Росен2 написа:Aз съм отскоро с Голф 3 от 1996 година с мотор 1.8 ААМ,75 p.s.,но явно е някакъв мит,че това моно било родено за газова уредба....На всеки няколко дена се налага да разкачам клеми и да чакам поне час време ,за да рестарира компа и колата да работи като хората известно време.
След рестарт всичко е ток и жица.Работи отлично както на бензин така и на газ,и е просто удоволствие да се кара.След няколко дена проблемите започват лека полека.Изразяват се предимно и изключително в работата на бензин.Колата започва да глъхне,или да се дави ,да и падат оборотите,въобще става неконтролируемо положението.На газ няма никакви проблеми,освем че почва да задържа понякога високи обороти.След рестарт всичко отново работи без грешка.Почвам да се замислям,дали да си купя една vag-com букса и да си чистя през ден грешките,но трябва да изкарвам компа и монитора от стаята с кабел-удължител до колата всеки път (нямам лаптоп),или да си платя на някой майстор да ми монтира от тия релета дето рестартирали компа при всяко гасене.Макар че не ми е ясно,как го рестартират,след като при мен само с разкачване на клемите не се получава,трябва поне час най малко да стои така колата.После се почват наново сверяване часовници,радия и т.н......
Предишните коли (Toyota,Opel и Ford)никога не са ми правили подобни проблеми.Тук полудях вече.......Трябва да я карам само на газ,за да нямам проблеми,но пък така рискувам да съсипя инжектора,както и помпата,така че тоя вариант е немислим.По скоро ще разкачам нощем.Релета слагал ли е някой от вас на такъв двигател и какво му е мнението за тях ?
Kолега теб те мързи...ама много те мързи да четеш !!!Поне моя пост да бе изчел...