колеги помагаите че стана лошо
ставам сутринта паля на бензин и след около пит мин прехвърлям на газ
колата работи около две три мин и започна да не може да се изфорсира
прехвърлих на бенз няма проблем,отново на газ същата работа до към 2000оборота и повече неще
като я помъча още малко и гасне
прави ми впечатление че тръбата от бутилката към газовия клапан замръзва
възможно ли е това
мотора е РВ а газовата Ловато вакумен изпарител
проблем с АГУ на РВ мотор
- titanium69
- Мнения: 110
- Регистриран на: Сря 05 ное 2008 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
повери си филтърчето на газта или самият клапън може да блокира
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
А изпарителя беше ли замръзнал?
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
peshosim написа:колеги помагаите че стана лошо
ставам сутринта паля на бензин и след около пит мин прехвърлям на газ
колата работи около две три мин и започна да не може да се изфорсира
прехвърлих на бенз няма проблем,отново на газ същата работа до към 2000оборота и повече неще
като я помъча още малко и гасне
прави ми впечатление че тръбата от бутилката към газовия клапан замръзва
възможно ли е това
мотора е РВ а газовата Ловато вакумен изпарител
Щом тръбата към от бутилката до газовия клапан замръзва значи има запушване или на изхода на газовата бутилка или някъде по трасето (сплескана от удар отдолу тръба?)
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
niki_82 написа:може ли да е от откачена сонда в бутилката
Тогава замръзва (или само се изпотява) самата бутилка
- peshosim
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 09 авг 2007 23:00
- Автомобил: SEAT TOLEDO II
- Двигател: 1.9 TDI 110 ph.
- Местоположение: Перник
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
не се вижда да се изпотява бутилката но самата тръба от нея до газовия клапан побелява цялата и на колата не и стига газ да се форсира а работи само на ниски обороти
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
Я виж филтъра в газовия клапан на какво дередже е?
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
подготви се психически за един ден работа-имах същия проблем като твоя-при някои бутилки не слагат филтърче на сондата на фланеца и всичката мизерия отива по тръбата и запушва цялата инсталация-отиди някаде извън града откачи акумолатора,затвори изходящия клапан и развии изходящата трабичка на бутилката и отвири клапана за да изтецхе газта-вземи си и някакав съд да сложиш под отвора на бутилката че доста капе и после цялата кола ще мирише на газ,чакай няколко часа докато не падне налягането и стои надалече от колата да не се натровиш а акумолатора откачи да не прехвръкне случайно искричка и
може леко да отвиеш със шестограм фланеца за да се изпусне по-бързо газта.след като спре да фъщи стегни фланеца но остави изходящия клапан отворен и смъкни бутилката от колата,развии фланеца и изсипи втечнената газ.след това отвии тръбичката отпред на газовия клапан и я надуй с нещо да изкара мизерията,отвори клапана и го почисти изцяло-нз какъв е твоя но може да има едно парче магнит-не го хвърляй а го поцхисти идеално защото то улавя металните частици който се откъсват от вътрешната страна на бутилката,смени филтърчето на клапана като като купуваш ново си купи и гарнитура за клапана и за фланеца-не е желателно да се слагат старите и провери дали имаш филтърче на сондата на бутилката ако нямаш си купи не са скъпи 1-2 лева.откачи и тръбичката от клапана до изпарителя и я издухай и нея за всеки случей.като слагаш фланеца на бутилката внимателно огледай гарнитурата да пасне идеално че с тая бомба шега не бива.не стягай болтовете на фланеца един след друг а срещуположно и на Х за да се стегнат равномерно без да се скъса оплътненито-целия ремонт излиза около 20 лева и 1 ден работа,но при мене излезе около 300 защото бях с турски изпарител и "МАЙСТОРИТЕ ГАЗАДЖИЙ"(без да обиждам никого)в 4 сервиза ми казаха че проблема е в изпарителя,след поставянето на италиянски ловато проблема все още го имаше,смениха ми газовия и бензиновия клапан защото не затваряли добре,и още един куп простотий,а накрая се оказа това и един скъсан маркуч от тройника до карбуратора така че ги смени и тях за всеки случеи
надявам се че съм помогнал и ако не си разбрал нещо пиши и ще кача снимки доколкото имам


- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
peshosim написа:не се вижда да се изпотява бутилката но самата тръба от нея до газовия клапан побелява цялата и на колата не и стига газ да се форсира а работи само на ниски обороти
тръбата е запушена и за това побелява(замръзва)-когато газта преминава през тясно пространство тя замръзва-колата работи известно време нормално,но само докато тръбата не замръзне и не започне да пропуска по-малко газ

- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
zdravko написа:niki_82 написа:може ли да е от откачена сонда в бутилката
Тогава замръзва (или само се изпотява) самата бутилка
не-самата сонда е крива и не може да направипълен оборот за да се развие-може да е паднал филтъра закачен на нея-бутилката замръзва когато има боклуци във фланеца
- peshosim
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 09 авг 2007 23:00
- Автомобил: SEAT TOLEDO II
- Двигател: 1.9 TDI 110 ph.
- Местоположение: Перник
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
ок ще проверя всичко и не се ли справя на газачия ще ходи
по принцип не обичам друг да пипа по колите ми но няма как не може от всичко да разбирам

по принцип не обичам друг да пипа по колите ми но няма как не може от всичко да разбирам


- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
peshosim написа:ок ще проверя всичко и не се ли справя на газачия ще ходи
по принцип не обичам друг да пипа по колите ми но няма как не може от всичко да разбирам![]()
ще ти дам един съвет-ако караш колата на майстор карай я само на един,че почне ли всеки да пипа става лошо


- peshosim
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 09 авг 2007 23:00
- Автомобил: SEAT TOLEDO II
- Двигател: 1.9 TDI 110 ph.
- Местоположение: Перник
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
нз какво точно стана но продухах тръбата и наклоних малко бутилката така че да падне сондата по към пода и взе че се оправи
така и не разбрах от какво беше проблема но щом работи е ок

така и не разбрах от какво беше проблема но щом работи е ок

- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с АГУ на РВ мотор
трабата е била проблема-не се чуди ако на високи обороти започне да прекъсва все едно има недостиг на гориво,при мене така започна проблема,но щом в тръбата имаш боклуци-нямаш филтър на сондата,а относно наклона няма значение но колкото по-високо е фланеца толкова по-ниско е сондата-изкривена е надолу,в случея си я дигнал нагоре-може така да е по-добре защото няма да засмуква боклуците по дъното на бутилката



Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта