Проблем VW Golf 2 1.6 - прекъсва

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
stanley
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем VW Golf 2 1.6 - прекъсва

Мнениеот stanley » Сря 29 мар 2006 12:02


От 3 месеца се тормозя с този проблем и ще съм МНОООГО благодарен ако някой даде идея как да го оправя.

Колата е VW Golf 2 1.6 карбуратор. Газовата уредба е Lavato. На бензин всичко е ОК. На газ всичко е ОК докато загрее колата. След като загрее губи мощност и започва да прекъсва. Прекъсването не зависи от скорост и обороти.
До сега съм минал през разни майстори на карбуратори и газаджии. Направил съм следните неща:
- смяна на изпарител на газовата уредба
- нови свещи Бош (не знам дали не са ментета и от там не идва проблема ?!)
- нови кабели
- нова капачка и палец на делкото.

Когато я качат на стенд майсторите казват че всичко е перфектно ..... но проблема си остава.




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 29 мар 2006 13:11


При мен имаше подобен проблем!Оправи се след като блокирах клапата пред въздушния филтър,която пропуска топъл или студен въздух в зависимост от това дали топъл или студен двгателя съответно.Така реших и на един приятел проблема,дано да е това!Успех!


stanley
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanley » Сря 29 мар 2006 13:17


В момента са махнати въздуховодите след клапата които водят до калника и обратно до двигателя (за топъл въздух). Махнат е вакума който управлява клапата и тя постоянно стой отворена. Пробвал съм да сложа вакума но нещата не се оправят.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 29 мар 2006 13:20


Предполагам си с плочка на газовата,виж и плочката дали уплътнява добре.Ако нямаш уплътнение можеш да ползваш о-пръстен от стар маслен филтър.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 29 мар 2006 13:21


При качествено подгрят изпарител,регулирана АГУ на загрял двигател,
след като на бензин е добре, няма причина да го прави.
2та изпарителя са били с нови мембрани нали? Защото когато е стара и
разтегната мембраната пак прави така


stanley
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanley » Сря 29 мар 2006 14:04


Мерси много момчета за идеите !

Плочката е с о-пръстен който уплътнява.

По-горе съм допуснал една грешка. Сменил съм мембраните на изпарителя с нови (а аз бях написал че съм сменял изпарителя)


stanley
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanley » Сря 29 мар 2006 21:11


Момчета имате ли някакви други идеи?

Чудя се дали да не пробвам да сложа други свещи.
.... или дали да не отида до газаджиите в Княжево. Гледам във форума много ги хвалят.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Сря 29 мар 2006 21:30


бобина :roll:

Последна промяна от M4r1qn на Чет 30 мар 2006 20:03, променено общо 1 път.


stanley
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanley » Сря 29 мар 2006 22:08


човече, бобина ли имаш в предвид?


Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем VW Golf 2 1.6 - прекъсва

Мнениеот pi » Съб 22 апр 2006 10:24


stanley написа:От 3 месеца се тормозя с този проблем и ще съм МНОООГО благодарен ако някой даде идея как да го оправя.

Колата е VW Golf 2 1.6 карбуратор. Газовата уредба е Lavato. На бензин всичко е ОК. На газ всичко е ОК докато загрее колата. След като загрее губи мощност и започва да прекъсва. Прекъсването не зависи от скорост и обороти.


предполагам, че карбуратура ти е модел Pieburg 2e2,
обади се на Ваското1 да ти го погледне, просто газта като гориво е чувствителна на съотношението газ, въздух/кислород/
При мен имаше даже по сериозни проблеми зашото аз карам на метан, а то като гориво е още по чувствително към въздуха :wink:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Проблем VW Golf 2 1.6 - прекъсва

Мнениеот golfer » Съб 22 апр 2006 11:12


pi написа:предполагам, че карбуратура ти е модел Pieburg 2e2,
обади се на Ваското1 да ти го погледне, просто газта като гориво е чувствителна на съотношението газ, въздух/кислород/

Васко е виждал такива карбуратори mhihi
но би ли ми обяснил каква роля играе карбуратора при каране на газ?
:wink:


Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pi » Съб 22 апр 2006 17:30


каквато роля играе и при карането на бензин :wink:
подготвя горивната смес / поправи ме ако греша / разликата е че има една плочка /пропан-бутанова/ от където му подават газта


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 22 апр 2006 20:52


поправям те.
при карането на газ сместа се подготвя над карбуратора.
самия карбуратор става един вид тръба.... :D
чисто празен и сух .
е нЕма начин да можеш да регулираш оборотите и сместа от самия карбуратор.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 12 май 2006 17:13


golfer написа:поправям те.
при карането на газ сместа се подготвя над карбуратора.
самия карбуратор става един вид тръба.... :D
чисто празен и сух .
е нЕма начин да можеш да регулираш оборотите и сместа от самия карбуратор.


не си прав. Ако е така както казваш като отваряш и затваряш дроселовата клапа пак не би трябвало да се вдигат оборотите.вдигането на оборотите става 4рез регулиране положението на дроселовата клапа- както не безин. А при 2е2 това става от винтчето 13 на триточковия модул


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 17 май 2006 4:59


golfer написа:поправям те.
при карането на газ сместа се подготвя над карбуратора.
самия карбуратор става един вид тръба.... :D
чисто празен и сух .
е нЕма начин да можеш да регулираш оборотите и сместа от самия карбуратор.

поправям те.golfer затвори дросела напълно пък да видим какво ще стане.А дросела от къде се регулира,от изпарителя или от карбуратора.Поздрави



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта