Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
- Lifeguard
 - Мнения: 664
 - Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
 - Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
 - Двигател: AHU_AKU
 - Местоположение: Русе
 
Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
колеги в студеното паля директно на газ без проблем.тръгвам и карам да речем 4-5 мин.колата още не е загряла особено и спирам.после като реша да запаля и идва проблема-неще да запали леко,както първия път,а въртя доста около 20-30 сек. и тогава запалва,ама така сякаш се е била задавила нещо.питам защо така се получава? 
			
									
									- eurogas
 - Мнения: 438
 - Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
 - Автомобил: Jeep
 - Двигател: 4.7 V8
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Защото физичните закони действат навсякъде и неможеш да избягаш от тях, замръзва ти изпарителя и започва да вкарва течна газ в мотора, естествено че ще се задави и ще пали трудно без кослород, тебе като ти стиснат гърлото можеш ли да пееш правилно ?
Вече е доста студено и няма никакъв смисъл да се пали на газ, разхода докато загрява колата е огромен, над 30-40 литра на 100 км., по евтино е да подгрееш на бензин и като усетиш топъл въздух от парното да преминеш на газ.
			
									
										
						Вече е доста студено и няма никакъв смисъл да се пали на газ, разхода докато загрява колата е огромен, над 30-40 литра на 100 км., по евтино е да подгрееш на бензин и като усетиш топъл въздух от парното да преминеш на газ.

- 
				agent_kowalski
 - Мнения: 1475
 - Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Пали си на бензин.Сега тука ще се изредят умници,които ще ти кажат да заливаш изпарителя с 10кила вряла вода и подобни простотии,пали си на бензин карай 5 минути и обърни на газ.Както ти каза eurogas,когато изпарителя е позамръзнал изобщо не работи правилно и пуска газ на поразия.Не че на студен мотор не отива повече бензин от обичайното,но в големи студове може да се получи че като пари отива повече газ от бензин и няма смисъл.След това и за колата не е вредно да види и малко бензин от време на време 
			
									
										
						- kikogsxr
 - Мнения: 286
 - Регистриран на: Чет 13 яну 2011 11:33
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Pernik
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Дръж си я даже повече от 5мин. на бензин  
			
									
										
						
- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
има един тънък момент- а именно че при първоначално палене няма никакъв проблем. пали си на четвърт. 
Проблемът идва тогава, когато колата се изгаси студена(незагряла) и тръгне да се пали отново.
 
обяснявали са ми го с получаването на конденз по цялата всмукателна система. Така и не съм го разбрал, но ако се наложи да я гася студена на газ, първо минавам на бензин и тогава гася. И паля съответно на бензин, че инак пада бая въртене... Това важи за всички автомобили, които съм карал...
			
									
										
						Проблемът идва тогава, когато колата се изгаси студена(незагряла) и тръгне да се пали отново.
обяснявали са ми го с получаването на конденз по цялата всмукателна система. Така и не съм го разбрал, но ако се наложи да я гася студена на газ, първо минавам на бензин и тогава гася. И паля съответно на бензин, че инак пада бая въртене... Това важи за всички автомобили, които съм карал...
- vaiper 1
 - Неграмотен
 - Мнения: 1244
 - Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
 - Автомобил: Pasat
 - Двигател:
 - Местоположение: Сливен
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Докато незагрее недеи я гаси ако барзаш и е на касо, караи на бенз  
			
									
										
						
- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Опекли са се мембрани и клапани на изпарителя и пропускат газ, докато са студени и твърди. Смени ги, ще ти падне разхода на къси разстояния.
А колкото до разход на бензин и газ на студено, еднакво се повишава.
			
									
										
						А колкото до разход на бензин и газ на студено, еднакво се повишава.
- Lifeguard
 - Мнения: 664
 - Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
 - Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
 - Двигател: AHU_AKU
 - Местоположение: Русе
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
muns61 написа:Опекли са се мембрани и клапани на изпарителя и пропускат газ, докато са студени и твърди. Смени ги, ще ти падне разхода на къси разстояния.
А колкото до разход на бензин и газ на студено, еднакво се повишава.
ами възможно е,щото тоя изпарител е хубав Ланди Ренцо е,но пък е вече на около 5 години
- Lifeguard
 - Мнения: 664
 - Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
 - Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
 - Двигател: AHU_AKU
 - Местоположение: Русе
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
pe6kata написа:има един тънък момент- а именно че при първоначално палене няма никакъв проблем. пали си на четвърт.
Проблемът идва тогава, когато колата се изгаси студена(незагряла) и тръгне да се пали отново.![]()
обяснявали са ми го с получаването на конденз по цялата всмукателна система. Така и не съм го разбрал, но ако се наложи да я гася студена на газ, първо минавам на бензин и тогава гася. И паля съответно на бензин, че инак пада бая въртене... Това важи за всички автомобили, които съм карал...
точно за този момент говоря,ама тогава при мен май и на бензин се мъчеше и палеше трудно
- Lifeguard
 - Мнения: 664
 - Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
 - Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
 - Двигател: AHU_AKU
 - Местоположение: Русе
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
eurogas написа:Защото физичните закони действат навсякъде и неможеш да избягаш от тях, замръзва ти изпарителя и започва да вкарва течна газ в мотора, естествено че ще се задави и ще пали трудно без кослород, тебе като ти стиснат гърлото можеш ли да пееш правилно ?
Вече е доста студено и няма никакъв смисъл да се пали на газ, разхода докато загрява колата е огромен, над 30-40 литра на 100 км., по евтино е да подгрееш на бензин и като усетиш топъл въздух от парното да преминеш на газ.
да вероятно наистина се втечнява газта въпреки,че съм гледал изпаритела и никога не е бил заскрежен...
- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Lifeguard написа:pe6kata написа:има един тънък момент- а именно че при първоначално палене няма никакъв проблем. пали си на четвърт.
Проблемът идва тогава, когато колата се изгаси студена(незагряла) и тръгне да се пали отново.![]()
...
точно за този момент говоря,ама тогава при мен май и на бензин се мъчеше и палеше трудно
ако я изгасиш студена на газ, и да тръгнеш после на бензин да палиш, пак пали трудно.
варианта е само преди да я изгасиш, да преминеш на бензин, да поработи няколко секунди...
- vasko__2
 - Мнения: 1019
 - Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: sofia
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Има си цака тая работа-  ключето на "Неутрал" ( ако има възможност) и педала на газта натиснат до край.Или малко преди да се загаси пак ключето на "неутрал" да се изразходва газта в изпарителя и тръбичката. Ако няма положение на ключа "неутрал", варианта е само "педала на газта натиснат докрай" и тогава стартиране.Така влиза достатъчно въздух през дросела, за да не се преобогати сместта.И старта  е лесен.
			
									
										
						- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
 ако ключа има такава позиция- да прекъсва и бензина и газта, но такъв ключ се слага по-принцип само на карбуратора, та поставя се на неутрал и се завърта мотора 2-3сек и тогава му се пуска газта и пали.
иначе в студено време паленето най-добре да си е на бензин. не го намирам за много умно да запалиш студена кола и за 2-3 мин пробег да си на газ, освен ако на бензин не се е скапала
- zak
 - Мнения: 127
 - Регистриран на: Пон 24 апр 2006 18:06
 - Автомобил: Skoda Oktavia
 - Двигател: AUM 2001
 - Местоположение: Самоков
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Имах абсолютно същия проблем, решението е смяна на мембрани.
			
									
										
						- stanimak
 - Мнения: 39
 - Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Panagyuriste
 
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Този проблем с трудното повторно палене на газ, при студен двигател може да е от неправилна регулировка на изпарителя. Пуска много газ и когато двигателят е студен го дави, на топло не се усеща много. Аз така си пробвам реглажа на изпарителя, когато на студено при повторно стартиране запали без проблем, значи е добре. В случая по-голямо значение има положението на станичния винт на изпарителя и по-малко горния за празен ход.
			
									
										
						Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта