1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Здравейте. Двигатела е моноинжекция 90к.с., газовата е обикновена естествено. От почти година започна да държи високи обороти когато работи на газ, на градско като вдигна крака от газта и изключа от скорост поддържа оборотите каквито са били по време на движение. Когато се кара извънградско, същата работа, изключвам от скорост и държи 2000, 2500 или на колкото е била там по време на движение. При работа на бензин проблема изобщо липсва поддържа си ниски и нормални обороти. Моторчето за празен ход смених с втора употреба няма никаква промяна. Понякога също на газ оборотите падат драстично почти близо до загасване и сама се оправя, но като цяло нестабилни обороти. Къде може да е проблема? Предварително благодаря на всички отговорили. Успешна седмица пожелавам.
- Pet_rov
- Мнения: 4509
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Изпарителят в какво състояние е? Правена ли му е профилактика, платна, това-онова?
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Изпарителя е на 60-70 хил., работи добре, платна не са сменяни, само филтър преди 5 хил. километра. Ако има проблем с изпарителя не трябва ли да гори много?
-
Volkswangel
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Откачи единия полюс на акумулатора, за предпочитане (+) за известно време, не по малко от 10мин. Препоръчвам дори и куплунга на компа да се разкачи. След това пробвай какво ще се случи и пак ще коментираме.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
И аз си мислех за това действие. Ще пиша какво е станало след откачането.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Volkswangel написа:Откачи единия полюс на акумулатора, за предпочитане (+) за известно време, не по малко от 10мин. Препоръчвам дори и куплунга на компа да се разкачи.
Автора да упомене какво включва АГу-ТО му-ресет реле,реле на помпата,ламбда контролер и прочие.Ако не помогне откачането:
1.Ослушай се край моното,дали не дърпа въздух,както и го разклати и следи за промяна в оборотите.
2.Врътни четвърт или половин оборот на кранчето на тройника за газта в посока затягане/дясно/ и виж какво се сучва с оборотите.После ако нещо не ти харесва, естествено го върни.
3.Ще откачиш един куплунг и ще покараш така,но това действие ще извършим,ако нямаме резултат от предните.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Да се обадя и аз
Те са ти казали, но аз направих следното отворих филтърната кутия за въздуха и застопорих клапата да взема въздух само откъм колектора.Малко се наложи да оправя настроиките на изпарителя и засега няма проблем с оборотите и по бързо ми загрява.Внимателно си провери вакумните маркучи, скоби 
Те са ти казали, но аз направих следното отворих филтърната кутия за въздуха и застопорих клапата да взема въздух само откъм колектора.Малко се наложи да оправя настроиките на изпарителя и засега няма проблем с оборотите и по бързо ми загрява.Внимателно си провери вакумните маркучи, скоби - Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Ти си първия в този форум, така застопорена клапа.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Iezekil написа:Ти си първия в този форум, така застопорена клапа.
Направих го за да си намаля разхода хм а и като е на студено без кривката към калника да взема въздух нямаша загряване а гореше към 18 на къси разстояния
Като казах, че съм обърнал клапата съм махнал маркуча към колектора, така не блъска отпред толкова студен въздух.Видимо взе да ми гори по малко засега но не съм го засякъл още 
- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Щом си махнал маркуча, към колектора, какво значение има тая клапа?
Иначе правилото е газ - студен въздух, метан -топъл /най-общо казано/.
Иначе правилото е газ - студен въздух, метан -топъл /най-общо казано/.
-
slavei2003
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
- Автомобил: FORD GALAXY
- Двигател: Y5B 1999г 147kc
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
В студения въздух има повече кислород,което означава по-добра горивна смес и по-добро изгаряне.
- dobcho6
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 18:46
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH 2003г
- Местоположение: Varna
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Тези 60-70 хил.км. ми се виждат тамън като за обслужване на изпарителя.Аз бих заложил на него.Аз лично бих си купил нов вместо да сменям мембрани на стария, но си е само мое лично мнение.
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Няма значение, че в студения въздух има повече кислород, номерът е че в целия диапазон от студено до топло количеството на кислорода се изменя значително и ако я настроим като за топло, то докато загрее сместа ще е бедна. Принципно няма вариант сместа да е адекватна при всички температури на въздуха, затова единственото възможно е да направим така, че да дърпа отвън само студен въздух. По-добре температурата му да варира в диапазон от 20 градуса - можем да направим настройката спрямо това. Естествено можем да го настроим и на топъл въздух, но докато позагрее колата, пак ще яде от студения, а като висне на някое задръстване, без естествената вентилация при движението си пък ще имаме само горещ въздух -- температурните вариации ще са прекалено големи, количеството кислород в единица обем също. (а имаме фиксирана настройка за обемното количество газ/въздух)
Освен това при газта не е проблем, като с бензина, да има нещо да кондензира по колекторите и да трябва да се изпарява - та не е голям зор да я тъпчем с горещ въздух.
Освен това при газта не е проблем, като с бензина, да има нещо да кондензира по колекторите и да трябва да се изпарява - та не е голям зор да я тъпчем с горещ въздух.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
И аз се спирам на обслужването на изпаритела. Благодаря на всички отговорили.
- Pet_rov
- Мнения: 4509
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
И да пишеш после имало ли е ефект.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта