1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Здравейте. Двигатела е моноинжекция 90к.с., газовата е обикновена естествено. От почти година започна да държи високи обороти когато работи на газ, на градско като вдигна крака от газта и изключа от скорост поддържа оборотите каквито са били по време на движение. Когато се кара извънградско, същата работа, изключвам от скорост и държи 2000, 2500 или на колкото е била там по време на движение. При работа на бензин проблема изобщо липсва поддържа си ниски и нормални обороти. Моторчето за празен ход смених с втора употреба няма никаква промяна. Понякога също на газ оборотите падат драстично почти близо до загасване и сама се оправя, но като цяло нестабилни обороти. Къде може да е проблема? Предварително благодаря на всички отговорили. Успешна седмица пожелавам.
- Pet_rov
- Мнения: 4487
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Изпарителят в какво състояние е? Правена ли му е профилактика, платна, това-онова?
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Изпарителя е на 60-70 хил., работи добре, платна не са сменяни, само филтър преди 5 хил. километра. Ако има проблем с изпарителя не трябва ли да гори много?
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Откачи единия полюс на акумулатора, за предпочитане (+) за известно време, не по малко от 10мин. Препоръчвам дори и куплунга на компа да се разкачи. След това пробвай какво ще се случи и пак ще коментираме.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
И аз си мислех за това действие. Ще пиша какво е станало след откачането.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Volkswangel написа:Откачи единия полюс на акумулатора, за предпочитане (+) за известно време, не по малко от 10мин. Препоръчвам дори и куплунга на компа да се разкачи.



Ако не помогне откачането:
1.Ослушай се край моното,дали не дърпа въздух,както и го разклати и следи за промяна в оборотите.
2.Врътни четвърт или половин оборот на кранчето на тройника за газта в посока затягане/дясно/ и виж какво се сучва с оборотите.После ако нещо не ти харесва, естествено го върни.
3.Ще откачиш един куплунг и ще покараш така,но това действие ще извършим,ако нямаме резултат от предните.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Да се обадя и аз
Те са ти казали, но аз направих следното отворих филтърната кутия за въздуха и застопорих клапата да взема въздух само откъм колектора.Малко се наложи да оправя настроиките на изпарителя и засега няма проблем с оборотите и по бързо ми загрява.Внимателно си провери вакумните маркучи, скоби 


- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Ти си първия в този форум, така застопорена клапа.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Iezekil написа:Ти си първия в този форум, така застопорена клапа.




- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Щом си махнал маркуча, към колектора, какво значение има тая клапа?
Иначе правилото е газ - студен въздух, метан -топъл /най-общо казано/.
Иначе правилото е газ - студен въздух, метан -топъл /най-общо казано/.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
- Автомобил: FORD GALAXY
- Двигател: Y5B 1999г 147kc
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
В студения въздух има повече кислород,което означава по-добра горивна смес и по-добро изгаряне.
- dobcho6
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 18:46
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH 2003г
- Местоположение: Varna
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Тези 60-70 хил.км. ми се виждат тамън като за обслужване на изпарителя.Аз бих заложил на него.Аз лично бих си купил нов вместо да сменям мембрани на стария, но си е само мое лично мнение.
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
Няма значение, че в студения въздух има повече кислород, номерът е че в целия диапазон от студено до топло количеството на кислорода се изменя значително и ако я настроим като за топло, то докато загрее сместа ще е бедна. Принципно няма вариант сместа да е адекватна при всички температури на въздуха, затова единственото възможно е да направим така, че да дърпа отвън само студен въздух. По-добре температурата му да варира в диапазон от 20 градуса - можем да направим настройката спрямо това. Естествено можем да го настроим и на топъл въздух, но докато позагрее колата, пак ще яде от студения, а като висне на някое задръстване, без естествената вентилация при движението си пък ще имаме само горещ въздух -- температурните вариации ще са прекалено големи, количеството кислород в единица обем също. (а имаме фиксирана настройка за обемното количество газ/въздух)
Освен това при газта не е проблем, като с бензина, да има нещо да кондензира по колекторите и да трябва да се изпарява - та не е голям зор да я тъпчем с горещ въздух.
Освен това при газта не е проблем, като с бензина, да има нещо да кондензира по колекторите и да трябва да се изпарява - та не е голям зор да я тъпчем с горещ въздух.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
И аз се спирам на обслужването на изпаритела. Благодаря на всички отговорили.
- Pet_rov
- Мнения: 4487
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ
И да пишеш после имало ли е ефект.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта