пробката за източване на изпарителя от долу ли се намира как се отвива цялата ли трябва да се развие или няколко оборота
замисля се и не тегли на газ
-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
замисля се и не тегли на газ
уредбата е Ловато обикновенна , но от скоро нещо започна да се самисля при потегляне , и наче на празен ход работи горе долу добре, колата е голф3 1.8 ми , от какво може да е проблема 
пробката за източване на изпарителя от долу ли се намира как се отвива цялата ли трябва да се развие или няколко оборота
пробката за източване на изпарителя от долу ли се намира как се отвива цялата ли трябва да се развие или няколко оборота
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: замисля се и не тегли на газ
Филтърче на газовия клапан - чистено ли е ? Въздушният филтър сигурно и той не е първа младост. Може и един рестарт на компютъра да направиш.
-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: замисля се и не тегли на газ
не съм чистил филтъра на газовия клапан незнам къде се намира , и дали мога сам да се справя, а . въздушния е на 5000км пак ще го почистя 
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: замисля се и не тегли на газ
Гледам, че си със същия двигател колега, а изпарителя какъв е?
Иначе ето примерно при мен как изглеждаше нечистения филтър на бая години...

Иначе в зависимост от изпарителя би трябвало да се намира горе-долу където съм сложил стрелката.

ПС. За да го направиш сам трябва първо да спреш кранчетата на самата бутилка преди да стигнеш до отварянето на клапана, но все пак изчакай и други колеги да споделят или намери познат, който го е правил преди...
Иначе ето примерно при мен как изглеждаше нечистения филтър на бая години...

Иначе в зависимост от изпарителя би трябвало да се намира горе-долу където съм сложил стрелката.

ПС. За да го направиш сам трябва първо да спреш кранчетата на самата бутилка преди да стигнеш до отварянето на клапана, но все пак изчакай и други колеги да споделят или намери познат, който го е правил преди...

