След смяна на мембрани..

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
bajslav
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 19 дек 2010 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново

След смяна на мембрани..

Мнениеот bajslav » Вто 11 яну 2011 18:54


Здравейте,приятели!Преди седмица "майстор" ми смени мембрани и гумички на изпарителя(ловато).Тръгнах радостен...и след 2км заби.Отвих тройника половин оборот и си тръгна Вентото(1,8абс-90к.с.).До днес карах така,но ми гори 11/100 дълго,20-25 градско,затова реших да върна тройника с половин оборот(с един болт е).Повишиха се оборотите(колата беше студена)и тръгна нормално,но след около 2км пак заби.Явно не достига газта...Преди всичко това бях на майстор,който закачи колата на компютър.Каза,че предварението било 12грауса,а трябвало да бъдат 4.Нагласи ги на5-6.Не знам колко трябва да е,но колата ми е разбутана.(12 градуса аз си я бях завъртял,без да знам колко са,но си вървеше колицата).Чувал съм,че трябва да карам около 500км,за да се напасват гуми и мембрани...Дали тогава ще се оправи,или...Не знам какво да правя...Възможно ли е самият изпарител да е дефектен от началото?,защото винаги в града ми е горяло по-вече.То и градът ни е такъв де(В.Т-во),ама....Нека търновци кажат за някой майстор,който може да ме натъкми... :012:Очаквам акъл! :bowdown




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот muns61 » Вто 11 яну 2011 20:05


Дотук на колко майстори си ходил?
И що сменя карантии по изпарителя?


Потребителски аватар
Oil
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот Oil » Сря 12 яну 2011 8:38


На газ е добре да е голямо предварението както си го направил но, колкото по-бедна сместа толкова аванса е по-голям. Провери си и газовият клапан може да е задръстен с графит, повечето майстори правят само изпарителя но не гледат клапана. Нормално е да имапромяна след смяна на нови мембрани но тя е само в обороите на двигателят.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот The_Machine » Сря 12 яну 2011 9:31


Стандартното предварение на този двигаел е 6 +-1 градуса, като за газ оптимума е 9 - 9,5 градуса - нагоре вече започва да се държи неадекватно - задържа обороти като върнеш газта, прави леки детонации ако караш с 95 и т.н.

Трябва да пипнеш и пластмасовия винт за регулиране количеството газ от изпарителя, а месинговия му такъв завий докрай...


Потребителски аватар
bajslav
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 19 дек 2010 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот bajslav » Сря 12 яну 2011 13:20


филтъра го смених първи.За месинговия болт съм чел в този форум,че трябва да е развит един и половина-два оборота.Кое е правилното,или кое е по-доброто?Целта е да снижа разхода.А ако бутна на "око"аванса(имам усета)? Трябва ли задължително стробоскоп?
Въртях делка,винтове,болтове де що има...утре съм при газаджия. :horror: А пък аз :banghead:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот stefan4o » Сря 12 яну 2011 22:12


Недей да буташ аванса на око, че може после да останеш неприятно изненадан от разхода mhihi Мини през читав газаджия и после през газоанализаторджия, а ако идеш при газаджия с газ-анализатор ще е най-добре, ако намериш такъв. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bajslav
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 19 дек 2010 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот bajslav » Чет 13 яну 2011 18:36


Сутринта минах през газаджия.Каза ми да сменя възд.филтър.След работа(купих филтър), пак се отбих и настрои АГУто,извади маркуча за топлия въздух,който влиза в кутията на филтъра и ми каза,че знаел какво иска колата.Много върви сега,не правя разлика газ-бензин...Напълних до горе газ...ще засичам :drive Ще пиша по-нататък за разхода heavy metal zork :banana


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот velinsl » Чет 20 яну 2011 19:03


Да питам и аз има ли такава опасност да се получи при мен при условие, че АГУ-то ми се настройва автоматично?


Потребителски аватар
bajslav
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 19 дек 2010 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот bajslav » Пон 31 яну 2011 21:41


Вчера засякох-220км(половината градско,другата половина-извънгр.)с 23л газ.Доволен!За пръв път колата ми върви така на газ. :banana Много е важно човека да си разбира от работата(за настройката на изпарителя става въпрос). :applause:
velinsl написа:Да питам и аз има ли такава опасност да се получи при мен при условие, че АГУ-то ми се настройва автоматично?
Не схващам за каква опастност ти е въпроса,колега?Какво да се получи?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот parno » Вто 01 фев 2011 6:59


при мен този маркуч за топлия въздух си е закачен :roll:
с какво помагам на мотора ако го откача?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот stefan4o » Вто 01 фев 2011 8:32


Ами ако го откачиш колата би следвало колата да смуче студен въздух. Според повечето членове на форума е по-добре така, но при мен не е точно тъй... С повечко топъл въздух работи по-добре сякаш. Когато загрее хубаво и вакуумчето затвори напълно клапата за топлия въздух някак не ми харесва работата на мотора.


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот butsefal » Съб 05 фев 2011 0:39


bajslav сподели при кого ходи.... че и аз имам грижи с голям разход а съм с нови мембрани... (къде е този метален винт на изпарителя, освен на "тройника" имам и един на празния ход на самия изпарител (вакумен ловато)) Предварението ми е на 7,5 градуса.... и маркуч от колекторите нямам...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот stefan4o » Съб 05 фев 2011 8:07


Butsefal, ако моторът ти е този от гаража дай му още малко предварение да стане 9-10 градуса. Щом ти е вакуумен би следвало да имаш такъв маркуч, но не е задължително да взема вакуум от колектора, предполагам, че от клапана на сервото пак може да стане. Хич ли няма вакуум или просто не е хванат от там?


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот butsefal » Съб 05 фев 2011 8:47


stefan4o написа:Butsefal, ако моторът ти е този от гаража дай му още малко предварение да стане 9-10 градуса. Щом ти е вакуумен би следвало да имаш такъв маркуч, но не е задължително да взема вакуум от колектора, предполагам, че от клапана на сервото пак може да стане. Хич ли няма вакуум или просто не е хванат от там?

стеф, не си ме разбрал - нямам маркуча (гофрето) за топлия въздух - иначе какъв вакумен изпарител ще имам щом не е закачен вакум.... вакума е закачен отзад на моното (немога да кажа аточно за какво (долу някъде до към самия дросел ми сля че е закачен вакума ми)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот stefan4o » Съб 05 фев 2011 9:04


Ясно, моя е грешката. То без вакуум на изпарителя колата ти сигурно нема да може да запали, камо ли да се движи mhihi Аз имам такова гофре,ама не е оригиналното - ползвам една алуминиева тръба от тези, които са за ширмовете, само че с по-малък диаметър. То при мен хавата е малко по-друга, щото хоум мейд фаровете ми пречат на гофрето за студения въздух и съм го откачил. Та колата ми смуче топъл въздух, понеже го взима от пространството под капака... Ако искаш си приспособи и ти едно такова да дърпа въздух от колектора и пробвай как ще се държи колата.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта