Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
eXecuteRz
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 8v 2e
Местоположение: Габрово

Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот eXecuteRz » Пон 18 мар 2013 21:15


колеги, минавам директно на проблема... колата сутрин се пали на Бензин и автоматично обръща на газ след 2500 оборота. Така запалвам колата на бензин, понякога с 300 мъки (все едно запалваш задавена кола) поработи 1 минута, обръщам на газ и колата работи на 900 оборота, но трепери и иска да гасне или направо си гасне и после пълен кошмар докато я запалиш, било то на бензин било то на газ. След като я запаля след огромното въртене тръгвам, обръщам на газ, колата си върви, но след като освободя от скорост оборотите падат и колата загасва... колата трябва да я покарам на бензин поне 15-тина минути за да стопли явно двигателя и тогава работи що-годе добре на газ, казвам що-годе добре, защото при всяко особождаване от скорост оборотите слизат малко под 900 и претреперва все едно прави опит да угасне и възтановява оборотите на 900. А недей си боже да угасне... паля на бензин след яко въртене, защото явно я дави и после пак обръщам на газ.

Сега нека да внеса малко полезна информация, за да няма излищни писания:
-> Сменени са свещите с NGK BUR6ET(типолюсни), въздушен филтър, масло(въпреки, че е излишно да го казвам) !
-> Пробвано е на различни настройки на газовата уредба... дали било с по-богата смес от страна на изпарител и тройник или по-бедна смес, разхода беше сведен до 7 на 100 извън градско и 11-12 на 100 градско, вървежа е добър и то много доволно !
-> Зачистен е дросела, стъпковото моторче работи идеално, температурния датчик е замерван и работи, както и термостата.
-> Монтирвани са 2 различни изпарителя и положението е същото, тоест не е от изпарител !
-> Няма никакъв вид емулатори, само реле за дюзите.

Изпробвани са и са проверявани още много неща, но проблема с това да гасне и при особождаване от скорост да смъква оборотите под 900 и да ги вдига обратно на 900 си остава. Да уточня отново, не се колебае в оборотите, а просто при освобождаване падат еднократно малко под 900 и после ги възтановява на стабилни 900 !!!
Газовите клапани са проверявани и не изпускат ! Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идеи с радост бих ги чул ! Колата е Голф 3 2.0 115 к.с 2Е с обикновена АГУ !




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот Iezekil » Вто 19 мар 2013 8:21


А на бензин няма никакъв проблем с оборотите и гасненето/освен паленето/?
Странното е,че го прави на място колата..но да кажем,че имаш проблем с въздуха.Провери си кутията на въздушния филтър и въздуховода за цепнатини,от където може да смуче въздух.
За гасненето в движение пак е виновен въздуха.
Изпаритела трябва да е монтиран надлъжно.
Въздухозаборника не трябва да взима въздух от маската/не знам при голфа как е,ако е като на пасат,откачи тръбата /.Пробвай докато работи колата го запуши наполовина с ръка и виж оборотите какво се случва с тях.После нов реглаж на изпаритела.


Потребителски аватар
eXecuteRz
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 8v 2e
Местоположение: Габрово

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот eXecuteRz » Вто 19 мар 2013 10:49


изпарителя е монтиран точно както трябва в случея успоредно на акумулатора... след това на бензин имам проблем само когато се задави от газта и после да се мъча да запаля, което смятам, че е нормално... така след това сменял съм изцяло маркучите на вакумите и споменатото с изваждането на маркуча и да го запуша, е пробвано, но е запушван изцяло, а не наполовина, така че ще пробвам да го запуша на половина, пак ще прегледам за всеки случай вакумите и останалите маркучи и другото което ще направя е да сменя бубината с друга временно, понеже тук из форума някъде срещнах един коментар по подобен на моя проблем и ще видя дали ще има разлика... и ще кажа каквото е станало !


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот Iezekil » Вто 19 мар 2013 21:29


Ти ли не ме разбра или аз тебе.
Не говоря за вакууми.Прегледай си въздуховода и филтърната кутия за пукнатини.
Кви маркучи да вадиш?Тръбата дето смуче въздух при голф не знам как е,но ако има директен излаз пред колата се маха,остава да си смуче зад фара филтърната кутия.Там,дето смуче пробваш с пръст,два,три дали като намалиш дебита на въздух оборотите ти се стабилизират.Абе просто търси от къде смуче въздух,може да излезе и покрай колекторите.


Потребителски аватар
eXecuteRz
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 8v 2e
Местоположение: Габрово

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот eXecuteRz » Сря 20 мар 2013 10:22


Значи, острани на филтърната кутия има два входа като единия е за топъл въздух, а другия е вакум... извадихме маркучето за топъл въздух и го запушихме и колата се оправи, не знам защо така, но това е бъркало работата :)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот Iezekil » Сря 20 мар 2013 20:23


Не знам и аз.Едва ли топлия въздух я е бъркал,тъй като проблема го е правила студена,но...


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот Lifeguard » Съб 23 мар 2013 12:14


Според мен проблема е с газовъздушната смес(бедна-богата смес) ,което пък от своя страна е свързано с дебитомера.


Stopanski
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2.0 GTI 115 1994
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот Stopanski » Пет 21 мар 2014 17:35


Малко е стара темата но имам същия проблем та до автора.Колега отстрани на филтърната кутия има 2 маркучлета едно червено и едно жълто,жълтото отива във регулатора за налягане а червеното влиза вътре отдолу във филтърната кутия и е вързано за клапата за регулиране на топъл студен въздух...... Въпроса ми е:ти червеното мъркучле ли си махнал и колата се е оправила ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот stefan4o » Пет 21 мар 2014 17:43


Това за клапата топъл/студен въздух, доколкото разбрах аз :th_up


Stopanski
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2.0 GTI 115 1994
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот Stopanski » Пет 21 мар 2014 18:16


Но маха ли се или се затапва как точно става процедурата ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот stefan4o » Пет 21 мар 2014 18:55


Ако не искаш да се движи тая клапа се откача и затапва. Другият вариант е просто да извадиш маркуча откъм колекторите, откъдето взема топъл въздух (ако е възможно) и да си я оставиш така.


Потребителски аватар
joreto666
Мнения: 154
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:44
Автомобил: Vw Golf 5 plus
Двигател: BSE 2006
Местоположение: Банско

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот joreto666 » Пон 31 мар 2014 16:30


Аз имам същия проблем на моя голф(двигателя е АГГ).
Сутрин пали лесно, но ако го изгася преди да е загрял двигателя на 90 градуса доста върти докато запали отново.
Също така преди да е загрял на 90 градуса като изключа от скорост оборотите ми падат и колата гасне.
Някакви съвети как да го оправя проблема ?
Прикачени файлове
3.jpg
Отстрани на въздушната кутия нямам никакви маркучи.


Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот Daniel Kuntov » Чет 19 фев 2015 18:44


Колеги и аз имам същия проблем,някакви идеи ?С обикновенна газова съм,ламбда сондата ми е изгоряла,това може ли да влияе на студеното палене,и на газ и на бензин гасне студена,после се оправя.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот Bai Sando » Чет 19 фев 2015 22:15


Дросела,чистен ли е?Темп датчика да не е сдиплил на топло и от там да държи ниски обороти?
Другото е дебитомера,ама той при АГГ не играе особена роля.Аз веднъж карах с изключен такъв 2-3 дни и почти не усетих разлика със и без него.Само дето колата беше по-мудна.Напълно е възможно да смуче от някъде въздух и от там да бърка работата и на двете горива.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 2е проблем с обикновено АГУ

Мнениеот Iezekil » Пет 20 фев 2015 9:29


Трудно палене втори път,ако говорим за палене на бензин и каране на газ,почти сигурно е,че клапана на изпаритела не държи.Друго,което прави впечатление от снимката е,че изпаритела не е монтиран успоредно на движението,а перпендикулярно.Това съм чувал е проблем при изключване от скорост,понеже се създава налягане върху мембрана при движение и оборотите пропадат.
Маркучите на вакуума за клапата не играят роля,освен ако не са пробити някъде.Така се вкарва въздух в колекторите,неотчетен от дебитомера и се бърка въздушната смес.При монотата става така при нацепен тампон под моното.Това смучене е често свързано с трудно палене или нестабилни обороти.Отделно теча на газ от клапана пък дави колата и паленето/освен при по-голям престой/е мъчително.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта