Регулиране на обороти

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Gazaro_wow
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.6 EZ 1990
Местоположение: asdf

Регулиране на обороти

Мнениеот Gazaro_wow » Чет 26 юли 2012 16:29


Здравейте колеги миналата седмица сложих газова на Голфа 2-ка 1.6 EZ 90-та. след 1-2 дни започна да не работи добре на газ откарах я пак при човека въртя винтовете по изпарителя и стана по-зле на утре ден пак отидох положението стана нетърпимо и реших сам за се заема прочетох една тема в форума за регулиране на изпарителя и го регулирах сега всичко е ОК (разход около 10 градско и съвсем малко е спъната в набирането в сравнение с бензин) само ,че сутрин като паля не иска да държи обороти на газ, а ако държа педала на газта няма проблеми нито тресе нито прекъсва след като загрее всичко се оправя. П.П това само на газ се получава. Някой ще каже ли как да го оправя ? на студен двигател ли трябва да регулирам да работи добре понеже като го регулирах беше загрял до работна температура. П.П изпарителя е Ловато вакумен.
И още нещо вие имате ли филтър на газта? понеже оня ден се заговорихме с един познат и той има а аз нямам или има филтър в самия изпарител? И още нещо копчето за превключване на Газ/Бензин е на 3 положения и като е на средно положение спира и газта и бензина вредно ли е за мотора ако така спускам някой баир




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Регулиране на обороти

Мнениеот mupk0 » Чет 26 юли 2012 16:39


Не е вредно да спускаш баир без гориво,става като спирачка мотора(но лично за мен смисъл няма).Пробвай как работи на бензин като е студена?Да не би проблема да е нещо по всмукателната система?Филтър имаш в газовия клапан(този клапан ,който е между изпарителя и бутилката)


Потребителски аватар
Gazaro_wow
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.6 EZ 1990
Местоположение: asdf

Re: Регулиране на обороти

Мнениеот Gazaro_wow » Чет 26 юли 2012 16:50


Преди да сложа газовата имаше колебание в оборотите само когато е под 0 градуса на вън иначе по това време (лятото) нямах проблеми трябва утре да пробвам на "студено" как ще е на бензин да не би този "майстор" да е пипал нещо и по карбуратора :evil: а ако евентуално се окаже проблема какво да "търся" сменявал съм само тампони по карбуратора ? Някакво предложение? П.П колега благодаря ти за бързия отговор.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Регулиране на обороти

Мнениеот mupk0 » Чет 26 юли 2012 17:13


Еми има доста неща за настройка..не е едно нещо.Нищо не пречи и термоампулата(не помня ЕЗ,но май имаше такава) да и е свършил живота вече :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Регулиране на обороти

Мнениеот stefan4o » Чет 26 юли 2012 17:23


За съжаление сместа на топъл и студен мотор няма как да е еднаква като качество. Поради простата причина, че като позагрее масълцето започва да качва едни такива маслени пари, които влизат в сместа и променят качеството й. Предполагам оттам иде тая разлика в работата на мотора, понеже и при мен е горе-долу така. В руските източници съм чел при реглаж на карба в частност ПХ да е с откачен маркуч за изпаренията при загрял мотор. Така че моя съвет е просто като запалиш студена колата да пипнеш винта на изпарителя като обогатиш сместа на ПХ на газ дотолкова, че да не ти тресе и гасне колата като е студена. Това ще окаже леко влияние и на топла кола, ама с карбураторите сме така :wink:
Моето обяснение за конкретно твоя случай е, че като е загряла колата ти си я настроил да речем на някаква оптимална смес и ти държи прилични обороти. Само че на студен мотор сместа идва бедна и затова не може да държи добре ПХ.


Потребителски аватар
Gazaro_wow
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.6 EZ 1990
Местоположение: asdf

Re: Регулиране на обороти

Мнениеот Gazaro_wow » Чет 26 юли 2012 21:46


Благодаря ти колега stefan4o за пълното обяснение още утре ще опитам да го регулирам горе-долу да работи и на студен и загрял мотор. П.П А ако се премахне маркуча от мотора към карбуратора дето води маслените пари дали ще има някакъв резултат ? или чрез него по някакъв начин се "смазва" карбуратора ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Регулиране на обороти

Мнениеот stefan4o » Чет 26 юли 2012 22:18


Ще ти се смажат белите дробове. По-добре дай на мотора си да диша тия гадости, отколкото на себе си и тези, които се возят с теб в колата. :beer За нищо на света не махай тоя маркуч от там :wink:


Потребителски аватар
Gazaro_wow
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.6 EZ 1990
Местоположение: asdf

Re: Регулиране на обороти

Мнениеот Gazaro_wow » Чет 26 юли 2012 22:34


stefan4o написа:Ще ти се смажат белите дробове. По-добре дай на мотора си да диша тия гадости, отколкото на себе си и тези, които се возят с теб в колата. :beer За нищо на света не махай тоя маркуч от там :wink:

:D :D :D Ок Благодаря ти още веднъж и лека вечер :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта