Проблем с палене и обороти на Венто
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 25 ное 2011 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Проблем с палене и обороти на Венто
Здравейте,имам венто 94 година с код на мотора ААМ.От 5 месеца карам на газ без проблеми,но от както захладня имам доста проблеми с колата.Най първото палене за деня ми е без проблемно пали си от раз ,но след 5 минути като я загася и след това няма палене и така всяко палене след първото.Като постои час два колата пак първото палене е без проблем.И другото което наблюдавам понякога когато си карам оборотите падат рязко и колата започва да тресе или гасне и пак така няма палене след това или ако запали не държи оборотите и тресе много.И от време на време се чува едно потракване от изпарителя.От какво може да са проблемите.
- начко
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 29 дек 2012 20:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КазанлъК
Re: Проблем с палене и обороти на Венто
Пишете и малко за изпарителите си-ел.или вакумен.Предполагам изпарителя не е с нови мембрани(не е нов).При стари мембрани в студа си показват магариите.Има ниски,но не и високи обороти,чува се като задавена.Сменяш мембрани и си готов.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с палене и обороти на Венто
Особено за турски изпарител това палене е нормално.Докато е студен,той замръзва повече от преминаващата газ и следващ старт на угасено студено е труден.Колата на бензин ли пали?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Проблем с палене и обороти на Венто
Колега и при мен беше така, ама сменяш изпарителя или го рециклираш, според зависи кое ти е изгодно. При студен двигател пали на бензин и няма проблеми, това е моя съвет. Весело посрещане на новата година.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта