В каква посока се слага изпарителя?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
valerko
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

В каква посока се слага изпарителя?

Мнениеот valerko » Чет 05 окт 2006 14:06


По посока на движението или напряко и защо? Благодаря.




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 05 окт 2006 14:33


Няма значение ... трябва да е колкото се може по ниско , оптималната работа на изпарителя е около 70 градуса С, та затова ... едно време бях намислил да му слагам на моя клапан с биметална пластинка за да не достига до 90-100 градуса ... ама ... така си остана идеята


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 05 окт 2006 14:37


kossel написа:Няма значение ... трябва да е колкото се може по ниско , оптималната работа на изпарителя е около 70 градуса С, та затова ... едно време бях намислил да му слагам на моя клапан с биметална пластинка за да не достига до 90-100 градуса ... ама ... така си остана идеята

по принцип не е добре да е по посока на движението, но ако мястото не позволява може.
Въпреки, че при рязко спиране може и да загасне колата ама, това е друг въпрос.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 05 окт 2006 14:38


ivo123 написа:
kossel написа:Няма значение ... трябва да е колкото се може по ниско , оптималната работа на изпарителя е около 70 градуса С, та затова ... едно време бях намислил да му слагам на моя клапан с биметална пластинка за да не достига до 90-100 градуса ... ама ... така си остана идеята

по принцип не е добре да е по посока на движението, но ако мястото не позволява може.
Въпреки, че при рязко спиране може и да загасне колата ама, това е друг въпрос.

и аз така съм чувал, че има значение накъде е обърнат изпарителя, точно във връзка с гасненето при спиране, завиване, гат не е на скорост колата....
ма по специалистите да кажат


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 05 окт 2006 14:55


ами то е логично - когато е по посока на движение и се набият спирачки, съответно при изключен от скорост двигател, изпарителя се стреми от рязката промяна на инерцията да обогати прекомерно горивото и така автомобила гасне, защото няма засмукване от мотора /не е отворена дросел клапата, а се впръсква голямо количество газ/.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 05 окт 2006 16:47


тука нещо не хващам логиката ... как така изпарителя се стреми да обогати сместа ? кое го кара ? ускорението ли ? (то е еднакво за всички части в автомобила !!!) и коя е посоката на движение на изпарителя ?! За да се обогати сместа е необходимо напрежение (или вакуум съответно)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 05 окт 2006 18:57


ами ако е сложен по посока на движение - т.е. предната мембрана да сочи към радиатора на автомобила - при натискане на спирачка под въздействието на инерцията /понеже мембраните са плаващи в изпарителя и се задействат от вакуум ... без значение електрически или вакумен е изпарителя/ мембраните не могат да преодолеят това, че аетомобила се накланя леко напред и те се стремят да се мръднат, тъй като на празен ход двигателя няма добро засмукване и в този случай мембраните са доста чувствителни на инерцията. Това е общо взето. Незнам как да го обясня - пробвай и ще се убедиш.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Чет 05 окт 2006 19:06


хахаха, никога не ми е гаснала колата при спиране

изпаритела вобще не се стреми към нищо, просто променя агрегатното състояние на горивото.
а това колко газ да постъпи в двигатела вобще не го определя изпаритела.
и нищо не се плиска в него за да имат влияние центробежните сили ;)


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Пет 06 окт 2006 7:14


Изпарителя се слага както са показали на снимката:
http://www.landi.it/prodotti/scheda_sistema_gpl03.html


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 06 окт 2006 9:24


добре кой както иска така да си го слага
няма значени никакво - и без изпарител може :)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 06 окт 2006 9:28


[quote="Ludia"]хахаха, никога не ми е гаснала колата при спиране

а това колко газ да постъпи в двигатела вобще не го определя изпаритела.

не съм казал че изпарителя го определя - ОПРЕДЕЛЯ го засмукването от двигателя - т.е. отварянето на дроселната клапа


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 09 окт 2006 12:52


Изпарителя е един вакумен карбуратор.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта