замисля се и не тегли на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

замисля се и не тегли на газ

Мнениеот automan » Пет 09 мар 2012 11:18


уредбата е Ловато обикновенна , но от скоро нещо започна да се самисля при потегляне , и наче на празен ход работи горе долу добре, колата е голф3 1.8 ми , от какво може да е проблема :roll:
пробката за източване на изпарителя от долу ли се намира как се отвива цялата ли трябва да се развие или няколко оборота :oops:




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот kossel » Пет 09 мар 2012 12:28


Филтърче на газовия клапан - чистено ли е ? Въздушният филтър сигурно и той не е първа младост. Може и един рестарт на компютъра да направиш.


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот automan » Пет 09 мар 2012 12:38


не съм чистил филтъра на газовия клапан незнам къде се намира , и дали мога сам да се справя, а . въздушния е на 5000км пак ще го почистя :cry:


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот nokiangage » Пет 09 мар 2012 13:24


Гледам, че си със същия двигател колега, а изпарителя какъв е?
Иначе ето примерно при мен как изглеждаше нечистения филтър на бая години... :Mr Green Fun

Изображение

Иначе в зависимост от изпарителя би трябвало да се намира горе-долу където съм сложил стрелката.
Изображение

ПС. За да го направиш сам трябва първо да спреш кранчетата на самата бутилка преди да стигнеш до отварянето на клапана, но все пак изчакай и други колеги да споделят или намери познат, който го е правил преди... :beer


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот automan » Пет 09 мар 2012 14:43


изпарителя е ловато електрически :oops:


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот automan » Пет 09 мар 2012 14:44


изпарителя е ловато електрически . годините му са точно 6 та , мисля си вече да не трябва да се сменят мембрани. :oops:


Потребителски аватар
Fand
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 4:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот Fand » Пет 09 мар 2012 20:53


Малии, на 6 г. ... На колко км. се равнява това? Моя изпарител е същия и преди го карах на Толедо със същия двигател като твоя. Не че не може да да изкара много, но поне филтъра да се почиства всяка година. Като за начало може да отидеш на газаджия да ти врътне винта или си го врътни сам. В случая трябва да се навие, за да намалиш дебита. Пробвай с 1/4 или 1/2 оборота. Има и един винт (байпас) който също се настройва, но пробвай само с големия на първо време. Ако колата ти харчи нормално, може и да не сменяш мембрани още. :)


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот automan » Съб 10 мар 2012 9:59


Fand написа:Малии, на 6 г. ... На колко км. се равнява това? Моя изпарител е същия и преди го карах на Толедо със същия двигател като твоя. Не че не може да да изкара много, но поне филтъра да се почиства всяка година. Като за начало може да отидеш на газаджия да ти врътне винта или си го врътни сам. В случая трябва да се навие, за да намалиш дебита. Пробвай с 1/4 или 1/2 оборота. Има и един винт (байпас) който също се настройва, но пробвай само с големия на първо време. Ако колата ти харчи нормално, може и да не сменяш мембрани още. :)

ми за 6 години около 60000км. не знам много ли са ?ама кой винт трябва да завия този за оборотите ли или долу за източването, не ми стана ясно :oops:


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот kr1sh0 » Съб 10 мар 2012 19:29


automan написа:
Fand написа:Малии, на 6 г. ... На колко км. се равнява това? Моя изпарител е същия и преди го карах на Толедо със същия двигател като твоя. Не че не може да да изкара много, но поне филтъра да се почиства всяка година. Като за начало може да отидеш на газаджия да ти врътне винта или си го врътни сам. В случая трябва да се навие, за да намалиш дебита. Пробвай с 1/4 или 1/2 оборота. Има и един винт (байпас) който също се настройва, но пробвай само с големия на първо време. Ако колата ти харчи нормално, може и да не сменяш мембрани още. :)

ми за 6 години около 60000км. не знам много ли са ?ама кой винт трябва да завия този за оборотите ли или долу за източването, не ми стана ясно :oops:

Аз колега ще ти отговоря с въпрос... Искаш да източваш или да настройваш обороти ?? Отделно въздушен филтър ако е конусен особено в градски условия лесно се цапа и на 3000км някъде го пери (може с обезмаслител и топла вода, може и също с препарат за спортни филтри), ако е обикновен на 4-5к го сменявай, филтърчето на клапана също виж как е, щом не си го сменял..


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот automan » Съб 10 мар 2012 20:43


ми защото не знаех че се сменя газовия филтър , скъп ли е , ако изобщо е от него , въздушния е обикнпвен квадратен :roll:


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот nokiangage » Съб 10 мар 2012 21:07


Газовия филтър, който съм посочил горе пълен с графит - нов ми струваше 2 ли, 3 ли, 4 лева май...нещо такова колега. :да: Най-добре питай за него като си свалиш стария в специализиран магазин за газови уредби, за да си сигурен, че ще е същия. :beer


Потребителски аватар
Fand
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 4:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот Fand » Нед 11 мар 2012 23:26


automan написа:
Fand написа:Малии, на 6 г. ... На колко км. се равнява това? Моя изпарител е същия и преди го карах на Толедо със същия двигател като твоя. Не че не може да да изкара много, но поне филтъра да се почиства всяка година. Като за начало може да отидеш на газаджия да ти врътне винта или си го врътни сам. В случая трябва да се навие, за да намалиш дебита. Пробвай с 1/4 или 1/2 оборота. Има и един винт (байпас) който също се настройва, но пробвай само с големия на първо време. Ако колата ти харчи нормално, може и да не сменяш мембрани още. :)

ми за 6 години около 60000км. не знам много ли са ?ама кой винт трябва да завия този за оборотите ли или долу за източването, не ми стана ясно :oops:


Ами и аз моя филтър на толкова го смених първия път, макар че е грешно. Не е много, но го смени задължително и после на 10000 км. До колкото разбрах, проблема ти е само на газ, иначе може да е от други неща. Относно пробката за източване - според мен е излишно да я правиш каквото и да е вече, защото така или иначе тя се е запушила и от там нищо няма да изтече. Но все пак отвий я и да тече ако има нещо.
Винта, който се регулира, е големия черен пластмасов отстрани на изпарителя. Има един малък месингов, но той е за празния ход.
Принципът на изпарителя е такъв, че когато натягаш винта - увеличаваш налягането, което камерите се опитват да поддържат, когато го отвиваш - намаляваш налягането. (В предишния си пост бях написал "да го навиеш", но трябва да стане обратното, защото движението на винта е обратнопропорционално на налягането в камерите.) Предполагам, че момента винта ти е много навит, мембраните се опитват да направят налягане, за което нямаш вакуум в колекторите, т.е. при потегляне мембраните се отварят късно.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот Iezekil » Пон 12 мар 2012 8:31


напишете м на човека,че филтъра е в газовия клапан,зависи къде са го монтирали.При мен е в ляво а не като на снимката заврян в изпаритела.Ако не помогне нов,смени и платната на изпаритела.Най добре е тези манипулации да ти ги извършат в сервиз.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот muns61 » Пон 12 мар 2012 8:40


А на бензин как е?


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: замисля се и не тегли на газ

Мнениеот genov1 » Пон 12 мар 2012 10:05


Филтъра за газта се намира на входа на изпарителя, там където влиза медната тръба. А щом не си го чистил от 6 години със сигурност е пълен с графит, тя за това и предърпва. Вземаш ключ 13/14 развиваш щуцера и после със 21 или 22 развиваш чашката за да стигнеш до филтъра. Направо вземай един нов слагай го и тва е ..



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта