непостоянни обороти на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
skalyner34
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

непостоянни обороти на газ

Мнениеот skalyner34 » Чет 25 яну 2007 23:31


здравеите ако може някои да даде някакви предложения как да отстраня проблема.колата е голф 2 Гти механи4на инжекция на газ но не газов инжекцион приработа на двигатела колата ка4ва и сваля оборотите 200-1200 ниякои пат крепи обороти но за малко и после са6тиа проблем незнам от каде може да е проблема да ли не смесва пражилно ваздух и гориво или не6то по изпаритела ?.. 6те сам благодарен ако имате претположения.




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 26 яну 2007 8:29


Огледаи някъде да не ти смуче въздух


skalyner34
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот skalyner34 » Пет 26 яну 2007 17:41


огледал сам и има6е спукани марку4ета, бяха сменени,но пак са6тата работа.Бях ги вдигнал малко над 1200 се даржат но като ги регулирам на 1000 даржат малко и пак са6тия проблем.Мерси за савета ако има други предложения 6те сам благодарен!


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 26 яну 2007 19:28


пробва ли да регулираш изпарителя?
това се случва ако сместа на празен ход е доста обогатена.
пробвай да завиеш леко болчето на изпарителя за регулиране оборотите на празен ход и виж дали ще има промяна.


skalyner34
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот skalyner34 » Съб 27 яну 2007 1:00


Мерси за савета и това пробвах.днес я бях по закрепил и по малко проблеми прави но не6то явно изпускам.благодаря за отговорите ако има о6те предложения даваите.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Съб 27 яну 2007 4:32


Филтъра за газта.Махни го.Бъди спокоен.Газта без филтър е по-чиста от бензин с филтър.Погледни въздушния филтър.Сменя се на 5 000-10 000 км. в зависимост от прашноста на средата на каране.Настъпи я малко "Баба Яга",за да изхвърли нагарите и бълвочите.Може да са задръстени гърнетата(ако са оригиналните направо ги сменяй).


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Съб 27 яну 2007 4:40


тръба написа:Филтъра за газта.Махни го.Бъди спокоен.Газта без филтър е по-чиста от бензин с филтър...

На чисто нова газова уредба след минаване на пробег от 20000км. колата почна да прави проблеми, изразяващи се в непостоянни обороти и невървене. След разглобяване на газовия клапан, там където е филъра се оказа, че цялата чашка е пълна с боклуци от мръсната газ, наподобяващи черен барут.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Съб 27 яну 2007 4:55


Забравих да кажа.Сипвам само Лукойл.Около 50 000км. карам без въпросния филтър,двигателя ми мърка и кове 1 000 оборота/сек.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 27 яну 2007 9:43


хубаво е да има филтър, тъй като примесите се отделят и го задръстват след известни километри, а като няма всичко влиза в изпарителя а оттам е възможно и част от тези частици да се засмукват от двигателя. На филтъра има и магнит, на който се лепят металните частици. Филтъра струва 3-5 лева, и изтупването му върши работа за известно време.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: непостоянни обороти на газ

Мнениеот qnis3 » Съб 27 яну 2007 10:42


skalyner34 написа:здравеите ако може някои да даде някакви предложения как да отстраня проблема.колата е голф 2 Гти механи4на инжекция на газ но не газов инжекцион приработа на двигатела колата ка4ва и сваля оборотите 200-1200 ниякои пат крепи обороти но за малко и после са6тиа проблем незнам от каде може да е проблема да ли не смесва пражилно ваздух и гориво или не6то по изпаритела ?.. 6те сам благодарен ако имате претположения.

Колега кажи какьв е изпарителя така на изус трудно може да стане само с налучкване. А за клапана не може да е от там тогава колата няма да работи на високи обороти и ще замрьзва газ клапана.


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

re

Мнениеот slance » Съб 27 яну 2007 17:01


според мен е мембраната.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: re

Мнениеот qnis3 » Съб 27 яну 2007 17:48


slance написа:според мен е мембраната.

И мембраната няма да е спукана.Тя е мех. инжекция и няма да работи на междини обороти.


skalyner34
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот skalyner34 » Съб 27 яну 2007 20:49


Мерси мом4ета 6те прегледам изпаритела.При парва вазможност 6те ви пи6а.о6те веднаж благодаря.


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Съб 27 яну 2007 23:06


Ето няколко съвета и от мен. Играенето на оборотите на газ при механичната инжекция се дължи на няколко неща.
1 Много обогатена или обеднена смес. При механичната инжекция сместа за празен ход се оставя леко обогатена,за да избегнеш детонаций при рязко подаване на газ.
2 Мембраните на изпарителя-дори съвсем леко да се втвърдят и оборотите започват да играят.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта