колата се влачи на газ,когато си иска,дайте съвет Pls

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
trifonov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

колата се влачи на газ,когато си иска,дайте съвет Pls

Мнениеот trifonov » Пет 08 дек 2006 19:55


Здравейте
От 1 година имам VW Jetta II двигател RF,карбуратор 2е2,автоматик.Болката ми е следната:Преди няколко месеца смених мембрани на газовото( с български).Старите бяха се скапали.Газовата уредба е Тартарини вакуумна.Какви ли настройки не правих на винтовете на газта но не успях да оправя следния досаден проблем.Колата си върви добре на газ,но когато и скимне започва да се държи все едно съм я скопил прекалено много.На бензин е перфектна.Оправя се като включа на бензин и после пак на газ.Забелязах че този проблем се появява само при загрял двигател.Преди 1 месец ми смениха свещите,маслен и въздушен филтър.Старите бяха еднополюсни Бош,сега са триполюсни NGK.
Това е болката ми.Благодаря ви предварително за съветите.




Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 13 дек 2006 16:16


Виж дали не ти замръзва изпарителя. Мойта се беше запушила и не вътеше водата през изпарителя... резултата беше че както си вървеше колата добре на газ и в един момент почва да губи оборотите на празен ход а после и спира6е да върви все едно съм й затегнал кран4ето на тройника и така докато не угасне съвсем в един момент. Така че пробвай като почне да върви като спъната да видиш дали и двата маркуча на изпарителя са ГОРЕЩИ а не топли!!!


Потребителски аватар
trifonov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

проблема решен

Мнениеот trifonov » Пет 15 дек 2006 21:40


Извиках неволята и проблема се оправи.Изпарителя си е горещ след 10 минутно каране и в най-големия студ.Проблема е бил в слабо затегнати шестограмни болтове на изпарителя откъм мембраните за газ и не добре сложени мембрани.И колеги не давайте на пишман майстори да ви сменят мембраните,след което си плащате а гаранция както при мен за добре свършена работа няма.Сега колата е оса.ТОлкова е елементарна тази смяна на мебрани че ме е яд за тези десет лева дето ги дадох тогава.2 лева са му много.точно за 10 мин се сменят.!!!!

и след смянатя правите това и нямате ядове:

РЕГУЛИРАНЕ НА ТРОЙНИКА ПРИ АВТОМОБИЛИ С ДВУКАМЕРЕН КАРБУРАТОР

Завиваш винта на 2ра клапа и с винта за първа докарваш двигателя да може да прави под товар (в движение) 4500 оборота без да глъхне.
Обикновено за металните тройници трябва развиване на около 3 оборота.
След това с винта за 2ра камера се регулира ряза на ускоряване
и максималната скорост, която те задоволява.

Последна промяна от trifonov на Пет 16 фев 2007 18:21, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Съб 16 дек 2006 15:46


Така е колега. От както почнах да работя в сервиз и да си правя сам колата се родих :wink: Преди това ме беше яд за какво си давам парите. Навсякъде си оставяха ръцете та и гъзовете да не кажа :evil:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта