Въпросът е следния/обширно изложен

със съответната отстъпка при цената на живо. За споменатите астри изчетох доста неща но сега за голф всичко отначало ще ми е трудно точно по време на сесия....
Не съм претенциозен към вървеж до колкото да не е "спрял", не съм от родните състезатели. Трябва ми "здрава" икономична кола за евтино возене предимно из родината, и минимално ходене на работа с нея.
Притеснява ме метана. Не съм карал кола на метан а чета из форумите само за проблеми и т.н. и един приятел ми подхвърли варианта да продам метановата и да сложа ГИ .
Цената ми идва в повече включвайки обслужването и задължително каското.
И мисля варианта за да не ми гепат фаровете/на познат с подобна кола доста неща му изчезнаха и за това.../ да ги сваля, продам и с паричките от метановата да сложа ги с евентуално доплащане за качество без "ядове"
Какви ще са проблемите и евентуално ползите за този вариант?
За тази цел ми казаха да гледам дали работи нормално на бензин. Но до сега съм карал дизелови и то служебно поддържани автомобили и трудно бих разбрал дали е нормално.
В понеделник ще имам възможност да я пробвам за да имам лични впечатления. Всякакви мнения и препоръки ще са ми от полза. При евентуална покупка това ще ми е последна кола за близкото бъдеще и често влизане в сервиза ще е голям проблем...
ПП от толкова мислене какво да напиша май е малко неразбираемо но все пак благодаря на евентуално отзовалите се

ППП за в някои теми се говореше салоните да гледат хората но какво точно не разбрах
