Сложих голфа на газ и след около 1 месец започна пука и трещи. Лятото имах подобен проблем и колата се строши мноо лошо и смених сичкото тоци дето е по колата:без свещите всичко от ЕКУ до кабели, и махнах газта. Когато се оправи преди месец и сложих газта наново и сега забелязвам следните анималии:никаква тяга или мощност, докато върви придърпва и пука, когато дам газ се едно натискам спирачка и забива муцуна и едвам потегля,когато ускорявам давам леко газ и колата набира равномерно, а когато реша да издърпам(1-2-3 скорост) и дал газта до ламарината колата спира да набира и започва само да реве и да качва оборотрите много бавано. Някакви преедложения?
Колата е Г3 1.6 АБУ 94 моно
Ми пак пука и трещи и мамата си джаса!!!
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Точно това са признаците за бедна смес.Придърпване,гърмене,бучене без да набира
Иди на газанализатор да я настроят или сам си отвий малко кранчетата а ако ти се наруши празния ход в следствие отвиването си го нагласи от изпарителя има едно болче за регулиране на празния ход.Успех
п.п Не е гаранция че като са затегнати кранчетата гори малко и в повечето случаи като се отвие малко пада разхода и колата тръгва 



- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
rusiq_24 написа: п.п Не е гаранция че като са затегнати кранчетата гори малко и в повечето случаи като се отвие малко пада разхода и колата тръгва
Добре де какъв е смисъла на "скопяването " на АГУ от крана на маркучетата?Ходих при най-известния майстор в Ловеч с газанализатор и той така ми скопи уредбата че трябваше винаги да карам с една предавка по-надолу. На дълъг път се губеше 30% от мощността.След като развих хубаво кранчето колата няма разлика на бензин, а разхода на дълъг път не се промени? Това скопяване само за разхода на градско ли има смисъл?
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
k22 написа:rusiq_24 написа: п.п Не е гаранция че като са затегнати кранчетата гори малко и в повечето случаи като се отвие малко пада разхода и колата тръгва
Добре де какъв е смисъла на "скопяването " на АГУ от крана на маркучетата?Ходих при най-известния майстор в Ловеч с газанализатор и той така ми скопи уредбата че трябваше винаги да карам с една предавка по-надолу. На дълъг път се губеше 30% от мощността.След като развих хубаво кранчето колата няма разлика на бензин, а разхода на дълъг път не се промени? Това скопяване само за разхода на градско ли има смисъл?
Това скопяване си е гадна работа развий си крана колкото искаш и тогава реглаж на газ анализатор като се направи на 0.00 СО-то колата върви добре и дава нормален разход.Като се развива крана се променя ламбдата те трябва да е около 1000,СО-то не се влияе тогава.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
sashobas написа:k22 написа:rusiq_24 написа: п.п Не е гаранция че като са затегнати кранчетата гори малко и в повечето случаи като се отвие малко пада разхода и колата тръгва
Добре де какъв е смисъла на "скопяването " на АГУ от крана на маркучетата?Ходих при най-известния майстор в Ловеч с газанализатор и той така ми скопи уредбата че трябваше винаги да карам с една предавка по-надолу. На дълъг път се губеше 30% от мощността.След като развих хубаво кранчето колата няма разлика на бензин, а разхода на дълъг път не се промени? Това скопяване само за разхода на градско ли има смисъл?
Това скопяване си е гадна работа развий си крана колкото искаш и тогава реглаж на газ анализатор като се направи на 0.00 СО-то колата върви добре и дава нормален разход.Като се развива крана се променя ламбдата те трябва да е около 1000,СО-то не се влияе тогава.

СО %
idle 1,0 - 1,5%
@3000-3500 RPM 0,25-0,35%
Поне аз настройвам на такива настройки и досега никой не се е оплакал - само се хвалят хората колко били доволни

- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Абе то от недотавни майстори всеки е патил, но е възможно да има проблем със свещите.
Миналата седмица закарахме една Лада Нива /нова - служебна/ да и сложат газ, оказа се, че свещите /оригинални/ дават същия проблем - колата гърми, трещи, вдига обороти когато си поиска, ужас
Руснаците бяха сложили свещи Медвет, това са техни оригинални за Лада, сменихме ги с Бош с тефлоново покритие и проблема се реши.
Та за това не е лошо да погледне и свещите. Майстора разправя, че при свещи за смяна е възможно колата да направи този номер. Вярно, че става дума за Голф, но все пак мисля, че е полезен опит.


Та за това не е лошо да погледне и свещите. Майстора разправя, че при свещи за смяна е възможно колата да направи този номер. Вярно, че става дума за Голф, но все пак мисля, че е полезен опит.

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта