Pet_rov написа:Темата като цяло е безсмислена. Сега не ми се търси, но си спомням, че в този форум има тема по въпроса, където грамотно е обяснено кое как се прави.
Така е аз точно от там прочетох нека припомним на колегите как се прави. И по-точно как аз съм го направил за смесения разход от 8 газ от 50 до 100км скорост.
Металното винтче съм го направил 1об. и повече не се пипа.
Тройника се развива на 2.5об.
Нагласят се оборотите на празен ход от пласмасовия винт да бъдат както на бензин, така и на газ. Като се започва да се отвива докато станат като на бензин
и се спира да се върти.
При мене 2.5 об. от тройника дойдоха в повече и започнах да затягам, като вървежа се подобри в ниските обороти. Наглася се там където колата развива максималната скорост. А за икономия в ниските 50-100км се завива до 1\2об. гледаш да не е спъната от ниските, ако се навие още става много скопена.
Ако искаш да караш с над 100км извън града отвиваш 1\2, ако отвиеш малко повече ще е добре след 140км. ама и разхода на газ е голям ако караш в ниските обороти или градско.