Привет. След опит за настройка на сместа при ПХ установих, че с развиване месинговия иглен винт сместа(с волтметър към ламбда сондата) и работата на мотора не се променят: настройката на ПХ не важи за студен мотор-тресе и припуква в ауспуха, оборотите са 600-800, развия ли мембраната се оправя . но преобогатява като загрее. Интересува ме това винтче какво представлява и дали подлежи на смяна без да се демонтира изпарителя. Изпарителя е ел. Ловато RGE 92 отварян за мембрани преди 10 000км в уж реномиран сервиз.
поздрави
Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
Отвий го и го изкарай и виж дали не е счупен върхът на иглата.Ако е това-няма вадене/поне аз не успях и на демонтиран изпарител/.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
Мерси за информацията
Явно няма да се пипа в тия студове.

- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
desert_fox написа:... развия ли мембраната се оправя . но преобогатява като загрее.
поздрави
Май намирисва на не свършена работа. Щом не десйства. Има тема как и какво се прави на различните изпарители:
viewtopic.php?f=22&t=77673
Разрови имаше снимков матрЯл за Ловато. Според мен са прецакали пластината която натиска мембраната или са направили нещо с пружинката, която натягаш/отпускаш с винта.
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
Не само ами може да си плаче за нов. Както беше при мен след смяна 2 пъти на мембрани за 1 година... 

-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
Скъсана е иглата, днес го развих. ПХ би трябвало да може дасе регулира без да разбутвам сместа като бутна дорсела на 1-3 градуса начално положение с едно винтче: ГОривната уредба е Multec моноинж. на опел и за щастие има винт на корпуса на дросела- на ограничителя на дросела за начално положение .
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
desert_fox написа:Скъсана е иглата, днес го развих. ПХ би трябвало да може дасе регулира без да разбутвам сместа като бутна дорсела на 1-3 градуса начално положение с едно винтче: ГОривната уредба е Multec моноинж. на опел и за щастие има винт на корпуса на дросела- на ограничителя на дросела за начално положение .
Този винт на дросела не го пипай!
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
Колега muns61, би ли обяснил защо
Понеже според ламбда сондата(циркониева) Г/В ми е приблизително 1:15,4 (50-100mV) при ПХ, ППХ, и ускорение : за мен това е добър знак - доближавам се до стехиометрията на газ, само тая счупена игла на редуктора ми губи празния ход -> с 1-2 градуса отворен дросел (начално положение) би ги вдигнал до нормалните 800-900. Но сега се сещам, че забравям за влиянието на стъпковия мотор, който ще затвори протока на допълнителен въздух при сигнал от ТПС на ЕКУ за съвсем леко отворена клапа и файдата ще изчезне.
Мерси че ме накара да се замисля


Мерси че ме накара да се замисля


- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
desert_fox написа:Колега muns61, би ли обяснил защоПонеже според ламбда сондата(циркониева) Г/В ми е приблизително 1:15,4 (50-100mV) при ПХ, ППХ, и ускорение : за мен това е добър знак - доближавам се до стехиометрията на газ, само тая счупена игла на редуктора ми губи празния ход -> с 1-2 градуса отворен дросел (начално положение) би ги вдигнал до нормалните 800-900. Но сега се сещам, че забравям за влиянието на стъпковия мотор, който ще затвори протока на допълнителен въздух при сигнал от ТПС на ЕКУ за съвсем леко отворена клапа и файдата ще изчезне.
Мерси че ме накара да се замисля![]()
Тези болтчета на дросела са заводски нагласени и се запечатват с боя.А иначе се регулират с индикаторен часовник ако имаш данните/дават отклонение в стотни от мм./
А тези 1-2 градуса как ги мериш???
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
Приблизително(на око), на друг свален корпус с дросел. И все още се чудя освен затварянето на доп. въздух от ст.мотор и прецизен реглаж на оборотите на газ какви са негативните последствия(при работа на газ) до които би довело от лекото отваряне на клапата(предполагам ще спечеля достатъчни за мен 50-100 оборота, за сметка на нищожно отваряне на клапата) 

Последна промяна от radotom на Сря 21 ное 2012 16:43, променено общо 1 път.
Причина: За какво точно служеше чаршафа-цитат?
Причина: За какво точно служеше чаршафа-цитат?
- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 8 Variant
- Двигател: 2025
- Местоположение: София
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
desert_fox написа:Скъсана е иглата, днес го развих.
И при моя изпарител беше така - скъсана игла. И почна много да харчи особено на градско и оборотите задържаха като освободях от скорост, явно сместа беше прекалено богата защото на място миришеш яко на неизгоряла газ от аспуха. Едно приятелче с някакъв саморъчно направен инструмент извади парчето от иглата и на струг и направи нова остра част и зави така иглата. Сега е всичко е ОК, а разхода е повече от добър.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
edisonov написа:desert_fox написа:Скъсана е иглата, днес го развих.
И при моя изпарител беше така - скъсана игла. И почна много да харчи особено на градско и оборотите задържаха като освободях от скорост, явно сместа беше прекалено богата защото на място миришеш яко на неизгоряла газ от аспуха. Едно приятелче с някакъв саморъчно направен инструмент извади парчето от иглата и на струг и направи нова остра част и зави така иглата. Сега е всичко е ОК, а разхода е повече от добър.
Те иглите се продават като резервна част,но конуса от върхът на иглата се заклинва в дупката .
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Иглен винт за постоянен поток- не работи (ел. Ловато)
edisonov написа:desert_fox написа:Скъсана е иглата, днес го развих.
И при моя изпарител беше така - скъсана игла. И почна много да харчи особено на градско и оборотите задържаха като освободях от скорост, явно сместа беше прекалено богата защото на място миришеш яко на неизгоряла газ от аспуха. Едно приятелче с някакъв саморъчно направен инструмент извади парчето от иглата и на струг и направи нова остра част и зави така иглата. Сега е всичко е ОК, а разхода е повече от добър.
Заковал съм волтажът на кислородния датик на около 0,05V=50mV-> 1:15,3-15,5 горивовъздушно отношение( с игра с мембраната , винта на двойника идросела) при всички режими на работа на ДВГ.
Затова съм оптимист относно разхода.
Поздрави

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта