Неутралното положение на ключе газ-бензин
- milio
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Неутралното положение на ключе газ-бензин
От скоро съм регистриран в този форум. Имам Vento 1.8, 92-ра година с метанова уредба. Купих я лятото заедно с метановата уредба. Не мога да намеря в Стара Загора майстор за такива уредби. Проблемът е следният: редукторът е "Тарантини", в него предполагам има ел. клапън на изхода, който не може да уплътнява и при повторно палене независимо дали на бензин или на метан колата се задява. Ключето за прехвърляне газ-бензин е ръчно с неутрално положение. При положение неутрално колата веднага угасва без да изхарчи остатъка от метана или бензина, в зависимост от това на какво е била. Не може ли да се направи при неутрално положение да спира само притока на метан и бензин без да гасне веднага?
- milio
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Явно че в момента няма онлайн разбирачи за газови уредби, ами да споделя до какъв извод съм стигнал аз-разликата между газова уредба за пропан-бутан и метан е само в налягането на газа и от там съхранението в бутилката(по дебела) и редуктора(степента на редукция).Тъй че ако някой може да ми отговори на въпроса по горе за обикновена газова уредба аз ще си направя извод за метанова.
Да ви кажа и какви проби съм правил:
1.Към ел. клапана на редуктора има един кабел с обувка. При работещ двигател на газ и след изваждане на обувката двигателят не гасне.
2.На вентила за зареждане също има някакъв ел. клапан.Пак при работещ двигател на газ и след изваждане на обувката двигателят гасне след няколко секунди.
Правя извод че първият клапан не уплътнява и затова двигателят не гасне и затова колата се задавя при повторно запалване.
Да ви кажа и какви проби съм правил:
1.Към ел. клапана на редуктора има един кабел с обувка. При работещ двигател на газ и след изваждане на обувката двигателят не гасне.
2.На вентила за зареждане също има някакъв ел. клапан.Пак при работещ двигател на газ и след изваждане на обувката двигателят гасне след няколко секунди.
Правя извод че първият клапан не уплътнява и затова двигателят не гасне и затова колата се задавя при повторно запалване.
- milio
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Неутралното положение на ключе газ-бензин
Red_Jetta написа:и при мен гасне веднага но след като изгори горивото![]()
Въпроса е че гасне веднага, а не след като изгори горивото. Значи ли това че копчето е свързано неправилно.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- milio
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
The_Machine написа:Я снимай изпарителя... да не би да се касае за някакъв обогатителен клапан и затуй да не гасне колата като извадиш кабела
Идват ли 12В на този кабел?
Обогатителен клапан няма,а идва 12в само при положение на газ,затова си мисля,че трябва да уплътнява веднага,но не смея да го раэглобя и реших,че мога да изпразня системата до клапана за високото налягане с неутр.положение на ключето.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
не се занимавай с глупости - щом си имаш клапан - трябва да се погледне и оправи.
иначе се слага друг вид клапан - викат му стоп клапан и диаметъра му е доста голям от този, който си ти е газовия - все пак дебели маркучи влизат в него /от изхода на изпарителя и към тройника/
аз съм с вакумен изпарител и имам въпросния стоп клапан - върши работа, но ти си го имаш вероятно оригинално на изпарителя /така е по-добре/.
иначе се слага друг вид клапан - викат му стоп клапан и диаметъра му е доста голям от този, който си ти е газовия - все пак дебели маркучи влизат в него /от изхода на изпарителя и към тройника/
аз съм с вакумен изпарител и имам въпросния стоп клапан - върши работа, но ти си го имаш вероятно оригинално на изпарителя /така е по-добре/.
- milio
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Съгласен!Само,че в Ст.Загора не можах да намеря кой да го оправи.Ходих до Пловдив при някой си Наско.Той ми каза да си приготвя 250-300 лв. и ще ми сложи нов за 2-3 часа.За това съм решил да опитам да се справя със собствени сили,а пък ако не стане-ПРИ НАСКО или при някой друг за нов{Защото стартера ще замине}ivo123 написа:не се занимавай с глупости - щом си имаш клапан - трябва да се погледне и оправи.
.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
milio написа:Съгласен!Само,че в Ст.Загора не можах да намеря кой да го оправи.Ходих до Пловдив при някой си Наско.Той ми каза да си приготвя 250-300 лв. и ще ми сложи нов за 2-3 часа.За това съм решил да опитам да се справя със собствени сили,а пък ако не стане-ПРИ НАСКО или при някой друг за нов{Защото стартера ще замине}ivo123 написа:не се занимавай с глупости - щом си имаш клапан - трябва да се погледне и оправи.
.
Пич, чисто нов миникит на БРЦ за метан(изпарител, тръби, ключ май имаше, нивомер, за клапан не съм сигурен) е към 250 лв
