Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот Lifeguard » Пон 31 окт 2011 23:47


колеги в студеното паля директно на газ без проблем.тръгвам и карам да речем 4-5 мин.колата още не е загряла особено и спирам.после като реша да запаля и идва проблема-неще да запали леко,както първия път,а въртя доста около 20-30 сек. и тогава запалва,ама така сякаш се е била задавила нещо.питам защо така се получава? :)




Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот eurogas » Вто 01 ное 2011 7:21


Защото физичните закони действат навсякъде и неможеш да избягаш от тях, замръзва ти изпарителя и започва да вкарва течна газ в мотора, естествено че ще се задави и ще пали трудно без кослород, тебе като ти стиснат гърлото можеш ли да пееш правилно ?

Вече е доста студено и няма никакъв смисъл да се пали на газ, разхода докато загрява колата е огромен, над 30-40 литра на 100 км., по евтино е да подгрееш на бензин и като усетиш топъл въздух от парното да преминеш на газ. :beer


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот agent_kowalski » Вто 01 ное 2011 8:59


Пали си на бензин.Сега тука ще се изредят умници,които ще ти кажат да заливаш изпарителя с 10кила вряла вода и подобни простотии,пали си на бензин карай 5 минути и обърни на газ.Както ти каза eurogas,когато изпарителя е позамръзнал изобщо не работи правилно и пуска газ на поразия.Не че на студен мотор не отива повече бензин от обичайното,но в големи студове може да се получи че като пари отива повече газ от бензин и няма смисъл.След това и за колата не е вредно да види и малко бензин от време на време :)


Потребителски аватар
kikogsxr
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот kikogsxr » Вто 01 ное 2011 9:17


Дръж си я даже повече от 5мин. на бензин :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот pe6kata » Вто 01 ное 2011 9:28


има един тънък момент- а именно че при първоначално палене няма никакъв проблем. пали си на четвърт.
Проблемът идва тогава, когато колата се изгаси студена(незагряла) и тръгне да се пали отново. :)

обяснявали са ми го с получаването на конденз по цялата всмукателна система. Така и не съм го разбрал, но ако се наложи да я гася студена на газ, първо минавам на бензин и тогава гася. И паля съответно на бензин, че инак пада бая въртене... Това важи за всички автомобили, които съм карал...


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот vaiper 1 » Вто 01 ное 2011 9:34


Докато незагрее недеи я гаси ако барзаш и е на касо, караи на бенз eusa


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот muns61 » Вто 01 ное 2011 9:41


Опекли са се мембрани и клапани на изпарителя и пропускат газ, докато са студени и твърди. Смени ги, ще ти падне разхода на къси разстояния.
А колкото до разход на бензин и газ на студено, еднакво се повишава.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот Lifeguard » Вто 01 ное 2011 12:32


muns61 написа:Опекли са се мембрани и клапани на изпарителя и пропускат газ, докато са студени и твърди. Смени ги, ще ти падне разхода на къси разстояния.
А колкото до разход на бензин и газ на студено, еднакво се повишава.

ами възможно е,щото тоя изпарител е хубав Ланди Ренцо е,но пък е вече на около 5 години


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот Lifeguard » Вто 01 ное 2011 12:34


pe6kata написа:има един тънък момент- а именно че при първоначално палене няма никакъв проблем. пали си на четвърт.
Проблемът идва тогава, когато колата се изгаси студена(незагряла) и тръгне да се пали отново. :)

обяснявали са ми го с получаването на конденз по цялата всмукателна система. Така и не съм го разбрал, но ако се наложи да я гася студена на газ, първо минавам на бензин и тогава гася. И паля съответно на бензин, че инак пада бая въртене... Това важи за всички автомобили, които съм карал...

точно за този момент говоря,ама тогава при мен май и на бензин се мъчеше и палеше трудно


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот Lifeguard » Вто 01 ное 2011 12:38


eurogas написа:Защото физичните закони действат навсякъде и неможеш да избягаш от тях, замръзва ти изпарителя и започва да вкарва течна газ в мотора, естествено че ще се задави и ще пали трудно без кослород, тебе като ти стиснат гърлото можеш ли да пееш правилно ?

Вече е доста студено и няма никакъв смисъл да се пали на газ, разхода докато загрява колата е огромен, над 30-40 литра на 100 км., по евтино е да подгрееш на бензин и като усетиш топъл въздух от парното да преминеш на газ. :beer

да вероятно наистина се втечнява газта въпреки,че съм гледал изпаритела и никога не е бил заскрежен...


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот pe6kata » Вто 01 ное 2011 13:00


Lifeguard написа:
pe6kata написа:има един тънък момент- а именно че при първоначално палене няма никакъв проблем. пали си на четвърт.
Проблемът идва тогава, когато колата се изгаси студена(незагряла) и тръгне да се пали отново. :)

...

точно за този момент говоря,ама тогава при мен май и на бензин се мъчеше и палеше трудно


ако я изгасиш студена на газ, и да тръгнеш после на бензин да палиш, пак пали трудно.
варианта е само преди да я изгасиш, да преминеш на бензин, да поработи няколко секунди...


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот vasko__2 » Вто 08 ное 2011 23:46


Има си цака тая работа- ключето на "Неутрал" ( ако има възможност) и педала на газта натиснат до край.Или малко преди да се загаси пак ключето на "неутрал" да се изразходва газта в изпарителя и тръбичката. Ако няма положение на ключа "неутрал", варианта е само "педала на газта натиснат докрай" и тогава стартиране.Така влиза достатъчно въздух през дросела, за да не се преобогати сместта.И старта е лесен.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот pe6kata » Сря 09 ное 2011 8:42


:да:

ако ключа има такава позиция- да прекъсва и бензина и газта, но такъв ключ се слага по-принцип само на карбуратора, та поставя се на неутрал и се завърта мотора 2-3сек и тогава му се пуска газта и пали.

иначе в студено време паленето най-добре да си е на бензин. не го намирам за много умно да запалиш студена кола и за 2-3 мин пробег да си на газ, освен ако на бензин не се е скапала


Потребителски аватар
zak
Мнения: 127
Регистриран на: Пон 24 апр 2006 18:06
Автомобил: Skoda Oktavia
Двигател: AUM 2001
Местоположение: Самоков

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот zak » Вто 22 ное 2011 1:00


Имах абсолютно същия проблем, решението е смяна на мембрани.


Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот stanimak » Пет 02 дек 2011 8:11


Този проблем с трудното повторно палене на газ, при студен двигател може да е от неправилна регулировка на изпарителя. Пуска много газ и когато двигателят е студен го дави, на топло не се усеща много. Аз така си пробвам реглажа на изпарителя, когато на студено при повторно стартиране запали без проблем, значи е добре. В случая по-голямо значение има положението на станичния винт на изпарителя и по-малко горния за празен ход.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта