Здравейте
От 1 година имам VW Jetta II двигател RF,карбуратор 2е2,автоматик.Болката ми е следната:Преди няколко месеца смених мембрани на газовото( с български).Старите бяха се скапали.Газовата уредба е Тартарини вакуумна.Какви ли настройки не правих на винтовете на газта но не успях да оправя следния досаден проблем.Колата си върви добре на газ,но когато и скимне започва да се държи все едно съм я скопил прекалено много.На бензин е перфектна.Оправя се като включа на бензин и после пак на газ.Забелязах че този проблем се появява само при загрял двигател.Преди 1 месец ми смениха свещите,маслен и въздушен филтър.Старите бяха еднополюсни Бош,сега са триполюсни NGK.
Това е болката ми.Благодаря ви предварително за съветите.
колата се влачи на газ,когато си иска,дайте съвет Pls
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
Виж дали не ти замръзва изпарителя. Мойта се беше запушила и не вътеше водата през изпарителя... резултата беше че както си вървеше колата добре на газ и в един момент почва да губи оборотите на празен ход а после и спира6е да върви все едно съм й затегнал кран4ето на тройника и така докато не угасне съвсем в един момент. Така че пробвай като почне да върви като спъната да видиш дали и двата маркуча на изпарителя са ГОРЕЩИ а не топли!!!
- trifonov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
проблема решен
Извиках неволята и проблема се оправи.Изпарителя си е горещ след 10 минутно каране и в най-големия студ.Проблема е бил в слабо затегнати шестограмни болтове на изпарителя откъм мембраните за газ и не добре сложени мембрани.И колеги не давайте на пишман майстори да ви сменят мембраните,след което си плащате а гаранция както при мен за добре свършена работа няма.Сега колата е оса.ТОлкова е елементарна тази смяна на мебрани че ме е яд за тези десет лева дето ги дадох тогава.2 лева са му много.точно за 10 мин се сменят.!!!!
и след смянатя правите това и нямате ядове:
РЕГУЛИРАНЕ НА ТРОЙНИКА ПРИ АВТОМОБИЛИ С ДВУКАМЕРЕН КАРБУРАТОР
Завиваш винта на 2ра клапа и с винта за първа докарваш двигателя да може да прави под товар (в движение) 4500 оборота без да глъхне.
Обикновено за металните тройници трябва развиване на около 3 оборота.
След това с винта за 2ра камера се регулира ряза на ускоряване
и максималната скорост, която те задоволява.
и след смянатя правите това и нямате ядове:
РЕГУЛИРАНЕ НА ТРОЙНИКА ПРИ АВТОМОБИЛИ С ДВУКАМЕРЕН КАРБУРАТОР
Завиваш винта на 2ра клапа и с винта за първа докарваш двигателя да може да прави под товар (в движение) 4500 оборота без да глъхне.
Обикновено за металните тройници трябва развиване на около 3 оборота.
След това с винта за 2ра камера се регулира ряза на ускоряване
и максималната скорост, която те задоволява.
Последна промяна от trifonov на Пет 16 фев 2007 18:21, променено общо 3 пъти.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта