Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот lubecku » Пон 29 окт 2012 19:16


Та колата е от заглавието с 1,8 моно инж. мотор АБС
с ел. изпарител Ловато със сменени мембрани (с оригинални)
всичко по АГУ е изрядно ,само още не съм прекъснал моното,
ами на вместо това извадих куплунга към яйцето, много трудно паля,
въртя много и с подаване на газ от педала едвам паля, запали ли
си държи стабилен ПХ, върви прилично.
Кранчето към дросела е одвито с 2 и 1/4 оборота (оригинално Ловато с една врътка е )
месинговия винт е одвит с 1 оборот, а натегнатостта на мембраните е в
среднмо положение.
Моето предположение е ,че вадейки целия куплунг откачам и термодатчика
върху яйцето и заради това не мога да запаля нормално.
Та какво да прекъсна с релето (само лилавия кабел към яйцето)
или как се прекъсва айцето точно ?




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот Iezekil » Пон 29 окт 2012 19:42


Няма да е от термодатчика на "яйцето".За паленето мога да кажа само,че аз съм със същия мотор като букви и на газ пали мнооого трудно.За това пък на бензин си пали на четвърт.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот velinsl » Пон 29 окт 2012 20:43


При мен същия двигател е същото, но поне знам за мен, че ми е от свещите.
Най-вероятно и при теб е така.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот lubecku » Вто 30 окт 2012 20:24


Свещите са нови NGK BUR6ET
другата ми кола Пасат със същия мотор
пали от 1/4 оборот когато е студен и малко повече задържам като загрее
със същите свещи.
Днес навързахме релетата и прекъснахме от вътрешния кабел яйцето и помпата
сега пали по лесно когато термодатчика работи, но пак малко задържам повече от колкото трябва,
мисля че трябва да и дам предварение и да си сменя въздушния ф-л за да видим какво ще стане


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот Iezekil » Вто 30 окт 2012 21:23


lubecku написа:сега пали по лесно когато термодатчика работи

Не се заблуждавай,този така наречен датчик няма никакво участие в паленето за разлика от другия.А и ако си прав,каква е разликата коята дава на газ и на бензин,че на едното да пали а на другото не?


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот lubecku » Вто 30 окт 2012 21:39


pisha ot telefona izvinqvam se za latinicata
tozi datchik ne dava li info za temp na vhodqshtiq vuzduh i ot tam se buta drosela ili se aktivira smukacha


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот Iezekil » Вто 30 окт 2012 21:54


Тц,при мен е прекъснал,ко да говорим за всички дето карат на газ и буксата на моното им а и цялата капачка с датчика е омаслена?Мислиш ли,че ако работеше щеше да подава коректно съпротвление?


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот lubecku » Сря 31 окт 2012 10:31


Да при некоректната работа на датчика в следствие механични замърсявания и зацапвания
или разпояване дава одражение като преобогатяване на сместа.
Идеята ми е че не може мотора да не пали нормално ,няма такъв филм тоя мотор не пали добре на газ, карам го тоя мотор на газ на трета кола и винаги до сега е палел перфектно,
надявам се след даване на предварение и смяна на филтъра да се оправят нещата.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот Iezekil » Сря 31 окт 2012 10:41


Няма как да ти преобогати сместа този датчик на газ...Доколкото разбрах ти трудно палиш на газ,не на бензин?Е ква е логиката да ти оказва влияние той?Просто ти трябва подходяща центровка и настройка на газовата.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот lubecku » Сря 31 окт 2012 15:34


Преобогатява само на бензин не на газ :roll:
,иначе най вероятно трябва да поолегнат мембраните и гумичките
с новите мембрани в какво състояние трябва да ми е пластмасовия винт на
редуктора по натегнат или по развит, и какво е съотношението
натегнат винт - обогатяваме или разреждаме сместа ?


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот lubecku » Чет 01 ное 2012 9:35


Колата пали по добре, може би трябва да улегнат още мембраните,
върнах малко центровката защото подавайки още предварение нещата станаха по-зле,
притеснява ме това че дори като затегнах кранчето към дросела с един оборот и от 2 и 1/4 минах на 1 и 1/4
колата пак върви много добре, тоест най вероятно е богата сместа, та с навиване на пластмасовия винт на изпарителя обогатяваме ли или обедняваме ?


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот Lifeguard » Чет 01 ное 2012 12:07


lubecku написа:Колата пали по добре, може би трябва да улегнат още мембраните,
върнах малко центровката защото подавайки още предварение нещата станаха по-зле,
притеснява ме това че дори като затегнах кранчето към дросела с един оборот и от 2 и 1/4 минах на 1 и 1/4
колата пак върви много добре, тоест най вероятно е богата сместа, та с навиване на пластмасовия винт на изпарителя обогатяваме ли или обедняваме ?

Според мен и логиката би трябвало да обеднява със затягането.Вкарва по-малко газ и въздуха идва повече-сместа се разрежда.Сега колата ти как пали? Как е на студено палене и загрял двигател? Според мен проблемите ти идват от настройките и то от богата смес-може да дави малко.При смяна на гумички и мембрани АГУ-то иска донастройка после.Сега завивай по 1/4 оборот,дакто колата се усети,че става малко по-мудна и пак върни 1/4 назад, за да не я спъваш. Но следи и как ще пали през тва време. :wink:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот muns61 » Чет 01 ное 2012 12:26


С какъв изпарител си, с какъв ключ бензин-газ и с колко мм отвор на плочката?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот stefan4o » Чет 01 ное 2012 12:44


lubecku написа:притеснява ме това че дори като затегнах кранчето към дросела с един оборот и от 2 и 1/4 минах на 1 и 1/4 колата пак върви много добре

По-скоро трябва да те радва, че се е случило така. Ако действително няма разлика, то:

lubecku написа:тоест най вероятно е богата сместа

това по-горе е вярно.
Относно тройника - представи си един кран на чешма. Колкото повече го стягаш, толкоз повече намаля количеството вода минаващо през него. Много е просто - като затягаш болта, той влиза по-навътре и навътре в отвора на тройника и го запушва все повече и повече (извади го и погледни през дупката, която е по-близката на болта, за да видиш и да го разбереш.
С даването на предварение при същия дебит газ, ламбда сондата ще отчете вероятно богата смес т.к. количеството газ изгаря по-ефективно с по-голямото предварение. С увеличаване на предварението се НАМАЛЯ дебита на газта към плочката, за да се запази оптималната смес. Последното ти го казвам от ЛИЧЕН опит.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот lubecku » Чет 01 ное 2012 16:13


Питах за винта на редуктора не за този към дросела :D там ясно ,
Изпарителя е Ел. Ловато, ключа автоматичен който си прехвърля от бенз. на газ след 3000 оборота ,
плочката не съм я мерил точно ,но я дават за този мотор оригинално ловато е и тя
и е малко по голям диаметър от тази на моята кола (със същия мотор) само че с един щуцер.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта