движение и изключване от скорост. Не гаснеше чак.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 15 мар 2006 17:24


Абе хора,кажете маркуча от генерацията към кутията на въздушния филтър трябва ли да е вкаран или не?
Демек топъл въздух ли да влиза или студен?


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Сря 15 мар 2006 17:30


През зимата - задължително топъл. През лятото - всеки е топъл. :D Аз и на лято така ще го оставя. Не ми е мърдал разходът нагоре - даже падна с около 1 л на 100 - градско и с около 0,5 л на 100 - извънградско!


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 15 мар 2006 17:43


Някои казват че газта си иска студен въздух,но май при мен с вкаран маркуч(топъл въздух) работи по добре :roll:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта