1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
petarkolev
Мнения: 1702
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
Автомобил: Jetta II 1.8
Двигател: RP
Местоположение: София

1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот petarkolev » Вто 22 ное 2016 9:13


Здравейте. Двигатела е моноинжекция 90к.с., газовата е обикновена естествено. От почти година започна да държи високи обороти когато работи на газ, на градско като вдигна крака от газта и изключа от скорост поддържа оборотите каквито са били по време на движение. Когато се кара извънградско, същата работа, изключвам от скорост и държи 2000, 2500 или на колкото е била там по време на движение. При работа на бензин проблема изобщо липсва поддържа си ниски и нормални обороти. Моторчето за празен ход смених с втора употреба няма никаква промяна. Понякога също на газ оборотите падат драстично почти близо до загасване и сама се оправя, но като цяло нестабилни обороти. Къде може да е проблема? Предварително благодаря на всички отговорили. Успешна седмица пожелавам.




Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4487
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот Pet_rov » Вто 22 ное 2016 10:30


Изпарителят в какво състояние е? Правена ли му е профилактика, платна, това-онова?


Потребителски аватар
petarkolev
Мнения: 1702
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
Автомобил: Jetta II 1.8
Двигател: RP
Местоположение: София

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот petarkolev » Вто 22 ное 2016 10:34


Изпарителя е на 60-70 хил., работи добре, платна не са сменяни, само филтър преди 5 хил. километра. Ако има проблем с изпарителя не трябва ли да гори много?


Volkswangel
Мнения: 626
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот Volkswangel » Вто 22 ное 2016 10:40


Откачи единия полюс на акумулатора, за предпочитане (+) за известно време, не по малко от 10мин. Препоръчвам дори и куплунга на компа да се разкачи. След това пробвай какво ще се случи и пак ще коментираме.


Потребителски аватар
petarkolev
Мнения: 1702
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
Автомобил: Jetta II 1.8
Двигател: RP
Местоположение: София

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот petarkolev » Вто 22 ное 2016 10:42


И аз си мислех за това действие. Ще пиша какво е станало след откачането.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот Iezekil » Вто 22 ное 2016 12:57


Volkswangel написа:Откачи единия полюс на акумулатора, за предпочитане (+) за известно време, не по малко от 10мин. Препоръчвам дори и куплунга на компа да се разкачи.

:gruebel :gruebel :gruebel Автора да упомене какво включва АГу-ТО му-ресет реле,реле на помпата,ламбда контролер и прочие.
Ако не помогне откачането:
1.Ослушай се край моното,дали не дърпа въздух,както и го разклати и следи за промяна в оборотите.
2.Врътни четвърт или половин оборот на кранчето на тройника за газта в посока затягане/дясно/ и виж какво се сучва с оборотите.После ако нещо не ти харесва, естествено го върни.
3.Ще откачиш един куплунг и ще покараш така,но това действие ще извършим,ако нямаме резултат от предните.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот vaiper 1 » Сря 23 ное 2016 15:00


Да се обадя и аз :mhihi Те са ти казали, но аз направих следното отворих филтърната кутия за въздуха и застопорих клапата да взема въздух само откъм колектора.Малко се наложи да оправя настроиките на изпарителя и засега няма проблем с оборотите и по бързо ми загрява.Внимателно си провери вакумните маркучи, скоби :wink


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот Iezekil » Сря 23 ное 2016 17:14


Ти си първия в този форум, така застопорена клапа.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот vaiper 1 » Чет 24 ное 2016 15:15


Iezekil написа:Ти си първия в този форум, така застопорена клапа.

:mhihi Направих го за да си намаля разхода хм а и като е на студено без кривката към калника да взема въздух нямаша загряване а гореше към 18 на къси разстояния :screwy Като казах, че съм обърнал клапата съм махнал маркуча към колектора, така не блъска отпред толкова студен въздух.Видимо взе да ми гори по малко засега но не съм го засякъл още :wink Карам само на газ :deal


Потребителски аватар
Ivo 1983
Мнения: 502
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
Автомобил: Golf 3
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Враца

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот Ivo 1983 » Сря 07 дек 2016 8:57


Щом си махнал маркуча, към колектора, какво значение има тая клапа?
Иначе правилото е газ - студен въздух, метан -топъл /най-общо казано/.


slavei2003
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
Автомобил: FORD GALAXY
Двигател: Y5B 1999г 147kc
Местоположение: Враца
Контакти:

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот slavei2003 » Сря 07 дек 2016 9:41


В студения въздух има повече кислород,което означава по-добра горивна смес и по-добро изгаряне.


Потребителски аватар
dobcho6
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 18:46
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH 2003г
Местоположение: Varna

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот dobcho6 » Сря 07 дек 2016 12:18


Тези 60-70 хил.км. ми се виждат тамън като за обслужване на изпарителя.Аз бих заложил на него.Аз лично бих си купил нов вместо да сменям мембрани на стария, но си е само мое лично мнение.


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот dreadx » Чет 08 дек 2016 3:47


Няма значение, че в студения въздух има повече кислород, номерът е че в целия диапазон от студено до топло количеството на кислорода се изменя значително и ако я настроим като за топло, то докато загрее сместа ще е бедна. Принципно няма вариант сместа да е адекватна при всички температури на въздуха, затова единственото възможно е да направим така, че да дърпа отвън само студен въздух. По-добре температурата му да варира в диапазон от 20 градуса - можем да направим настройката спрямо това. Естествено можем да го настроим и на топъл въздух, но докато позагрее колата, пак ще яде от студения, а като висне на някое задръстване, без естествената вентилация при движението си пък ще имаме само горещ въздух -- температурните вариации ще са прекалено големи, количеството кислород в единица обем също. (а имаме фиксирана настройка за обемното количество газ/въздух)
Освен това при газта не е проблем, като с бензина, да има нещо да кондензира по колекторите и да трябва да се изпарява - та не е голям зор да я тъпчем с горещ въздух.


Потребителски аватар
petarkolev
Мнения: 1702
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
Автомобил: Jetta II 1.8
Двигател: RP
Местоположение: София

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот petarkolev » Чет 08 дек 2016 6:32


И аз се спирам на обслужването на изпаритела. Благодаря на всички отговорили.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4487
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: 1,8, 90к.с. моно високи обороти на газ

Мнениеот Pet_rov » Чет 08 дек 2016 9:44


И да пишеш после имало ли е ефект.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта