I.ЕТАП - Сваляне на изпарителя от автомобила (пропуснах да снимам тогава, но ще приложа снимки направени при последния етап - поставянето на изпарителя)
1. Изпуснете налягането на антифриза (ако има такова) като развиете за момент капачката на разширителния съд. После я затегнете обратно.
2. Развийте щуцера на идващата газ (ключ 14):

3. Пригответе си 2 бр. тапи за да запушите маркучите с антифриза. (аз ползвах гумените тампончета, на които ляга предния капак):


4. Откачат се още: дебелата тръба за излизащата газ, тънката вакуумна тръбичка, ел. проводниците.



5. Изпарителят е готов да бъде откачен от автомобила - държи го една гайка за ключ 17:

II.ЕТАП - Разглобяване на изпарител

1. Развинтвате тези 6 болта с шестограм 4мм:


2.Разлепвате старата мембрана и внимателно я откачате от вилката в средата:


3. Развинтвате двата болта държащи оста на вилката (при мен беше за торкс 25):

4. Развинтвате и пластмасовата врътка !!!има тънка пружинка в нея!!!

5. Развинтвате 4 бр. болта (!те са по-къси от предишните 6 бр.!) шестограм 4мм:

6. Разлепяте мембраната (нужно е ножче или тънка отвертка):

7. Внимавайте! Пак има пружина:

8. Развийте щуцер-дюзата на вакуум тръбичката (ключ 10)


9. Развивайте на кръст тези 8 болта, щото отдолу бута пружина шестограм 4мм (отбележете с "горе/долу" положението на капака, май има значение):

*СЪВЕТ: събирайте на три различни места трите вида шестограмни болтове, че си приличат, но са различни!!!

10. Разлепвате дебелата мембрана и я откачате от малката вилка:

11. Развинтвате и сваляте малката вилка (торкс 25):

12. Изчопляте старата гумичка (ако сте си купили ремонтен комплект ,в който има нова):


13. Развинтвате 2-е болтчета (PH2) и измъквате щуцера за изходната газ:


СЛЕДВА СТАРАТЕЛНО ИЗМИВАНЕ НА ВСИЧКО ТОВА
аз ползвах стандартен домакински обезмаслител
