Кабели и свещи?
-
didoriginal
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кабели и свещи?
Не съм сигурен дали е за тук темата, но я пускам. Значи колата е Passat 1.8MI 90hp. Свещите са NGK BOR6ET оригинални (12лв. бройката), на по около 5000 км. Кабелите не са сменявани откакто в дошла колата в BG (4-5г.). Та, наскоро усетих, че колата няма чак такъв ряз като преди. Дадох 15.9 секунди от 0-100 на газ и 14.9 на бензин. Вдигнал съм ги с около 1-1.5 секунди. И колата като е на бензин около 1200-1300 оборота леко прекъсва.. сякаш на моменти отказва някой цилиндър. Казаха ми, че на газ свещите изкарват по 6000-7000 км.
. Какво да сменявам - кабели, свещи или и двете?

- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Кабели и свещи?
didoriginal написа:Казаха ми, че на газ свещите изкарват по 6000-7000 км. ...
Да бе
Значи трябва да ги сменям два пъти месечно - ай сиктир!
Моя съвет - иди на диагностика и виж на стенда как ти е горенето, ако има нужда от смяна - сменяй, но недей на принципа на изключването че излиза скъпо. Свещи, опа не било от тях; кабели - и те не били, капачка, палец и т.н.
Та за това на стендчето си е най-добре
-
didoriginal
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Re: Кабели и свещи?
didoriginal написа:Не съм сигурен дали е за тук темата, но я пускам. Значи колата е Passat 1.8MI 90hp. Свещите са NGK BOR6ET оригинални (12лв. бройката), на по около 5000 км. Кабелите не са сменявани откакто в дошла колата в BG (4-5г.). И колата като е на бензин около 1200-1300 оборота леко прекъсва.. сякаш на моменти отказва някой цилиндър.
А на бенз при същите обороти прекъсва ли ти? Може да пробива някой кабел. Как ти е разхода? Би трябвало ако имаш проблем с кабелите да се отрази на разхода на газ. А за свещите 5000 са нищо на газ имат по малко износване от колкото на бенз. Ама верно ходи на диагностика да видят кабели туй унуй.
Аз преди да сменя кабелите имах проблеми като превключвам примерно от 1-ва на 2-ра на 3000 оборота се получаваше задържане т.е. в първия момент колата не поемаше явно пробиваше. Смених кабели капачка и палец, щото беха заминали.
Успех
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
-
didoriginal
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
didoriginal написа:@IvoG - точно на бензин го прави глъхненето...
Кофти че не мога да ти кажа нищо конкретно, защото на мен този проблем го правеше още докато бях на бенз и не знам как би се отразило на газта. А преди да сложа газ си смених кабели палец и капачка и всичко си е ок на бенз и газ. Но като го имах тоя проблем на бенз с прекъсването един майстор ми махна фолираната обвивка на лулите на кабелите и се оправи за известно време и после пак се сдухаха докато не ги смених.
Свещите са ти нови, прегледай капачката и палеца от вътре дали имат нагар виж лулите на кабелите от вътре и те как са. Но кабелите щом са ти на 5г. е доста вероятно проблема да е в тях.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Значи... имах този проблем наскоро.Няма смисъл да даваш 20лева за стенд преди да провериш елементарните неща.
Свещи, делко, бензинов филтър, въздушен филтър.!!!!След смяната на бензиновия филтър колата спря да придърпва, а след смяната на въздушния (на 6000км) стана по-пъргава
Виж все пак и кабелите.
Свещи, делко, бензинов филтър, въздушен филтър.!!!!След смяната на бензиновия филтър колата спря да придърпва, а след смяната на въздушния (на 6000км) стана по-пъргава
Виж все пак и кабелите.
-
didoriginal
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
didoriginal
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нещо колата почна яко да тресе на бензин сякаш бачка на 3 цилиндъра. Вдигна и разхода на газ от 12 на 15-16. Май е време за диагностика.. Искам само да попитам дали е възможно да е от компютъра? Газаджийте уж са резнали само паметта за грешките, но като я закача нея колата започва малко по-добре да работи?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта