Спортен филтър

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
pecko1
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Спортен филтър

Мнениеот pecko1 » Пон 19 фев 2007 11:20


Мове ли да се сложи спортен филтър когато си на газ?
Г3 1.8Mi




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 19 фев 2007 15:39


Може , но трябва пренастройка и ако дифузьора на плочката ти е прекалено голям ще трябва стеснение по въздушния път - демек нищо няма да правиш :)


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Сря 21 фев 2007 6:39


Ще харчи повече и ще върви по-малко(личен опит).


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 21 фев 2007 10:19


търсачката :idea:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 22 фев 2007 1:14


Ами сори за офа ама на карбуратор е супер поне от към харч (откак го сложих ми харчи супер малко).
А това за дифузъра на плочката да важи и за карбуратор?


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Чет 22 фев 2007 6:30


--------------------------------------------------------------------------------

passatGL написа:

Абе човек като си сложи спортния филтър правиха ли ти центровка за него???Много ясно ако ти е настроена колата с обикновения филтър после със спортния на газ да си имаш проблеми


Колега не искам да изпадам в излишен спор , НО - газаджиите при които ходя като видяха спортния филтър и се хванаха за главата ... Принципа на газовата уредба е , че газта не се подава под налягане към горивните камери , а се засмуква . За да може равномерно да се засмуква газта плочката която се поставя под карбуратора или моното е със стеснен отвор през които преминава въздуха - този отвор е изчислен за нормален въздушен филтър . Ако се постави спортен филтър които е с по-голям дебит на въздуха създаването на вакуум които да засмуче газта се затруднява и горивната смес обеднява . В резултат от което колата започва да се "влачи" по пътищата , задкормилното устройство компенсира това с увеличаване а натиска на долния десен педал . За да се регулират тези неща изходите са два : 1. Сменя се плочката - поставя се плочка с по-малък въздушен отвор - а това обезсмисля поставянето на спортен филтър . 2. Развива се тройника за да се намали съпротивлението на газта . В заключение - поставянето на спортен филтър на автомобил на газ е абсолютно безсмислено защото води до други не малки разходи и повишаване разхода на гориво .


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 22 фев 2007 10:33


колега не си прав, и колегата Павчо ти написа че ефекта при карбураторни двг е същото вървене и по малък разход, обясни го това, според мене е по добре, а с газаджии мозъци съм видял не един и накрая спрях да ходя при такива и почнах сам да си я настройвам и съм много доволен


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 22 фев 2007 11:09


Жоро написа:--------------------------------------------------------------------------------

passatGL написа:

Абе човек като си сложи спортния филтър правиха ли ти центровка за него???Много ясно ако ти е настроена колата с обикновения филтър после със спортния на газ да си имаш проблеми


Колега не искам да изпадам в излишен спор , НО - газаджиите при които ходя като видяха спортния филтър и се хванаха за главата ... Принципа на газовата уредба е , че газта не се подава под налягане към горивните камери , а се засмуква . За да може равномерно да се засмуква газта плочката която се поставя под карбуратора или моното е със стеснен отвор през които преминава въздуха - този отвор е изчислен за нормален въздушен филтър . Ако се постави спортен филтър които е с по-голям дебит на въздуха създаването на вакуум които да засмуче газта се затруднява и горивната смес обеднява . В резултат от което колата започва да се "влачи" по пътищата , задкормилното устройство компенсира това с увеличаване а натиска на долния десен педал . За да се регулират тези неща изходите са два : 1. Сменя се плочката - поставя се плочка с по-малък въздушен отвор - а това обезсмисля поставянето на спортен филтър . 2. Развива се тройника за да се намали съпротивлението на газта . В заключение - поставянето на спортен филтър на автомобил на газ е абсолютно безсмислено защото води до други не малки разходи и повишаване разхода на гориво .


Еми не съм съгласен за изчислените отвори на плочката за въздуха щото ще те кача на моята кола ще я обърна на бензин и ще видиш изчислените отвори как спъват колата после ще махна плочката и пак ще те повозя за да видиш колко са изчислени :)
Другото найстина разхода ми е дръстично паднал ... за возия не мога да кажа че има повече щото тва са 75 коня на газ което автоматично ги прави не точно 75 :).
Поздрави :)


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Чет 22 фев 2007 14:02


Това мнение не е мое - извадих го от една стара тема.Май на всяка кола спортният филтър се отразява различно,лично при мен (конус) извади хубав звук,осезаемо по-добър вървеж на бензин,но на газ не се получи.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 23 фев 2007 2:06


Трябва да си извадиме една класация добър или лош резултат от конус на газова и така може и да се разбере :).
Та някой като пита другия път да му се даде резултата от класацията или да му се натресе темата за да си реши или да пробва директно :).



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта