Всмукателни колектори

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Всмукателни колектори

Мнениеот embi4a » Чет 11 яну 2007 12:06


Здравей народе :) Карам Сеат 1997 година ама двигателчето ми е 1,4i AEX, а той се слага и на Голфетки и на Половери, та се надявам да получа отговор на въпроса ми, а той е следния: Всмукателните колектори на моторчето пластмасови ли са или метални, щото купих колата с конвенционална газова с ламбда контрол и сега се притеснявам, че ако кихне може да стане беля. Та ще съм благодарен на всички отзовали се :wink:




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 11 яну 2007 21:34


Отвори капака и виж какви са .... :D
АЕХ при голфа е с пластмасови колектори.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 13 яну 2007 12:00


Няма да кихне,ако са ти наред кабелите и свещите. :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 13 яну 2007 20:08


oettinger112 написа:Няма да кихне,ако са ти наред кабелите и свещите. :wink:

Пак не е сигурно... може и някое вакуумче да се откачи и пак да обеднее сместа и да "кихне" :wink:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 13 яну 2007 20:21


oettinger112 написа:Няма да кихне,ако са ти наред кабелите и свещите. :wink:


Абе вържи попа да е мирно селото има една мъдрост :bishop


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пон 15 яну 2007 9:41


Ясно ми е вече че е с пластмасови - а до последно се надах да е с метални ама кво да се прави :roll: А газта е слагана в Италия и все се надявам хората там да са изпипали нещата както трябва и да са взели всички предпазни мерки. А и колата си беше подържана като я взех. А как сам мога да разбера дали уредбата е газов инжекцион или конвенционална щото и тези мисли ми минават през главата :wink: Има Лмабда контрол ако това е от значение.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 15 яну 2007 12:06


газов инжекцион има четири дюзи, щом има ламбда контрол значи вероятно е обикновена уредба + ламбда контрол, който регулира сместа според показанието на ламбдата.
погледни си капачка дистрибуторна, палец + кабели и свещи - гърмежите идват главно оттам и от много бедна смес.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 15 яну 2007 12:13


Двигателя пълна или моноинжекция е?
Не можеш ли да намериш метални същите колектори?
Така на един Сеат Кордоба 1.4 моно подменихме пластмасовите с метални такива :)


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 15 яну 2007 12:24


Щом има ламбда контрол, вероятността от гърмеж намалява.
Виж дали има клапа - "пърдялник" - намалява щетите от евентуален гърмеж.
Поддържай запалителната уредба в добро състояние, сменяй навреме въздушния филтър и гледай да не оставиш да сдаде напълно ламбда сензора, че ще се загуби и ламбда контрола.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пон 15 яну 2007 15:31


Мотора е пълна инжекция. А откъде ги взехте тия металните и за колко кинти долу-горе вървят. Засега не мисля да ги сменям. А запалителната система я подържам да е огън и засега никакви проблеми не съм имал ама човек трябва да се замисли и в перспектива как ще е хавата.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 15 яну 2007 19:18


Взехме мисля от РП мотор , не помня точно кода , но беше ФВ... и двата са 8 клапанни , при 16-ките не зная как са нещата , но пък ако си малко по-сръчен с телоподаващото мисля , че можеш да си направиш един колектор :) или пък ако има къде да ти го направят от алуминий най-добре...


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Чет 18 яну 2007 2:52


Не е нужно да сменяш смукателния колектор има взривни клапи за пласмасови колектори слагаш 2/3бр. и всичко е наред караш спокоино.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта