колеги, минавам директно на проблема... колата сутрин се пали на Бензин и автоматично обръща на газ след 2500 оборота. Така запалвам колата на бензин, понякога с 300 мъки (все едно запалваш задавена кола) поработи 1 минута, обръщам на газ и колата работи на 900 оборота, но трепери и иска да гасне или направо си гасне и после пълен кошмар докато я запалиш, било то на бензин било то на газ. След като я запаля след огромното въртене тръгвам, обръщам на газ, колата си върви, но след като освободя от скорост оборотите падат и колата загасва... колата трябва да я покарам на бензин поне 15-тина минути за да стопли явно двигателя и тогава работи що-годе добре на газ, казвам що-годе добре, защото при всяко особождаване от скорост оборотите слизат малко под 900 и претреперва все едно прави опит да угасне и възтановява оборотите на 900. А недей си боже да угасне... паля на бензин след яко въртене, защото явно я дави и после пак обръщам на газ.
Сега нека да внеса малко полезна информация, за да няма излищни писания:
-> Сменени са свещите с NGK BUR6ET(типолюсни), въздушен филтър, масло(въпреки, че е излишно да го казвам) !
-> Пробвано е на различни настройки на газовата уредба... дали било с по-богата смес от страна на изпарител и тройник или по-бедна смес, разхода беше сведен до 7 на 100 извън градско и 11-12 на 100 градско, вървежа е добър и то много доволно !
-> Зачистен е дросела, стъпковото моторче работи идеално, температурния датчик е замерван и работи, както и термостата.
-> Монтирвани са 2 различни изпарителя и положението е същото, тоест не е от изпарител !
-> Няма никакъв вид емулатори, само реле за дюзите.
Изпробвани са и са проверявани още много неща, но проблема с това да гасне и при особождаване от скорост да смъква оборотите под 900 и да ги вдига обратно на 900 си остава. Да уточня отново, не се колебае в оборотите, а просто при освобождаване падат еднократно малко под 900 и после ги възтановява на стабилни 900 !!!
Газовите клапани са проверявани и не изпускат ! Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идеи с радост бих ги чул ! Колата е Голф 3 2.0 115 к.с 2Е с обикновена АГУ !
Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
А на бензин няма никакъв проблем с оборотите и гасненето/освен паленето/?
Странното е,че го прави на място колата..но да кажем,че имаш проблем с въздуха.Провери си кутията на въздушния филтър и въздуховода за цепнатини,от където може да смуче въздух.
За гасненето в движение пак е виновен въздуха.
Изпаритела трябва да е монтиран надлъжно.
Въздухозаборника не трябва да взима въздух от маската/не знам при голфа как е,ако е като на пасат,откачи тръбата /.Пробвай докато работи колата го запуши наполовина с ръка и виж оборотите какво се случва с тях.После нов реглаж на изпаритела.
Странното е,че го прави на място колата..но да кажем,че имаш проблем с въздуха.Провери си кутията на въздушния филтър и въздуховода за цепнатини,от където може да смуче въздух.
За гасненето в движение пак е виновен въздуха.
Изпаритела трябва да е монтиран надлъжно.
Въздухозаборника не трябва да взима въздух от маската/не знам при голфа как е,ако е като на пасат,откачи тръбата /.Пробвай докато работи колата го запуши наполовина с ръка и виж оборотите какво се случва с тях.После нов реглаж на изпаритела.
- eXecuteRz
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 8v 2e
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
изпарителя е монтиран точно както трябва в случея успоредно на акумулатора... след това на бензин имам проблем само когато се задави от газта и после да се мъча да запаля, което смятам, че е нормално... така след това сменял съм изцяло маркучите на вакумите и споменатото с изваждането на маркуча и да го запуша, е пробвано, но е запушван изцяло, а не наполовина, така че ще пробвам да го запуша на половина, пак ще прегледам за всеки случай вакумите и останалите маркучи и другото което ще направя е да сменя бубината с друга временно, понеже тук из форума някъде срещнах един коментар по подобен на моя проблем и ще видя дали ще има разлика... и ще кажа каквото е станало !
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Ти ли не ме разбра или аз тебе.
Не говоря за вакууми.Прегледай си въздуховода и филтърната кутия за пукнатини.
Кви маркучи да вадиш?Тръбата дето смуче въздух при голф не знам как е,но ако има директен излаз пред колата се маха,остава да си смуче зад фара филтърната кутия.Там,дето смуче пробваш с пръст,два,три дали като намалиш дебита на въздух оборотите ти се стабилизират.Абе просто търси от къде смуче въздух,може да излезе и покрай колекторите.
Не говоря за вакууми.Прегледай си въздуховода и филтърната кутия за пукнатини.
Кви маркучи да вадиш?Тръбата дето смуче въздух при голф не знам как е,но ако има директен излаз пред колата се маха,остава да си смуче зад фара филтърната кутия.Там,дето смуче пробваш с пръст,два,три дали като намалиш дебита на въздух оборотите ти се стабилизират.Абе просто търси от къде смуче въздух,може да излезе и покрай колекторите.
- eXecuteRz
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 8v 2e
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Значи, острани на филтърната кутия има два входа като единия е за топъл въздух, а другия е вакум... извадихме маркучето за топъл въздух и го запушихме и колата се оправи, не знам защо така, но това е бъркало работата :)
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Не знам и аз.Едва ли топлия въздух я е бъркал,тъй като проблема го е правила студена,но...
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Според мен проблема е с газовъздушната смес(бедна-богата смес) ,което пък от своя страна е свързано с дебитомера.
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Малко е стара темата но имам същия проблем та до автора.Колега отстрани на филтърната кутия има 2 маркучлета едно червено и едно жълто,жълтото отива във регулатора за налягане а червеното влиза вътре отдолу във филтърната кутия и е вързано за клапата за регулиране на топъл студен въздух...... Въпроса ми е:ти червеното мъркучле ли си махнал и колата се е оправила ?
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Това за клапата топъл/студен въздух, доколкото разбрах аз 

-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Но маха ли се или се затапва как точно става процедурата ?
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Ако не искаш да се движи тая клапа се откача и затапва. Другият вариант е просто да извадиш маркуча откъм колекторите, откъдето взема топъл въздух (ако е възможно) и да си я оставиш така.
- joreto666
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:44
- Автомобил: Vw Golf 5 plus
- Двигател: BSE 2006
- Местоположение: Банско
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Аз имам същия проблем на моя голф(двигателя е АГГ).
Сутрин пали лесно, но ако го изгася преди да е загрял двигателя на 90 градуса доста върти докато запали отново.
Също така преди да е загрял на 90 градуса като изключа от скорост оборотите ми падат и колата гасне.
Някакви съвети как да го оправя проблема ?
Сутрин пали лесно, но ако го изгася преди да е загрял двигателя на 90 градуса доста върти докато запали отново.
Също така преди да е загрял на 90 градуса като изключа от скорост оборотите ми падат и колата гасне.
Някакви съвети как да го оправя проблема ?
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Колеги и аз имам същия проблем,някакви идеи ?С обикновенна газова съм,ламбда сондата ми е изгоряла,това може ли да влияе на студеното палене,и на газ и на бензин гасне студена,после се оправя.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Дросела,чистен ли е?Темп датчика да не е сдиплил на топло и от там да държи ниски обороти?
Другото е дебитомера,ама той при АГГ не играе особена роля.Аз веднъж карах с изключен такъв 2-3 дни и почти не усетих разлика със и без него.Само дето колата беше по-мудна.Напълно е възможно да смуче от някъде въздух и от там да бърка работата и на двете горива.
Другото е дебитомера,ама той при АГГ не играе особена роля.Аз веднъж карах с изключен такъв 2-3 дни и почти не усетих разлика със и без него.Само дето колата беше по-мудна.Напълно е възможно да смуче от някъде въздух и от там да бърка работата и на двете горива.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ
Трудно палене втори път,ако говорим за палене на бензин и каране на газ,почти сигурно е,че клапана на изпаритела не държи.Друго,което прави впечатление от снимката е,че изпаритела не е монтиран успоредно на движението,а перпендикулярно.Това съм чувал е проблем при изключване от скорост,понеже се създава налягане върху мембрана при движение и оборотите пропадат.
Маркучите на вакуума за клапата не играят роля,освен ако не са пробити някъде.Така се вкарва въздух в колекторите,неотчетен от дебитомера и се бърка въздушната смес.При монотата става така при нацепен тампон под моното.Това смучене е често свързано с трудно палене или нестабилни обороти.Отделно теча на газ от клапана пък дави колата и паленето/освен при по-голям престой/е мъчително.
Маркучите на вакуума за клапата не играят роля,освен ако не са пробити някъде.Така се вкарва въздух в колекторите,неотчетен от дебитомера и се бърка въздушната смес.При монотата става така при нацепен тампон под моното.Това смучене е често свързано с трудно палене или нестабилни обороти.Отделно теча на газ от клапана пък дави колата и паленето/освен при по-голям престой/е мъчително.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта