Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
desert_fox
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот desert_fox » Нед 18 ное 2012 19:37


Привет. След опит за настройка на сместа при ПХ установих, че с развиване месинговия иглен винт сместа(с волтметър към ламбда сондата) и работата на мотора не се променят: настройката на ПХ не важи за студен мотор-тресе и припуква в ауспуха, оборотите са 600-800, развия ли мембраната се оправя . но преобогатява като загрее. Интересува ме това винтче какво представлява и дали подлежи на смяна без да се демонтира изпарителя. Изпарителя е ел. Ловато RGE 92 отварян за мембрани преди 10 000км в уж реномиран сервиз.
поздрави




Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот 4i4o-dido » Пон 19 ное 2012 7:44


Отвий го и го изкарай и виж дали не е счупен върхът на иглата.Ако е това-няма вадене/поне аз не успях и на демонтиран изпарител/.


desert_fox
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот desert_fox » Пон 19 ное 2012 11:14


Мерси за информацията :) Явно няма да се пипа в тия студове.


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот niki1_j » Пон 19 ное 2012 18:19


desert_fox написа:... развия ли мембраната се оправя . но преобогатява като загрее.
поздрави


Май намирисва на не свършена работа. Щом не десйства. Има тема как и какво се прави на различните изпарители:

viewtopic.php?f=22&t=77673

Разрови имаше снимков матрЯл за Ловато. Според мен са прецакали пластината която натиска мембраната или са направили нещо с пружинката, която натягаш/отпускаш с винта.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот black` » Пон 19 ное 2012 18:56


Не само ами може да си плаче за нов. Както беше при мен след смяна 2 пъти на мембрани за 1 година... :D


desert_fox
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот desert_fox » Пон 19 ное 2012 20:28


Скъсана е иглата, днес го развих. ПХ би трябвало да може дасе регулира без да разбутвам сместа като бутна дорсела на 1-3 градуса начално положение с едно винтче: ГОривната уредба е Multec моноинж. на опел и за щастие има винт на корпуса на дросела- на ограничителя на дросела за начално положение .


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот muns61 » Вто 20 ное 2012 17:52


desert_fox написа:Скъсана е иглата, днес го развих. ПХ би трябвало да може дасе регулира без да разбутвам сместа като бутна дорсела на 1-3 градуса начално положение с едно винтче: ГОривната уредба е Multec моноинж. на опел и за щастие има винт на корпуса на дросела- на ограничителя на дросела за начално положение .

Този винт на дросела не го пипай!


desert_fox
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот desert_fox » Вто 20 ное 2012 20:28


Колега muns61, би ли обяснил защо :) Понеже според ламбда сондата(циркониева) Г/В ми е приблизително 1:15,4 (50-100mV) при ПХ, ППХ, и ускорение : за мен това е добър знак - доближавам се до стехиометрията на газ, само тая счупена игла на редуктора ми губи празния ход -> с 1-2 градуса отворен дросел (начално положение) би ги вдигнал до нормалните 800-900. Но сега се сещам, че забравям за влиянието на стъпковия мотор, който ще затвори протока на допълнителен въздух при сигнал от ТПС на ЕКУ за съвсем леко отворена клапа и файдата ще изчезне.

Мерси че ме накара да се замисля :) :)


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот 4i4o-dido » Сря 21 ное 2012 7:24


desert_fox написа:Колега muns61, би ли обяснил защо :) Понеже според ламбда сондата(циркониева) Г/В ми е приблизително 1:15,4 (50-100mV) при ПХ, ППХ, и ускорение : за мен това е добър знак - доближавам се до стехиометрията на газ, само тая счупена игла на редуктора ми губи празния ход -> с 1-2 градуса отворен дросел (начално положение) би ги вдигнал до нормалните 800-900. Но сега се сещам, че забравям за влиянието на стъпковия мотор, който ще затвори протока на допълнителен въздух при сигнал от ТПС на ЕКУ за съвсем леко отворена клапа и файдата ще изчезне.

Мерси че ме накара да се замисля :) :)

Тези болтчета на дросела са заводски нагласени и се запечатват с боя.А иначе се регулират с индикаторен часовник ако имаш данните/дават отклонение в стотни от мм./
А тези 1-2 градуса как ги мериш???


desert_fox
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот desert_fox » Сря 21 ное 2012 9:57


Приблизително(на око), на друг свален корпус с дросел. И все още се чудя освен затварянето на доп. въздух от ст.мотор и прецизен реглаж на оборотите на газ какви са негативните последствия(при работа на газ) до които би довело от лекото отваряне на клапата(предполагам ще спечеля достатъчни за мен 50-100 оборота, за сметка на нищожно отваряне на клапата) :roll:

Последна промяна от radotom на Сря 21 ное 2012 16:43, променено общо 1 път.
Причина: За какво точно служеше чаршафа-цитат?


Потребителски аватар
edisonov
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
Автомобил: VW Golf 8 Variant
Двигател: 2025
Местоположение: София

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот edisonov » Пет 23 ное 2012 23:03


desert_fox написа:Скъсана е иглата, днес го развих.


И при моя изпарител беше така - скъсана игла. И почна много да харчи особено на градско и оборотите задържаха като освободях от скорост, явно сместа беше прекалено богата защото на място миришеш яко на неизгоряла газ от аспуха. Едно приятелче с някакъв саморъчно направен инструмент извади парчето от иглата и на струг и направи нова остра част и зави така иглата. Сега е всичко е ОК, а разхода е повече от добър.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 24 ное 2012 7:46


edisonov написа:
desert_fox написа:Скъсана е иглата, днес го развих.


И при моя изпарител беше така - скъсана игла. И почна много да харчи особено на градско и оборотите задържаха като освободях от скорост, явно сместа беше прекалено богата защото на място миришеш яко на неизгоряла газ от аспуха. Едно приятелче с някакъв саморъчно направен инструмент извади парчето от иглата и на струг и направи нова остра част и зави така иглата. Сега е всичко е ОК, а разхода е повече от добър.

Те иглите се продават като резервна част,но конуса от върхът на иглата се заклинва в дупката .


desert_fox
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)

Мнениеот desert_fox » Съб 24 ное 2012 14:36


edisonov написа:
desert_fox написа:Скъсана е иглата, днес го развих.


И при моя изпарител беше така - скъсана игла. И почна много да харчи особено на градско и оборотите задържаха като освободях от скорост, явно сместа беше прекалено богата защото на място миришеш яко на неизгоряла газ от аспуха. Едно приятелче с някакъв саморъчно направен инструмент извади парчето от иглата и на струг и направи нова остра част и зави така иглата. Сега е всичко е ОК, а разхода е повече от добър.

Заковал съм волтажът на кислородния датик на около 0,05V=50mV-> 1:15,3-15,5 горивовъздушно отношение( с игра с мембраната , винта на двойника идросела) при всички режими на работа на ДВГ.
Затова съм оптимист относно разхода.
Поздрави :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта