Почти избран Golff4 highline

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
family_hs
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 23:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Почти избран Golff4 highline

Мнениеот family_hs » Съб 05 май 2012 19:17


Здравейте, изчетох част от темите по въпроса за 4-ката но вече очите ми изтекоха а и искам да оставя повече време за евентуални отговори. Ако темата се повтаря, ще съм благодарен да ме насочите.

Въпросът е следния/обширно изложен :012: /: Събрал съм някакви парички и съм отделил за кола /1-ва лична/ По принцип гледах за някоя астра Г комби 1.8 за газифициране но ми предлагат това голфче 1.6ср висока линия на оборудване с метан, става дума за този екземпляр *************************
със съответната отстъпка при цената на живо. За споменатите астри изчетох доста неща но сега за голф всичко отначало ще ми е трудно точно по време на сесия....

Не съм претенциозен към вървеж до колкото да не е "спрял", не съм от родните състезатели. Трябва ми "здрава" икономична кола за евтино возене предимно из родината, и минимално ходене на работа с нея.

Притеснява ме метана. Не съм карал кола на метан а чета из форумите само за проблеми и т.н. и един приятел ми подхвърли варианта да продам метановата и да сложа ГИ .
Цената ми идва в повече включвайки обслужването и задължително каското.
И мисля варианта за да не ми гепат фаровете/на познат с подобна кола доста неща му изчезнаха и за това.../ да ги сваля, продам и с паричките от метановата да сложа ги с евентуално доплащане за качество без "ядове"
Какви ще са проблемите и евентуално ползите за този вариант?

За тази цел ми казаха да гледам дали работи нормално на бензин. Но до сега съм карал дизелови и то служебно поддържани автомобили и трудно бих разбрал дали е нормално.

В понеделник ще имам възможност да я пробвам за да имам лични впечатления. Всякакви мнения и препоръки ще са ми от полза. При евентуална покупка това ще ми е последна кола за близкото бъдеще и често влизане в сервиза ще е голям проблем...
ПП от толкова мислене какво да напиша май е малко неразбираемо но все пак благодаря на евентуално отзовалите се :bowdown

ППП за в някои теми се говореше салоните да гледат хората но какво точно не разбрах :dummy:

Последна промяна от family_hs на Пон 07 май 2012 21:42, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот Iezekil » Съб 05 май 2012 21:48


е понеже никой не ти отговаря да почна аз.Готино е ГИ,хубаво вървене и хубав разход,аз го препоръчвам пред метана.По въпроса с фаровете кво да кажа,нали ще правиш каско?А що се отнася до салона сигурно са имали предвид,да не би да му е обръщана дирекцията,сиреч да е бил англичанка и да е преправян.Интересно наистина на този защо няма снимки от интериора


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот sam_boha » Съб 05 май 2012 22:21


С коментар ще се включа и аз (въпреки, че нито съм имал 4-рка, нито кола с метан или ГИ).
На пръв поглед този голф не е евтин, в смисъл за същите пари ще си намериш ТДИ.
Наличието на метан по принцип си е плюс и откъм цената, но слаган в чужбина, предполага, че колата е на 400 хил. км. примерно (на колкото ще е и ТДИ-то всъщност).
Метанът не е често срещан като зареждане, няма много станции, та имай предвид и с тази бутилка колко км. може да се мине.
По принцип 1.6 СР моторите вървят с кутии, които късат нитовете и се "мелят", та е добре да се предвидят едни пари и за превантивна замяна на нитовете с болтове (да не захващаме, че обикновено при сваляне на кутията се открива, че съединителят е тръгнал, "а като сме я отворили ....", сещаш се).

Та, поразгледай и други оферти, сложи си ГИ (има евтини, на изплащане и т.н.) и си карай.
С метан е много по-евтино, казват... С него обаче идват ядовете с пружини, задница и т.н.
И да отбележа, че ще трябва да се мине тест на бутилката и системата, който тест някой някъде в една тема го беше описал (включително и финансово).


family_hs
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 23:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот family_hs » Съб 05 май 2012 23:26


Прочетох още повече теми и.... стигнах до извода или поне до този който искат да наложат част от съфорумците, че трябва да си взема или 8.8 ТДХсупермега дизел или 6,6 АМГазарЦедкаМедка за да мога за запаля изобщо. Иначе видиш ли по малките двигатели нямат силата да завартят дори собственните си бутала.....
И някакви мега спорове бензин срещу дизел...

Та в понеделник ще я пробвам колата дали ми харесва като возия и вървеж, ще помисля дали ще направя компромис със това, че искам комби и 1.8 атмосферен двигател /разбира се срещу съответния компромис от страна на продавача евентуално/

За фаровете до колкото разбрах ако ми ги свалят каското не го покрива. Поне за огледала знам такъв случай.

Отказал съм се от дизелов вариант. За това и гледам бензинови. Като цената към 4500 приемам за реална макар и висока за мен лично.
За скоростите прочетох доста и най-обезкуражаващото, че не може да се познае с оглеждане дали е минала през този проблем.

Май е по-добре да насоча въпроса до колко е целесъобразно закупуването с метанова, продажбата на метановата /и дали е лесно и финансово обезпечаващо/ и инсталирането на ГИ.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6367
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот ktamen » Нед 06 май 2012 0:25


Цената в обявата е висока, освен това километрите вероятно са занижени няколко пъти. Внимателно огледай общото състояние, ако все пак го вземеш не бързай да махаш уредбата, ще я продадеш за жълти стотинки, а тя е най-ценното нещо в тази кола. Доста години карах на газ и бях много доволен, от година съм на метан и страшно съжалявам, че съм го сложил толкова късно - това за разбитите окачвания са глупости на търкалета, губи се доста мощност, но се возиш 2пъти по-евтино от ТДИ.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот muns61 » Нед 06 май 2012 6:27


Нов внос с метан - гаранция, че е карана на умиране. Самата кола не се вижда добре, трябва жив оглед, но километрите със сигурност са много повече от обявените.
Какво получаваш с тази метанова уредба - бутилка и тръби. Редуктора по всяка вероятност е сдал багажа, рейката е като него, а електрониката е някоя стара версия, дето ще я гледат като голям камък по сервизите. Освен това, бутилката ми се вижда малка.
Намери си някой, който разбира и с него огледайте колата на живо.


Потребителски аватар
d0n_t0ni
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 8:47
Автомобил: Golf IV
Двигател: AZD
Местоположение: Pleven, Bulgaria

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот d0n_t0ni » Нед 06 май 2012 8:37


Защо не погледнеш голф 4 1.6 16V 105 hp ? Нисък разход (9-10л/100 градско и 5.5-6 извън) без някакви изявени проблеми. А още повече с 1 ГИ направо се раждаш.Вървят около 5500 и нагоре, а обслужването е около 550-600 лв. с работата, но разбирасе зависи от града и майсторите.


family_hs
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 23:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот family_hs » Нед 06 май 2012 11:37


TiL
ясно ми е, че колата е на доста повече особенно с метана.... колата изглежда доста повдигната въпреки тежестта отзад, предполагам смено нещо по окачването отзад, как да разбера освен по инфото от продавача?
В Сф съм,уча/работя което няма никаво значение към темата де :Mr Green Fun


ktamen
Колко да е висока, повечето обяви са в този ценови диапазон. Все пак и продавачите имат интернет и се следят взаимно. Иначе съм съгласен, така или иначе повече от 4200-300 нямам да дам.

muns61
Рейки и т.н. по уредбата няма как да разбера дали са читави преди обслужването, или? Също и за електрониката :?:

Parvanov
Може да съм разбрал погрешно но моля да не се отклонява темата в посока като всички останали. Именно за това спрях да чета след 10-12 прочетени. Във всички еднакво се насочва въпроса към "купи си 100000 кубика бензинова или ТДИГТИ иначе колата не може да запали щтото двигателя не може да си завърти буталата. А по-мощните коли обратно на схващането и физичните закони харчат много по-малко бензин за да имат огромна мощ..."
Поради това предполагам съм пропуснал нещо важно написано в темите което да ме улесни в избора.


Благодаря за отговорите. Водят ме към един от двата избора, което ще се реши на тест драйва евентуално.


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот mania » Нед 06 май 2012 11:55


Моят съвет - купи си обикновено голфче 4 без никакви газ/метан уредби и му сложи ти. Често пъти тия уредби са стари и морално и физически остарели (човек слага такава система купувайки колата, не по-късно), т.е. може да ти създава ядове. Вземи си 1.6 или 1.8 и му сложи нова ГИ. Това според мен е оптималният вариант.

Освен това и според мен цената е висока. Това е от първите Г4, на 13 години с не голям мотор... Не виждам защо му искат 5000


Потребителски аватар
villi78
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 21 май 2011 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan
Контакти:

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот villi78 » Нед 06 май 2012 12:03


Ако ти отбият 500лв направо го яхвай,но прави сметка ,че метана си струва,ако колата се кара над 10К годишно,колкото до метанстанциите-пълно е не се притеснявай за това.Късмет


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот Iezekil » Пон 07 май 2012 13:11




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот hooligan_sk » Пон 07 май 2012 14:04


Намери си максимално запазен чист голф в бюджета си. В последствие му сложи сам Газ. Дори и да отложиш газта с 3-4 месеца, не е фатално. Така ще знаеш че имаш надеждна кола. Нов внос с метанова бутилка - рисковано :да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 май 2012 15:02


family_hs написа:Прочетох още повече теми и.... стигнах до извода или поне до този който искат да наложат част от съфорумците, че трябва да си взема или 8.8 ТДХсупермега дизел или 6,6 АМГазарЦедкаМедка за да мога за запаля изобщо.

Поне да беше стигнал до извода ,че няма смисъл да четеш и пишеш във форума като не те кефят мненията тук :?


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот dushanov » Пон 07 май 2012 17:35


family_hs, вземи човек, който разбира от коли и почвайте огледа! Хич не разбирам от Г4, не че не съм карал. Аз не разбрах от обявата метана конвенционален ли е или инж.? Карам на метан от 3г и повече не искам и да си помисля за друго гориво с всичките му недостатъци. Като гледам бутилката ще събира поне 14кг метан. Моята е същата: можеш да погледнеш в гаража ми. За 3г не ми е клекнала или нещо подобно. Пружини или ам-ри не съм сменял, единствено по една подложка и това е.

п.с.Цената мисля, че е висока, но все пак има инсталиран метан, което никак ама никак не е малко! Миналата седмица роднини си купиха Сузуки Суифт 2000г с всички екстри-кукличка за 1400лв! Така, че този гуфи заслужава макс 4 бона.


family_hs
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 23:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Съвет за газо/метафициране на Golff4 highline

Мнениеот family_hs » Пон 07 май 2012 20:08


Rabbit_TDI


Мнения всякакви. Безполезните не ме кефят. Ако ти си привърженик на тях, това е лично твой проблем. Ако искам просто да пиша празни приказки ще ида в дата.бг там 90% са такива. Предполагам щом това е форум с ясно известна цел- това трябва да се избягва. Благодаря за вниманието все пак.


dushanov


Как да разбера дали е конвенционален или инжекцион? Освен по инфото от продавача де. И какви за предимства недостатъци, ако са като при ГИ съм по-запознат/все пак до сега смятах да купувам такава кола но тоз пуст метан ми се набута в ръцете дето се вика/



Днес ходих и направих едно кръгче, в началото преди да загрее имаше единично прекъсване/пад в оборотите за секунда/ през 4-5-6 секунди и се чудя дали е нормално, защото веднага след паленето превключи на метан /ръчно/ тъй като няма бензин. Но при забележка от моя страна човека каза, че е поради тази причина/ моменталното превключване/ и каза да мина на бензин щом ме притеснява. На бензин и при студен двигател работеше монотонно около 800 оборота на празен ход. Като разлика във вървежа на метан и на бензин/докато позагрее/ не можах да открия, говоря като разлика м/у атмосферен и турбо дизел примерно. След 1 км някаде превключих на метан и проблеми не се осещаха. Но колата беше в движение а докато се останови на място, вече беше на 90 градуса и работеше изключително постоянно и тихо поне за моето непрофесионално ухо. Доста се отклоних та ако някой може да каже дали е нормално или не, нека заповяда.


Приятел който да се занимава с коли и да разбира - нямам и за това избора си е изцяло мой. Пиша тук за да не е съвсем :bishop
Та това е, няма какво повече да го мотая човека и трябва да я взема или не :bishop



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта