Проблема е, че не могат да се фиксират оборотите. Веднъж държи 1100, друг път малко повече, а понякога си ги държи 1000 (но не за дълго). Като е освободя от скорост след като се движа с над 60км и гасне. На бензин ги задържа не гасне, но това там е друго. Свалях стъпковото моторче с корселин го зачистих, дистрибуторната капачка и нея е зачистих. Та споделете мнения какво още да погледна, за да реша тоя проблем.
Колата е Голф 2 GT
Голф 2 GT Проблем с обороти на газ
- jokera152
- Мнения: 183
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 14:49
- Автомобил: Leon+Peugueot 307
- Двигател: ARL+HDI
- Местоположение: Sofiq,Blagoevgrad
Re: Проблем с обороти на газ
Провери настройката на газта и дросела.
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Нед 10 фев 2013 11:44
- Автомобил: VW Golf II 1.8 GT
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с обороти на газ
Забравих да спомена , че настройката е перфектна. Скоро сменявах изпарител (поради причината, че онзи който го изхвърлих беше турски Ловато а имах под ръка италиянски Ловато) и газаджията си свърши работата чудесно.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с обороти на газ
На загрял двигател, на място, освободена от скорост: припомпи педала на спирачката няколко пъти на пълен ход. Ако се променят драстично оборотите, значи си за нова центровка!
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с обороти на газ
Щом при по-висока скорост по инерция гасне, навярно не ти е уравновесен изпарителят. Това е единственото решение на проблема. Обикновено газаджиите го замазват като извадят гофрето преди филтъра от там, отдето смуче студения въздух.
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Нед 10 фев 2013 11:44
- Автомобил: VW Golf II 1.8 GT
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 GT Проблем с обороти на газ
Пробвал съм на загрял мотор, като припомпа спирачката ако ми държи примерно 1200 оборота смъква на 1000 някъде, но като спра да го помпа си ги вдига пак на толкова. Също съм пробвал и на скорост, включвам 1ва и пускам съединителя там където отделя и си потегля леко, ама след като го натисна си ги възвръща пак същите обороти...
А изпарителя като ми го слагаха тоя другия и не помня какво се случи, но трябваше да се капне (завари) стойката му за шасито на мястото на предишния изпарител и от както го сложих относно разход вървеж всичко си е както трябва освен проблема с оборотите. Въздушен филтър, пистов ремък са сменяни, капачката на делкото е чистих и нея както споменах.. но има нещо което ми каза един приятел онзи ден. Тъй като стъпковия мотор го позачистихме с корселин, ми каза това приятелче, че с корселин не ставало нищо защото изсушавал, а трябвало с контактен спрей и може би това ще помогне. Ще опитам и ще съобщя резултатите.
А изпарителя като ми го слагаха тоя другия и не помня какво се случи, но трябваше да се капне (завари) стойката му за шасито на мястото на предишния изпарител и от както го сложих относно разход вървеж всичко си е както трябва освен проблема с оборотите. Въздушен филтър, пистов ремък са сменяни, капачката на делкото е чистих и нея както споменах.. но има нещо което ми каза един приятел онзи ден. Тъй като стъпковия мотор го позачистихме с корселин, ми каза това приятелче, че с корселин не ставало нищо защото изсушавал, а трябвало с контактен спрей и може би това ще помогне. Ще опитам и ще съобщя резултатите.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Голф 2 GT Проблем с обороти на газ
Докато заваряше стойката, мукулуматуръ откачи ли го от клемите? а къде върза масата на заваръчния апарат? Напрежението от заваръчния апарат може да е разсказало играта на компа, или някоя друга електроника.
Вместо заварка не можеше ли да се прихване достатъчно добре с болтове 6/8мм?
Вместо заварка не можеше ли да се прихване достатъчно добре с болтове 6/8мм?
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Нед 10 фев 2013 11:44
- Автомобил: VW Golf II 1.8 GT
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 GT Проблем с обороти на газ
KingoftheROAD написа:Докато заваряше стойката, мукулуматуръ откачи ли го от клемите? а къде върза масата на заваръчния апарат? Напрежението от заваръчния апарат може да е разсказало играта на компа, или някоя друга електроника.
Вместо заварка не можеше ли да се прихване достатъчно добре с болтове 6/8мм?
Ами попитах го тоя където заваряваше стойката и ми каза, че няма нужда да е откачам клемата. Кабела за масата мисля че го хвана някъде отдолу за шасито, а като вариант можеше верно да се разпробие да се хване с два болта примерно, но май местото беше малко шибано. Ако трябва да снимам да кача една снимка на разположението на изпарителя, ако нещо може да се прецени де...
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Голф 2 GT Проблем с обороти на газ
Снимката може и да не помогне кой знае колко. Ако можеш направи някаква диагностика, може и да подскаже нещо.
Немците в ръководството за експлоатация изрично пишат да се откачи и свали акумулаторът при заваръчни работи по купето, и масата да бъде по-възможност по-близо до мястото на заваряване.
Немците в ръководството за експлоатация изрично пишат да се откачи и свали акумулаторът при заваръчни работи по купето, и масата да бъде по-възможност по-близо до мястото на заваряване.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта