Кабели и свещи?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Кабели и свещи?

Мнениеот didoriginal » Съб 02 сеп 2006 12:58


Не съм сигурен дали е за тук темата, но я пускам. Значи колата е Passat 1.8MI 90hp. Свещите са NGK BOR6ET оригинални (12лв. бройката), на по около 5000 км. Кабелите не са сменявани откакто в дошла колата в BG (4-5г.). Та, наскоро усетих, че колата няма чак такъв ряз като преди. Дадох 15.9 секунди от 0-100 на газ и 14.9 на бензин. Вдигнал съм ги с около 1-1.5 секунди. И колата като е на бензин около 1200-1300 оборота леко прекъсва.. сякаш на моменти отказва някой цилиндър. Казаха ми, че на газ свещите изкарват по 6000-7000 км. :shock . Какво да сменявам - кабели, свещи или и двете? :roll: :roll:




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Кабели и свещи?

Мнениеот Sunny » Съб 02 сеп 2006 16:09


didoriginal написа:Казаха ми, че на газ свещите изкарват по 6000-7000 км. ...

Да бе
Значи трябва да ги сменям два пъти месечно - ай сиктир!

Моя съвет - иди на диагностика и виж на стенда как ти е горенето, ако има нужда от смяна - сменяй, но недей на принципа на изключването че излиза скъпо. Свещи, опа не било от тях; кабели - и те не били, капачка, палец и т.н.
Та за това на стендчето си е най-добре


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Съб 02 сеп 2006 17:33


:) Май така ще стане накрая... :roll:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Re: Кабели и свещи?

Мнениеот IvoG » Нед 03 сеп 2006 15:10


didoriginal написа:Не съм сигурен дали е за тук темата, но я пускам. Значи колата е Passat 1.8MI 90hp. Свещите са NGK BOR6ET оригинални (12лв. бройката), на по около 5000 км. Кабелите не са сменявани откакто в дошла колата в BG (4-5г.). И колата като е на бензин около 1200-1300 оборота леко прекъсва.. сякаш на моменти отказва някой цилиндър.


А на бенз при същите обороти прекъсва ли ти? Може да пробива някой кабел. Как ти е разхода? Би трябвало ако имаш проблем с кабелите да се отрази на разхода на газ. А за свещите 5000 са нищо на газ имат по малко износване от колкото на бенз. Ама верно ходи на диагностика да видят кабели туй унуй.
Аз преди да сменя кабелите имах проблеми като превключвам примерно от 1-ва на 2-ра на 3000 оборота се получаваше задържане т.е. в първия момент колата не поемаше явно пробиваше. Смених кабели капачка и палец, щото беха заминали.
Успех :!:


Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Нед 03 сеп 2006 15:23


Колега без да се замисляш закарай колата на елкон . Аз издавах куп пари за свещи и накрая се оказа съвсем друго . Закарая я според мен ще ти излезе по - евтино .


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Нед 03 сеп 2006 16:14


и аз един подобен проблем. При натискане на педала на газта на втора предавка и ми "глъхне" след това започва да ускорява
Мотора ми е същия. Това става само при рязко натискане на газта от ниски обороти. Когато я вкарам в над 2000 об. се държи доста добре.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 04 сеп 2006 11:11


@IvoG - точно на бензин го прави глъхненето... :roll:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 04 сеп 2006 11:37


didoriginal написа:@IvoG - точно на бензин го прави глъхненето... :roll:

Кофти че не мога да ти кажа нищо конкретно, защото на мен този проблем го правеше още докато бях на бенз и не знам как би се отразило на газта. А преди да сложа газ си смених кабели палец и капачка и всичко си е ок на бенз и газ. Но като го имах тоя проблем на бенз с прекъсването един майстор ми махна фолираната обвивка на лулите на кабелите и се оправи за известно време и после пак се сдухаха докато не ги смених.

Свещите са ти нови, прегледай капачката и палеца от вътре дали имат нагар виж лулите на кабелите от вътре и те как са. Но кабелите щом са ти на 5г. е доста вероятно проблема да е в тях.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 04 сеп 2006 12:23


Колата на газ е доста по-придирчива към тоци и въздух, отколкото на бензин. Ако проблема не се появява на газ -> бих се насочил към друго -> евентуално чистене на моното и т.н.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 04 сеп 2006 12:50


Значи... имах този проблем наскоро.Няма смисъл да даваш 20лева за стенд преди да провериш елементарните неща.
Свещи, делко, бензинов филтър, въздушен филтър.!!!!След смяната на бензиновия филтър колата спря да придърпва, а след смяната на въздушния (на 6000км) стана по-пъргава :wink:
Виж все пак и кабелите.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 04 сеп 2006 14:12


Въздушния филтър е на има-няма 100км. :) Баща ми каза, че бензиновия е над 20 000км. :roll:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 04 сеп 2006 14:32


didoriginal написа:Баща ми каза, че бензиновия е над 20 000км. :roll:

За справка, бензиновия го сменявам заедно с маслото на 10 хил. км. задължително!


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Пон 04 сеп 2006 14:35


madmen написа:
didoriginal написа:Баща ми каза, че бензиновия е над 20 000км. :roll:

За справка, бензиновия го сменявам заедно с маслото на 10 хил. км. задължително!

:roll: Нашия бензинов е на над 30к км ама на бензин въри че са къса ... :)


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 05 сеп 2006 17:07


Бензиновия се сменя на 20000 или 30000 (има известни различия в различните книги по въпроса :-) ), но имайки предвид че колата основно се кара на газ, замърсяването му е в *пъти* по-малко отколкото ако колата се кара само на бензин. Та смяна на 10 000 е престараване според мен.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Съб 09 сеп 2006 14:34


Нещо колата почна яко да тресе на бензин сякаш бачка на 3 цилиндъра. Вдигна и разхода на газ от 12 на 15-16. Май е време за диагностика.. Искам само да попитам дали е възможно да е от компютъра? Газаджийте уж са резнали само паметта за грешките, но като я закача нея колата започва малко по-добре да работи?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 196 госта