-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: замисля се и не тегли на газ
изпарителя е ловато електрически 
-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: замисля се и не тегли на газ
изпарителя е ловато електрически . годините му са точно 6 та , мисля си вече да не трябва да се сменят мембрани. 
- Fand
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 4:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: замисля се и не тегли на газ
Малии, на 6 г. ... На колко км. се равнява това? Моя изпарител е същия и преди го карах на Толедо със същия двигател като твоя. Не че не може да да изкара много, но поне филтъра да се почиства всяка година. Като за начало може да отидеш на газаджия да ти врътне винта или си го врътни сам. В случая трябва да се навие, за да намалиш дебита. Пробвай с 1/4 или 1/2 оборота. Има и един винт (байпас) който също се настройва, но пробвай само с големия на първо време. Ако колата ти харчи нормално, може и да не сменяш мембрани още. 
-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: замисля се и не тегли на газ
Fand написа:Малии, на 6 г. ... На колко км. се равнява това? Моя изпарител е същия и преди го карах на Толедо със същия двигател като твоя. Не че не може да да изкара много, но поне филтъра да се почиства всяка година. Като за начало може да отидеш на газаджия да ти врътне винта или си го врътни сам. В случая трябва да се навие, за да намалиш дебита. Пробвай с 1/4 или 1/2 оборота. Има и един винт (байпас) който също се настройва, но пробвай само с големия на първо време. Ако колата ти харчи нормално, може и да не сменяш мембрани още.
ми за 6 години около 60000км. не знам много ли са ?ама кой винт трябва да завия този за оборотите ли или долу за източването, не ми стана ясно
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: замисля се и не тегли на газ
automan написа:Fand написа:Малии, на 6 г. ... На колко км. се равнява това? Моя изпарител е същия и преди го карах на Толедо със същия двигател като твоя. Не че не може да да изкара много, но поне филтъра да се почиства всяка година. Като за начало може да отидеш на газаджия да ти врътне винта или си го врътни сам. В случая трябва да се навие, за да намалиш дебита. Пробвай с 1/4 или 1/2 оборота. Има и един винт (байпас) който също се настройва, но пробвай само с големия на първо време. Ако колата ти харчи нормално, може и да не сменяш мембрани още.
ми за 6 години около 60000км. не знам много ли са ?ама кой винт трябва да завия този за оборотите ли или долу за източването, не ми стана ясно
Аз колега ще ти отговоря с въпрос... Искаш да източваш или да настройваш обороти ?? Отделно въздушен филтър ако е конусен особено в градски условия лесно се цапа и на 3000км някъде го пери (може с обезмаслител и топла вода, може и също с препарат за спортни филтри), ако е обикновен на 4-5к го сменявай, филтърчето на клапана също виж как е, щом не си го сменял..
-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: замисля се и не тегли на газ
ми защото не знаех че се сменя газовия филтър , скъп ли е , ако изобщо е от него , въздушния е обикнпвен квадратен 
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: замисля се и не тегли на газ
Газовия филтър, който съм посочил горе пълен с графит - нов ми струваше 2 ли, 3 ли, 4 лева май...нещо такова колега.
Най-добре питай за него като си свалиш стария в специализиран магазин за газови уредби, за да си сигурен, че ще е същия. 
Най-добре питай за него като си свалиш стария в специализиран магазин за газови уредби, за да си сигурен, че ще е същия. 
- Fand
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 4:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: замисля се и не тегли на газ
automan написа:Fand написа:Малии, на 6 г. ... На колко км. се равнява това? Моя изпарител е същия и преди го карах на Толедо със същия двигател като твоя. Не че не може да да изкара много, но поне филтъра да се почиства всяка година. Като за начало може да отидеш на газаджия да ти врътне винта или си го врътни сам. В случая трябва да се навие, за да намалиш дебита. Пробвай с 1/4 или 1/2 оборота. Има и един винт (байпас) който също се настройва, но пробвай само с големия на първо време. Ако колата ти харчи нормално, може и да не сменяш мембрани още.
ми за 6 години около 60000км. не знам много ли са ?ама кой винт трябва да завия този за оборотите ли или долу за източването, не ми стана ясно
Ами и аз моя филтър на толкова го смених първия път, макар че е грешно. Не е много, но го смени задължително и после на 10000 км. До колкото разбрах, проблема ти е само на газ, иначе може да е от други неща. Относно пробката за източване - според мен е излишно да я правиш каквото и да е вече, защото така или иначе тя се е запушила и от там нищо няма да изтече. Но все пак отвий я и да тече ако има нещо.
Винта, който се регулира, е големия черен пластмасов отстрани на изпарителя. Има един малък месингов, но той е за празния ход.
Принципът на изпарителя е такъв, че когато натягаш винта - увеличаваш налягането, което камерите се опитват да поддържат, когато го отвиваш - намаляваш налягането. (В предишния си пост бях написал "да го навиеш", но трябва да стане обратното, защото движението на винта е обратнопропорционално на налягането в камерите.) Предполагам, че момента винта ти е много навит, мембраните се опитват да направят налягане, за което нямаш вакуум в колекторите, т.е. при потегляне мембраните се отварят късно.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: замисля се и не тегли на газ
напишете м на човека,че филтъра е в газовия клапан,зависи къде са го монтирали.При мен е в ляво а не като на снимката заврян в изпаритела.Ако не помогне нов,смени и платната на изпаритела.Най добре е тези манипулации да ти ги извършат в сервиз.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: замисля се и не тегли на газ
А на бензин как е?
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: замисля се и не тегли на газ
Филтъра за газта се намира на входа на изпарителя, там където влиза медната тръба. А щом не си го чистил от 6 години със сигурност е пълен с графит, тя за това и предърпва. Вземаш ключ 13/14 развиваш щуцера и после със 21 или 22 развиваш чашката за да стигнеш до филтъра. Направо вземай един нов слагай го и тва е ..
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта