Ми пак пука и трещи и мамата си джаса!!!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ми пак пука и трещи и мамата си джаса!!!

Мнениеот CCCP_FAN » Пон 26 фев 2007 10:53


Сложих голфа на газ и след около 1 месец започна пука и трещи. Лятото имах подобен проблем и колата се строши мноо лошо и смених сичкото тоци дето е по колата:без свещите всичко от ЕКУ до кабели, и махнах газта. Когато се оправи преди месец и сложих газта наново и сега забелязвам следните анималии:никаква тяга или мощност, докато върви придърпва и пука, когато дам газ се едно натискам спирачка и забива муцуна и едвам потегля,когато ускорявам давам леко газ и колата набира равномерно, а когато реша да издърпам(1-2-3 скорост) и дал газта до ламарината колата спира да набира и започва само да реве и да качва оборотрите много бавано. Някакви преедложения?

Колата е Г3 1.6 АБУ 94 моно




Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Пон 26 фев 2007 17:29


Смени си майстора. Аз имам същия мотор и колата е на газ /с турски изпарител ЕКОГАЗ-страшно менте/. Разхода ми е около 8/100 извън градско и голфа се държи много прилично. Има разлика м/у бензин и газ, но и разлика в цената на 100 км. Така че смени майстора и настрой хубаво АГУ.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 26 фев 2007 21:49


Точно това са признаците за бедна смес.Придърпване,гърмене,бучене без да набира :wink: Иди на газанализатор да я настроят или сам си отвий малко кранчетата а ако ти се наруши празния ход в следствие отвиването си го нагласи от изпарителя има едно болче за регулиране на празния ход.Успех :wink: п.п Не е гаранция че като са затегнати кранчетата гори малко и в повечето случаи като се отвие малко пада разхода и колата тръгва :wink:


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пон 26 фев 2007 22:07


Да неби смеситела да не е за твоя модел моно.Ако всичко е както пише по книга отиди на газ анализатор както каза колегата rusiq_24.Провери си да не ти смуче въздух от някаде.Провери си и тампона на моното.Успех.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 26 фев 2007 23:17


Ако искаш заповядай в сервиза да прегледам колата... мисля , че проблема е комплексен - може би голям дифузьор на плочката , обеднена смес от самия изпарител...


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Вто 27 фев 2007 0:11


мисля да ида при тоя дет ми я слага щото от както съм я сложил не съм ходил а нали трябва да улегнат и да се поочупят малко гумите и тн може ли да е от това?


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Вто 27 фев 2007 0:15


Имаш нещо кусурско в системата .


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 27 фев 2007 11:43


Той въобще настройвал ли я е след като я е сложил или само я е плеснал и те е пратил да си трошиш главата? :roll:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 27 фев 2007 13:29


rusiq_24 написа: п.п Не е гаранция че като са затегнати кранчетата гори малко и в повечето случаи като се отвие малко пада разхода и колата тръгва :wink:

Добре де какъв е смисъла на "скопяването " на АГУ от крана на маркучетата?Ходих при най-известния майстор в Ловеч с газанализатор и той така ми скопи уредбата че трябваше винаги да карам с една предавка по-надолу. На дълъг път се губеше 30% от мощността.След като развих хубаво кранчето колата няма разлика на бензин, а разхода на дълъг път не се промени? Това скопяване само за разхода на градско ли има смисъл?


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Вто 27 фев 2007 14:36


k22 написа:
rusiq_24 написа: п.п Не е гаранция че като са затегнати кранчетата гори малко и в повечето случаи като се отвие малко пада разхода и колата тръгва :wink:

Добре де какъв е смисъла на "скопяването " на АГУ от крана на маркучетата?Ходих при най-известния майстор в Ловеч с газанализатор и той така ми скопи уредбата че трябваше винаги да карам с една предавка по-надолу. На дълъг път се губеше 30% от мощността.След като развих хубаво кранчето колата няма разлика на бензин, а разхода на дълъг път не се промени? Това скопяване само за разхода на градско ли има смисъл?

Това скопяване си е гадна работа развий си крана колкото искаш и тогава реглаж на газ анализатор като се направи на 0.00 СО-то колата върви добре и дава нормален разход.Като се развива крана се променя ламбдата те трябва да е около 1000,СО-то не се влияе тогава.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 03 мар 2007 0:37


sashobas написа:
k22 написа:
rusiq_24 написа: п.п Не е гаранция че като са затегнати кранчетата гори малко и в повечето случаи като се отвие малко пада разхода и колата тръгва :wink:

Добре де какъв е смисъла на "скопяването " на АГУ от крана на маркучетата?Ходих при най-известния майстор в Ловеч с газанализатор и той така ми скопи уредбата че трябваше винаги да карам с една предавка по-надолу. На дълъг път се губеше 30% от мощността.След като развих хубаво кранчето колата няма разлика на бензин, а разхода на дълъг път не се промени? Това скопяване само за разхода на градско ли има смисъл?

Това скопяване си е гадна работа развий си крана колкото искаш и тогава реглаж на газ анализатор като се направи на 0.00 СО-то колата върви добре и дава нормален разход.Като се развива крана се променя ламбдата те трябва да е около 1000,СО-то не се влияе тогава.
:gruebel Я прочети какво си написал и се замисли можеш ли самият ти да го осмислиш?!?

СО %
idle 1,0 - 1,5%
@3000-3500 RPM 0,25-0,35%
Поне аз настройвам на такива настройки и досега никой не се е оплакал - само се хвалят хората колко били доволни :roll:


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Вто 27 мар 2007 9:51


Абе то от недотавни майстори всеки е патил, но е възможно да има проблем със свещите. :shock Миналата седмица закарахме една Лада Нива /нова - служебна/ да и сложат газ, оказа се, че свещите /оригинални/ дават същия проблем - колата гърми, трещи, вдига обороти когато си поиска, ужас :censored Руснаците бяха сложили свещи Медвет, това са техни оригинални за Лада, сменихме ги с Бош с тефлоново покритие и проблема се реши.
Та за това не е лошо да погледне и свещите. Майстора разправя, че при свещи за смяна е възможно колата да направи този номер. Вярно, че става дума за Голф, но все пак мисля, че е полезен опит. :D


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 27 мар 2007 11:56


свещи, кабели, палец капачка - там някъде е проблема.почвай от най евтиното- палец капачка и карай на там.ако сменяваш свещи да са оригинални и смени и кабелите..има някакви имитация на бош с които карам няколко месе вече и нямам проблеми.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта