Питам понеже един авер се съгласи да си трампим уредбите
Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвети.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвети.
Колеги моля за малко акъл и инфо от запознати с преминаване от обик. АГУ към обикн.метанова уредба.ПО-точно искам да питам най-вече за електрониката и инсталацията- ключ, релета и т.н. Тия които сега си ползвам на АГУ-то могат ли да се позват после за метановата уредба? До колкото съм виждал работят и двете на един принцип,ама само да не се лъжа? Иначе другото стойката на бутилката се прави щя я усиля с винкел.Тръбичката ще се смени на мястото на старата със стаманената .Водните пътища ще се донагодят някак.Метан редуктора на мястото на стария.Смеситела си остава същия и те така малко по малко ще се нареди си мисля.
Питам понеже един авер се съгласи да си трампим уредбите
Питам понеже един авер се съгласи да си трампим уредбите
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
Здравей колега,тока си е същия,бутилката трябва да я укрепиш здраво,незнам твоя авер има ли ТАР и дали ще ти го даде,но ти трябва,тръбата трябва да е смениш с нова стоманена,тройниците на водата трябва да 16мм/16мм/8мм(по мой спомени),плочката е с по малък дифузьор и общо взето това е.Ако съм пропуснал нещо нека някой по запознат да каже. 

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
ivchoto написа:Здравей колега,тока си е същия,бутилката трябва да я укрепиш здраво,незнам твоя авер има ли ТАР и дали ще ти го даде,но ти трябва,тръбата трябва да е смениш с нова стоманена,тройниците на водата трябва да 16мм/16мм/8мм(по мой спомени),плочката е с по малък дифузьор и общо взето това е.Ако съм пропуснал нещо нека някой по запознат да каже.
Плочката сега не и знам диаметъра,но какво излиза сега,че няма да ми върши работа ли?Щото трябва да е с по-малък диаметър?
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
Не че няма да ти върши работа плочката,но според газаджиите които слагаха моя метан,ако плочката е газова затварят входящия въздух малко или нещо такова,а за водните пътища защо да ги сменяш,сменяш само маркучите към редуктора(за метана са 8мм) 

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
ivchoto написа:Не че няма да ти върши работа плочката,но според газаджиите които слагаха моя метан,ако плочката е газова затварят входящия въздух малко или нещо такова,а за водните пътища защо да ги сменяш,сменяш само маркучите към редуктора(за метана са 8мм)
Да де само ще сложа по-тесни маркучи.Иначе на мен и сега ми е ограничен въздуха на филтърната кутия с обикн. газ.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
Нов дифузьор струва м/у 3 и 6 лв.Така че можеш да го смениш по всяко време.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
ivchoto написа:Нов дифузьор струва м/у 3 и 6 лв.Така че можеш да го смениш по всяко време.
Хмм сигурен ли си? Нещо или се бъркаш или аз не схващам,нали за смесителната плочла(в случая при мен на моното)ми говориш?Да не е 30 лв ? Скоро купувах цилиндричен смесител с кихалка на голфа ми и струваше 55 лв.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
Нови бутилки,нови тръбички,редуктор и дифузьор.Кабела (+) го сваляш от клапана на изпарителя на газта и го слагаш на клапана на редуктора.И палиш :)
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
Вътре в смесителната плочка се намира дифузьора(набит е),а смесител клапа на 75мм тук в Пловдив е около 24-28 лв,аз го взех за 24лв.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
Колеги монтирах метана и работи горе-долу добре.Сега обаче не знам трябва ли нова центровка от делкото или е си е същата,както беше на газта?Също и какви свещи да сложа?И за смесителната плочка се чудя да намалявам ли дофузьора или както ми казаха да разпробия дупките само с по-голямо средло?
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
А "ТАР" сложи ли колега?Защото ако не си сложил става мн. трудно с центроването.Метана(поне на моята)е нагласен на 18 градуса над заводските 6,за да работи добре и на бензин и на метан. 

- ktamen
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
Защо е нужно да работи добре на бензин - само на метан не е ли достатъчно?
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
Не знам ще има ли смисъл от ТАП?Метана беше на Астра 1,6 моно без ТАП и е работила супер.Сега е на Пасат 1,8 моно-преди на АГУ-то пак нямаше ТАП.Пали директно на метан добре на топъл мотор.На студено малко по-трудно.Държи малко ниски обороти,но стабилни и искорява малко бавно.Разхода още го засичам.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
Засякох разхода 60 км извънградско и 40 км градско при повече топъл двигател - 9,50 лв/100 км.
Малко множко ми се вижда сякаш.
Значи в ниските е много мудна тва ме навежда на мисълта,че иска предварение май?!
Малко множко ми се вижда сякаш.
Значи в ниските е много мудна тва ме навежда на мисълта,че иска предварение май?!
- ktamen
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет
Като сложих метана увеличих още предварението, ама много малко. И моя голф стана доста муден. Разхода е твърде рано да го засичаш за толкова малък пробег. Градско в София в час пик през задръстванията ми е около 6кг/100км с голфаджийско каране. Извънградско около 4кг/100км със скорост 110 по километраж. Ако увелича скоростта и разхода се вдига значително. На метан май няма голямо значение дали е загряла колата или не. Ако искаш да е увеличиш мощността и да намалиш разхода май единствения начин е да увеличиш степента на сгъстяване и да използваш голямото октаново число на метана.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта