Та колата е от заглавието с 1,8 моно инж. мотор АБС
с ел. изпарител Ловато със сменени мембрани (с оригинални)
всичко по АГУ е изрядно ,само още не съм прекъснал моното,
ами на вместо това извадих куплунга към яйцето, много трудно паля,
въртя много и с подаване на газ от педала едвам паля, запали ли
си държи стабилен ПХ, върви прилично.
Кранчето към дросела е одвито с 2 и 1/4 оборота (оригинално Ловато с една врътка е )
месинговия винт е одвит с 1 оборот, а натегнатостта на мембраните е в
среднмо положение.
Моето предположение е ,че вадейки целия куплунг откачам и термодатчика
върху яйцето и заради това не мога да запаля нормално.
Та какво да прекъсна с релето (само лилавия кабел към яйцето)
или как се прекъсва айцето точно ?
Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
Няма да е от термодатчика на "яйцето".За паленето мога да кажа само,че аз съм със същия мотор като букви и на газ пали мнооого трудно.За това пък на бензин си пали на четвърт.
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
При мен същия двигател е същото, но поне знам за мен, че ми е от свещите.
Най-вероятно и при теб е така.
Най-вероятно и при теб е така.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
Свещите са нови NGK BUR6ET
другата ми кола Пасат със същия мотор
пали от 1/4 оборот когато е студен и малко повече задържам като загрее
със същите свещи.
Днес навързахме релетата и прекъснахме от вътрешния кабел яйцето и помпата
сега пали по лесно когато термодатчика работи, но пак малко задържам повече от колкото трябва,
мисля че трябва да и дам предварение и да си сменя въздушния ф-л за да видим какво ще стане
другата ми кола Пасат със същия мотор
пали от 1/4 оборот когато е студен и малко повече задържам като загрее
със същите свещи.
Днес навързахме релетата и прекъснахме от вътрешния кабел яйцето и помпата
сега пали по лесно когато термодатчика работи, но пак малко задържам повече от колкото трябва,
мисля че трябва да и дам предварение и да си сменя въздушния ф-л за да видим какво ще стане
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
lubecku написа:сега пали по лесно когато термодатчика работи
Не се заблуждавай,този така наречен датчик няма никакво участие в паленето за разлика от другия.А и ако си прав,каква е разликата коята дава на газ и на бензин,че на едното да пали а на другото не?
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
pisha ot telefona izvinqvam se za latinicata
tozi datchik ne dava li info za temp na vhodqshtiq vuzduh i ot tam se buta drosela ili se aktivira smukacha
tozi datchik ne dava li info za temp na vhodqshtiq vuzduh i ot tam se buta drosela ili se aktivira smukacha
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
Тц,при мен е прекъснал,ко да говорим за всички дето карат на газ и буксата на моното им а и цялата капачка с датчика е омаслена?Мислиш ли,че ако работеше щеше да подава коректно съпротвление?
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
Да при некоректната работа на датчика в следствие механични замърсявания и зацапвания
или разпояване дава одражение като преобогатяване на сместа.
Идеята ми е че не може мотора да не пали нормално ,няма такъв филм тоя мотор не пали добре на газ, карам го тоя мотор на газ на трета кола и винаги до сега е палел перфектно,
надявам се след даване на предварение и смяна на филтъра да се оправят нещата.
или разпояване дава одражение като преобогатяване на сместа.
Идеята ми е че не може мотора да не пали нормално ,няма такъв филм тоя мотор не пали добре на газ, карам го тоя мотор на газ на трета кола и винаги до сега е палел перфектно,
надявам се след даване на предварение и смяна на филтъра да се оправят нещата.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
Няма как да ти преобогати сместа този датчик на газ...Доколкото разбрах ти трудно палиш на газ,не на бензин?Е ква е логиката да ти оказва влияние той?Просто ти трябва подходяща центровка и настройка на газовата.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
Преобогатява само на бензин не на газ
,иначе най вероятно трябва да поолегнат мембраните и гумичките
с новите мембрани в какво състояние трябва да ми е пластмасовия винт на
редуктора по натегнат или по развит, и какво е съотношението
натегнат винт - обогатяваме или разреждаме сместа ?

,иначе най вероятно трябва да поолегнат мембраните и гумичките
с новите мембрани в какво състояние трябва да ми е пластмасовия винт на
редуктора по натегнат или по развит, и какво е съотношението
натегнат винт - обогатяваме или разреждаме сместа ?
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
Колата пали по добре, може би трябва да улегнат още мембраните,
върнах малко центровката защото подавайки още предварение нещата станаха по-зле,
притеснява ме това че дори като затегнах кранчето към дросела с един оборот и от 2 и 1/4 минах на 1 и 1/4
колата пак върви много добре, тоест най вероятно е богата сместа, та с навиване на пластмасовия винт на изпарителя обогатяваме ли или обедняваме ?
върнах малко центровката защото подавайки още предварение нещата станаха по-зле,
притеснява ме това че дори като затегнах кранчето към дросела с един оборот и от 2 и 1/4 минах на 1 и 1/4
колата пак върви много добре, тоест най вероятно е богата сместа, та с навиване на пластмасовия винт на изпарителя обогатяваме ли или обедняваме ?
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
lubecku написа:Колата пали по добре, може би трябва да улегнат още мембраните,
върнах малко центровката защото подавайки още предварение нещата станаха по-зле,
притеснява ме това че дори като затегнах кранчето към дросела с един оборот и от 2 и 1/4 минах на 1 и 1/4
колата пак върви много добре, тоест най вероятно е богата сместа, та с навиване на пластмасовия винт на изпарителя обогатяваме ли или обедняваме ?
Според мен и логиката би трябвало да обеднява със затягането.Вкарва по-малко газ и въздуха идва повече-сместа се разрежда.Сега колата ти как пали? Как е на студено палене и загрял двигател? Според мен проблемите ти идват от настройките и то от богата смес-може да дави малко.При смяна на гумички и мембрани АГУ-то иска донастройка после.Сега завивай по 1/4 оборот,дакто колата се усети,че става малко по-мудна и пак върни 1/4 назад, за да не я спъваш. Но следи и как ще пали през тва време.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
С какъв изпарител си, с какъв ключ бензин-газ и с колко мм отвор на плочката?
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
lubecku написа:притеснява ме това че дори като затегнах кранчето към дросела с един оборот и от 2 и 1/4 минах на 1 и 1/4 колата пак върви много добре
По-скоро трябва да те радва, че се е случило така. Ако действително няма разлика, то:
lubecku написа:тоест най вероятно е богата сместа
това по-горе е вярно.
Относно тройника - представи си един кран на чешма. Колкото повече го стягаш, толкоз повече намаля количеството вода минаващо през него. Много е просто - като затягаш болта, той влиза по-навътре и навътре в отвора на тройника и го запушва все повече и повече (извади го и погледни през дупката, която е по-близката на болта, за да видиш и да го разбереш.
С даването на предварение при същия дебит газ, ламбда сондата ще отчете вероятно богата смес т.к. количеството газ изгаря по-ефективно с по-голямото предварение. С увеличаване на предварението се НАМАЛЯ дебита на газта към плочката, за да се запази оптималната смес. Последното ти го казвам от ЛИЧЕН опит.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали
Питах за винта на редуктора не за този към дросела
там ясно ,
Изпарителя е Ел. Ловато, ключа автоматичен който си прехвърля от бенз. на газ след 3000 оборота ,
плочката не съм я мерил точно ,но я дават за този мотор оригинално ловато е и тя
и е малко по голям диаметър от тази на моята кола (със същия мотор) само че с един щуцер.

Изпарителя е Ел. Ловато, ключа автоматичен който си прехвърля от бенз. на газ след 3000 оборота ,
плочката не съм я мерил точно ,но я дават за този мотор оригинално ловато е и тя
и е малко по голям диаметър от тази на моята кола (със същия мотор) само че с един щуцер.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта