гоф 3 1.8 90 коня електронно ловато или вакумно

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Dimitur92
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 20:36
Автомобил: MK3
Двигател: ABF +++
Местоположение: somewhere

гоф 3 1.8 90 коня електронно ловато или вакумно

Мнениеот Dimitur92 » Нед 09 дек 2012 21:26


Здравейте колеги, значи проблема е следния,колата е гоф 3 1.8 90 коня с вакумно ловато , преди месец ходих на газ анализатор че разхода ми беше 14 на 100 на далго, след настройката бях много доволен даде 7 на сто и 10,5 грацко, но сега пак дава много голям разход 15 16 на сто надалго , и сега искам да попитам дали ще е по добре да се сложи електронно ловато или да си остана с вакумното . идали има някакво голямо значение дали е вакумен или електронен за моноинжекциата горе доло сам я 4ас ,но искам и вашето мнение :) поздрави




djmartinsla
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RUSE

Re: гоф 3 1.8 90 коня електронно ловато или вакумно

Мнениеот djmartinsla » Пон 10 дек 2012 9:11


С вакумния не би трябвало да имаш проблем.Пробвай да намалиш дебита на въздух от филтъра.Това ще обогати горивото и ще е нужно да го намалиш от изпаритела.
Ако трябва да сменяш с електрически ще трябва да смениш и копчето.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: гоф 3 1.8 90 коня електронно ловато или вакумно

Мнениеот Lifeguard » Чет 13 дек 2012 3:26


djmartinsla написа:С вакумния не би трябвало да имаш проблем.Пробвай да намалиш дебита на въздух от филтъра.Това ще обогати горивото и ще е нужно да го намалиш от изпаритела.
Ако трябва да сменяш с електрически ще трябва да смениш и копчето.

А то всъщност каква е разликата в свързването на двата ел. и вакуумен?


djmartinsla
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RUSE

Re: гоф 3 1.8 90 коня електронно ловато или вакумно

Мнениеот djmartinsla » Сря 30 яну 2013 10:57


За електрическият изпарител трябва и копчето,което прехвърля бензин-газ да е за електрически (с реле).Самото копче има кабел,които се овива на главния кабел на бобината(така наречения четец на обороти)Това кабелче командва на колко оборота е двигателя и от него зависи кога ел.изпарител ще отваря (газ).При вакумният изпарител копчето е обикновено ключе с три положения бензин,неотрално и газ,а от вакума който вземаме от скукателния колектор и свързваме с изпарителя зависи,колко газ ще пуска той.От личен опит на моно инжекция и пълна инжекция автомобили съм поставял вакумен изпарител и мога да кажа че автомобила се държи по-добре и е по-икономичен от сравнение с електрическия.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: гоф 3 1.8 90 коня електронно ловато или вакумно

Мнениеот Iezekil » Нед 03 фев 2013 8:09


Това дето обяснява колегата е за автоматичен ключ.Нищо не пречи да се сложи обикновен с 2 положения,или да си останеш с твоя.Твоя командва клапана за газ,към него се връзва и другия клапан-на изпаритела.


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: гоф 3 1.8 90 коня електронно ловато или вакумно

Мнениеот designer1 » Сря 06 фев 2013 22:32


Lifeguard написа:
djmartinsla написа:С вакумния не би трябвало да имаш проблем.Пробвай да намалиш дебита на въздух от филтъра.Това ще обогати горивото и ще е нужно да го намалиш от изпаритела.
Ако трябва да сменяш с електрически ще трябва да смениш и копчето.

А то всъщност каква е разликата в свързването на двата ел. и вакуумен?


На твоя въпрос:
Та разликата между електрическите и вакуумните е само в стоп клапана.
Взето от тази тема:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=23&t=5786
А то и аз съм виждал вакуумен изпраител на моно инжекцион само дето има монтиран отсекателен клапан на минимално разтояние от изпарителя и въпреки всичко пак остава минимално количество газ в изпарителя в момента на превключване за гориво бензин! Може би един клапан на 12волта с голям дебит монтиран някъде на вкуумния маркуч-този който управлява тънката мембрана, ще избегне давенето със "бонус" газ в момента в който искаш да покараш на бензин, т.е. ще ти спре моментално газззта?!?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: гоф 3 1.8 90 коня електронно ловато или вакумно

Мнениеот stefan4o » Сря 06 фев 2013 22:37


Според мен е без значение дали си ел. или вакуумен. Единствената разлика между тях е в подаването на газта между първо и второ стъпало, като съответно при първия е с ел.клапан, при втория с вакуум.

Последна промяна от stefan4o на Сря 06 фев 2013 23:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: гоф 3 1.8 90 коня електронно ловато или вакумно

Мнениеот Iezekil » Сря 06 фев 2013 22:58


Принципно на моното се слага ел.Ти си решаваш принципен ли си....



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта