Здравейте колеги миналата седмица сложих газова на Голфа 2-ка 1.6 EZ 90-та. след 1-2 дни започна да не работи добре на газ откарах я пак при човека въртя винтовете по изпарителя и стана по-зле на утре ден пак отидох положението стана нетърпимо и реших сам за се заема прочетох една тема в форума за регулиране на изпарителя и го регулирах сега всичко е ОК (разход около 10 градско и съвсем малко е спъната в набирането в сравнение с бензин) само ,че сутрин като паля не иска да държи обороти на газ, а ако държа педала на газта няма проблеми нито тресе нито прекъсва след като загрее всичко се оправя. П.П това само на газ се получава. Някой ще каже ли как да го оправя ? на студен двигател ли трябва да регулирам да работи добре понеже като го регулирах беше загрял до работна температура. П.П изпарителя е Ловато вакумен.
И още нещо вие имате ли филтър на газта? понеже оня ден се заговорихме с един познат и той има а аз нямам или има филтър в самия изпарител? И още нещо копчето за превключване на Газ/Бензин е на 3 положения и като е на средно положение спира и газта и бензина вредно ли е за мотора ако така спускам някой баир
Регулиране на обороти
- Gazaro_wow
- Мнения: 220
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Регулиране на обороти
Не е вредно да спускаш баир без гориво,става като спирачка мотора(но лично за мен смисъл няма).Пробвай как работи на бензин като е студена?Да не би проблема да е нещо по всмукателната система?Филтър имаш в газовия клапан(този клапан ,който е между изпарителя и бутилката)
- Gazaro_wow
- Мнения: 220
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: Регулиране на обороти
Преди да сложа газовата имаше колебание в оборотите само когато е под 0 градуса на вън иначе по това време (лятото) нямах проблеми трябва утре да пробвам на "студено" как ще е на бензин да не би този "майстор" да е пипал нещо и по карбуратора
а ако евентуално се окаже проблема какво да "търся" сменявал съм само тампони по карбуратора ? Някакво предложение? П.П колега благодаря ти за бързия отговор.

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Регулиране на обороти
Еми има доста неща за настройка..не е едно нещо.Нищо не пречи и термоампулата(не помня ЕЗ,но май имаше такава) да и е свършил живота вече 

- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Регулиране на обороти
За съжаление сместа на топъл и студен мотор няма как да е еднаква като качество. Поради простата причина, че като позагрее масълцето започва да качва едни такива маслени пари, които влизат в сместа и променят качеството й. Предполагам оттам иде тая разлика в работата на мотора, понеже и при мен е горе-долу така. В руските източници съм чел при реглаж на карба в частност ПХ да е с откачен маркуч за изпаренията при загрял мотор. Така че моя съвет е просто като запалиш студена колата да пипнеш винта на изпарителя като обогатиш сместа на ПХ на газ дотолкова, че да не ти тресе и гасне колата като е студена. Това ще окаже леко влияние и на топла кола, ама с карбураторите сме така 
Моето обяснение за конкретно твоя случай е, че като е загряла колата ти си я настроил да речем на някаква оптимална смес и ти държи прилични обороти. Само че на студен мотор сместа идва бедна и затова не може да държи добре ПХ.

Моето обяснение за конкретно твоя случай е, че като е загряла колата ти си я настроил да речем на някаква оптимална смес и ти държи прилични обороти. Само че на студен мотор сместа идва бедна и затова не може да държи добре ПХ.
- Gazaro_wow
- Мнения: 220
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: Регулиране на обороти
Благодаря ти колега stefan4o за пълното обяснение още утре ще опитам да го регулирам горе-долу да работи и на студен и загрял мотор. П.П А ако се премахне маркуча от мотора към карбуратора дето води маслените пари дали ще има някакъв резултат ? или чрез него по някакъв начин се "смазва" карбуратора ?
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Регулиране на обороти
Ще ти се смажат белите дробове. По-добре дай на мотора си да диша тия гадости, отколкото на себе си и тези, които се возят с теб в колата.
За нищо на света не махай тоя маркуч от там 


- Gazaro_wow
- Мнения: 220
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: Регулиране на обороти
stefan4o написа:Ще ти се смажат белите дробове. По-добре дай на мотора си да диша тия гадости, отколкото на себе си и тези, които се возят с теб в колата.За нищо на света не махай тоя маркуч от там




Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikolay_ss и 13 госта