Значи изпарителя е електрически БРЦ ,колата е голф 2 EZ ,пали си добре,върви си добре,разход идеален....
проблема се появява когато я изцедя малко повече на някоя скорост или след дълъг път където е била доста време додолу педала ...примерно,но и доста често в града като я задържа повече на 2-ра 3-та.Проблема е че след това колата се дави на ниски обороти ,като спра на светофара примерно след такова "изцепване" и тя или гасне веднага като я освободя или остава на ниски обороти но страшно ниски ,сигурно 200-300 оборота. и това нещо като стане веднъж и не се оправя сама,тръгваш си тя си е пак така ,даваш газ-не,остава в такова положение,ако е угаснала така пали трудно ,защото се дави и ако се задържи на някакви обороти крайно ниски мирише на газ отзад....дави се.
Аз си го обяснявам така-при нормално превключване до 2500 примерно вилката в изпарителя отваря до някъде си и всичко е ОК,но при изцепване до 5000 примерно ,вилката отива до друго положение вече и при връщане на газста тя неможе да се върне хубаво докрай и незатваря там хубаво гумичката вътре,аз така си го обяснявам най просто,може и да греша .
Сега да кажа как съм и хванал цаката като стане така да я оправям,което е и най интересното в случая.Значи като стане така примерно съм я изцепил на 3-та и после слагам 4-та и я виждам че при падането на оборотите при смяната тя е изпаднала в тва проблемното положение,но аз съм сложил 4-та вече и тя е на скорост и си се движи и в този момент както е на скорост щраквам копчето на газста в междинно положение,тоест затварям клапана на газста ,също така давам газ додолу в този момент ,после връщам газста и щраквам копчето и всичко е на шест вече ,оправено е ,тва за секунда две го правя,ако само щракам копчето без да дам газ до долу в момента в който е спрян клапана не се оправя колата.
Дано ме разберете какво имам предвид с тези обяснения,да си го представите ,че е много гадно това ,много дразни
