Гаста ми грамна моля помогнете
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 07 дек 2007 22:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Гаста ми грамна моля помогнете
имам гокф3 1.6 инжекцион и сам сас обикновена газожа уредба и ми грамна някои има ли престава от какжо може да е и как да напражя така 4е да не гарми пове4е но и без да си сменям газовата ПОМОГНЕТЕ МИ МОКЯ ВИ благодаря преджарително
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Гърми от проблем в кабелите, дистрибуторна капачка, свещи и най-лошото- от бедна смес. Дори и да е "добре регулирана" , при рязко подаване на газ, поради големият обем на всмукателният колектор, сместта рязко обеднява и се получава ДУМ.
Възможно е и от нагорял клапан.
Задължително кихавица на филтърната кутия както и на всмукатемният колектор (след дроселната клапа) .
Дори и с метални да си, взрив при отпуснат педал на газтта , означава деформация на дроселната клапа и от там почват проблемите 1-во с ниските обороти а после и с какво ли не.
Най-добрият вариант, е да прежалиш едни 700 кинта и да си сложиш газов инжекцион, а тази да продадеш, на някой с моно инжекция. Разликата от 300-400 лева ще я избиеш от разхода на гориво и ремонти.
Възможно е и от нагорял клапан.
Задължително кихавица на филтърната кутия както и на всмукатемният колектор (след дроселната клапа) .
Дори и с метални да си, взрив при отпуснат педал на газтта , означава деформация на дроселната клапа и от там почват проблемите 1-во с ниските обороти а после и с какво ли не.
Най-добрият вариант, е да прежалиш едни 700 кинта и да си сложиш газов инжекцион, а тази да продадеш, на някой с моно инжекция. Разликата от 300-400 лева ще я избиеш от разхода на гориво и ремонти.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
"Най-добрият вариант, е да прежалиш едни 700 кинта и да си сложиш газов инжекцион"
Е, може и само ламбда контролер да се добави, поне няма да позволи сместта да е прекалено бедна или богата.
Иначе преди всичко кабели, свещи, палец, капачка - тия неща са основна причина за гърмежите. И клапа-пърдялник, може и самоделка - просто дупка във въздуховода, а върху него надянат пръстен от някаква гума.
Е, може и само ламбда контролер да се добави, поне няма да позволи сместта да е прекалено бедна или богата.
Иначе преди всичко кабели, свещи, палец, капачка - тия неща са основна причина за гърмежите. И клапа-пърдялник, може и самоделка - просто дупка във въздуховода, а върху него надянат пръстен от някаква гума.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 166 госта