Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2775
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот Чудомир » Чет 21 мар 2019 23:48


:deal :gruebel
След като 4 (с думи: четири) пъти прегледах на ветрило цялата тема и не видях да е написан нито модел, нито двигател, предлагам първо колегата nikson85 да разбули мистерията за какво бу с какъв бубутник говорим, за да можем да разгледаме отстрани кой крив, кой прав и чак тогава да продължим дискусията.




///Mechov
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 авг 2014 14:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот ///Mechov » Пет 22 мар 2019 6:23


Ако правилно си спомням е 1.4 абд


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4322
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот Pet_rov » Пет 22 мар 2019 8:29


Темата като цяло е безсмислена. Сега не ми се търси, но си спомням, че в този форум има тема по въпроса, където грамотно е обяснено кое как се прави.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1677
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Пет 22 мар 2019 9:05


Голф 3 1.4 АБД 40Кв.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1677
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Сря 27 мар 2019 20:39


Pet_rov написа:Темата като цяло е безсмислена. Сега не ми се търси, но си спомням, че в този форум има тема по въпроса, където грамотно е обяснено кое как се прави.

Така е аз точно от там прочетох нека припомним на колегите как се прави. И по-точно как аз съм го направил за смесения разход от 8 газ от 50 до 100км скорост.
Металното винтче съм го направил 1об. и повече не се пипа.
Тройника се развива на 2.5об.
Нагласят се оборотите на празен ход от пласмасовия винт да бъдат както на бензин, така и на газ. Като се започва да се отвива докато станат като на бензин
и се спира да се върти.
При мене 2.5 об. от тройника дойдоха в повече и започнах да затягам, като вървежа се подобри в ниските обороти. Наглася се там където колата развива максималната скорост. А за икономия в ниските 50-100км се завива до 1\2об. гледаш да не е спъната от ниските, ако се навие още става много скопена.
Ако искаш да караш с над 100км извън града отвиваш 1\2, ако отвиеш малко повече ще е добре след 140км. ама и разхода на газ е голям ако караш в ниските обороти или градско.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7238
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот muns61 » Сря 27 мар 2019 21:03


За да получиш еднакво съотношение гориво/въздух в целия работен диапазон на двигателя, регулирането на газта не трябва да е основно от винта на маркуча към плочката, а от сечението на отворите за газ в плочката. Ако ти е ясно за какво иде реч.
Системата изпаарител-регулатор-плочка е всъщност аналог на карбуратора и работи на същия принцип. Който разбира карба, ще разбере какво искам да кажа.


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1660
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот quattro^^ » Чет 28 мар 2019 0:29


Имам един въпрос само туй абд до и след 140 какъв вървеш има и без тройник :icon_lol що се занимаваш с глупости не мога да разбера че и ги споделяш.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1677
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Чет 28 мар 2019 16:06


Никакъв вървеж няма, а кото отвориш тройника повече от 2.5 е муден в ниските обороти. Тройника е между 1.25 - 1.75 об. и там хваща 140км.
Ама и гори 10-12газ, а така пада на 8-9 градско и смесено. :mhihi
Те всички двигатели малки и големи започват от 10-12газ смесено и като си с малкия двигател и като направиш една сметка, и излиза че нямаш смисъл от газ. Аз ако трябваше да слагам пак газ на този двигател нямаше да му сложа ако знаех че е така. А пък ако трябваше да слагам на газ на 150коня бензин по-добре да си вземеш дизел 150коня.


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1660
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот quattro^^ » Чет 28 мар 2019 17:46


nikson85 написа:А пък ако трябваше да слагам на газ на 150коня бензин по-добре да си вземеш дизел 150коня.

ох котьо да не ти се налага да разбереш къв дедов може да ти набие нова нафтица...ще си търсиш тройника :icon_lol


///Mechov
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 авг 2014 14:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот ///Mechov » Чет 28 мар 2019 18:37


Аз не знам какъв вървеж очакваш от тоя миксер. Ако искаш вървеж си взимаш кола 400+ коня и ето вървеж


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7238
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот muns61 » Чет 28 мар 2019 18:46


Този разход 8-9 градско ли е, или смесено?


///Mechov
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 авг 2014 14:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот ///Mechov » Чет 28 мар 2019 18:51


Със сигурност му е смесения цикъл , но нали търси икономия. Това са му 8-9лв. / 100 , което е добре според мен. Ама ако автора иска още по-тънко ....


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 17030
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот stefan4o » Чет 28 мар 2019 19:03


Икономията идва на първо място от стила на каране, на второ - в средата (град с малко коли, град с много коли, на село на мегдана и т.н.) и чак на трето от настройката.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7238
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот muns61 » Чет 28 мар 2019 19:17


Нереално ниските разходи, които някои дават, мен само ме карат да се усмихвам. Проблемът е, че някои хора им вярват и започват опити да постигнат и те такива стойности. АБД-то наистина е икономичен на извънградско, ако не го караш над 100, но градско си похапва доволно. Г3, сравнен с подобните му връстници, хич не е икономичен. Който е карал Опел, Рено, Хонда знае какво имам предвид.
Инак настройките на изпарител са индивидуални, даже на 2 от една марка може много да се различават настройките.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1677
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Чет 28 мар 2019 20:46


muns61 написа:Този разход 8-9 градско ли е, или смесено?

Смесения е 8 а градско не мога да кажа точно понеже не карам много по светофарите, но със сигурност ще се качи.
Карам по 20-30км на ден и това засякох за последните 700км.
Ако я настроя както трябва ще гори с 2-3л повече и на смесения разход.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта