Между 5000 и 6000 оборота прехвърля на бензин

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Student_pravo
Мнения: 245
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница, София

Между 5000 и 6000 оборота прехвърля на бензин

Мнениеот Student_pravo » Чет 02 авг 2012 14:11


Здравейте, колеги. Реших да "газифицирам" моя Пасат /Б5 1.8Т/, като за целта вчера проведох разговор с един газаджия, имащ солиден опит с газовите уредби и инжекциони и обсъдихме изчерпателно всички въпроси, свързани с предстоящата интервенция. Неговото условие и задължителна предпоставка е инжекционът да бъде настроен така че при обороти над 5000 автоматично да прехвърля на бензин. Отговор на въпроса си защо е нужно това така и не получих, затова реших да обсъдя темата и с вас и заедно да взаимстваме опит. Междувременно се надявам да прочета и някоя важна препоръка или пояснение, свързано с монтирането на ГИ на 1.8Т, както и да получа от вас потвърждение на твърдяното от мантьора. Получих категорично уверение от негова страна, че няма да усещам никаква разлика в еластичността, ускорението и мощността след поставянето на инжекциона. Разходът щял да ми се вдигне с максимум литър. Системата автоматично ще превключва на газ при достигането на работна температура на двигателя 45 градуса C. Потенциална опасност от нарушаване работата на бензин не съществувала, дори след многогодишна експлоатация на газ. За ваше улеснение поставям конкретни питания, отговорът на които ще ми бъде от огромна полза. Последните са:

1) Действително ли няма да усещам разлика в динамичните характеристики на автомобила и ако евентуално усещам някаква промяна, в какво точно ще се изразява тя?
2) Характерна ли е подобен вид настройка на инжекциона, при която във високите обороти (в случая над 5000), системата автоматично ще превключи на бензин? Ефективна и правилна ли е тя?
3) Да очаквам ли евентуално възникващи проблеми, пряко засягащи работата на бензиновите компоненти и в частност бензиновите дюзи и помпа?
4) Вярно ли е твърдението, касаещо разхода?
5) Кои са характерните особености, свързани с монтирането и правилната настройка?
6) В какво се изразява обслужването на газовия инжекцион?
7) Ще усещам ли обективно преминаването от бензин на газ? Например като искам да напълня оборотемера и държа педала на газта до долу? Ако действително на 5000 оборота компютърът обръща на бензин, това няма ли да бъде усетено като краткотрайно прекъсване, придъпване или загуба на мощност?
8) Мит ли реално съществуваща опасност са вечните проблеми с газовия инжекцион?

Използвах търсачката, но открих единствено откъслечни и неизчерпателни отговори на така поставените въпроси. Налична беше само една относима тема, която беше оставена без движение.

Приемам и систематизирани отговори в обобщен вариант, стига да са пряко обвързани с естеството на темата и да бъдат полезни.
Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Между 5000 и 6000 оборота прехвърля на бензин

Мнениеот eurogas » Чет 02 авг 2012 16:21


Така е най-лесно за него, така може да ти монтира всякаква куца система с всякакви дюзи и да не се притеснява от неуспех в настройването, само че моите клиенти ако тръгна да им разправям такива филми ще ми се изсмеят.....а какво ще стане ако се подгониш с някое BMW по магистралата, ще свършиш всичкия бензин някъде посредата.

Това са пълни глупости, попаднал си на аджамия който се пробва да те кръщава, търси някой друг, майстори има колкото искаш, никъде няма да чуеш нещо подобно, в нашия сервиз винаги сме успявали да настроиме дори най-жестоко чипосаните турбини да работят само на газ, иначе какъв е смисъла от газифицирането. :да:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Между 5000 и 6000 оборота прехвърля на бензин

Мнениеот myrshavija » Чет 02 авг 2012 17:02


1) При мен има разлика - на газ ускорява по-плавно и по-мазно - липсва "подскачането" наколата, както когато я смачкам на бензин. Разликата е минимална и ме устройва.
2) Не мога да кажа - аз отказах такава настройка. Обяснението беше, че газта гори по-бавно от бензина и при високи обороти няма да изгаря напълно в цилиндъра, а ще изгаря клапаните - не било добре да карам "продължително" време над 4500об/мин на газ. Аз и без това, когато карам по-динамично - изпреварване на колона на път със завои - бутам автомата на 2-ра си превключвам ръчно на бензин.
3) Според мен, не.
4) Да, поне за моята кола разходът се качи с 5-10%.
5) пас
6) Смяна на два филтъра повече, доколкото знам.
7) Не. От бензин на газ аз не усещам - казаха, че обръщала цилиндрите един по един. От газ на бензин се усеща, но може и да си въобразявам.
8) Аз за 6-7к км нямам проблеми.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта