Неутралното положение на ключе газ-бензин

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Неутралното положение на ключе газ-бензин

Мнениеот milio » Съб 08 дек 2007 16:55


От скоро съм регистриран в този форум. Имам Vento 1.8, 92-ра година с метанова уредба. Купих я лятото заедно с метановата уредба. Не мога да намеря в Стара Загора майстор за такива уредби. Проблемът е следният: редукторът е "Тарантини", в него предполагам има ел. клапън на изхода, който не може да уплътнява и при повторно палене независимо дали на бензин или на метан колата се задява. Ключето за прехвърляне газ-бензин е ръчно с неутрално положение. При положение неутрално колата веднага угасва без да изхарчи остатъка от метана или бензина, в зависимост от това на какво е била. Не може ли да се направи при неутрално положение да спира само притока на метан и бензин без да гасне веднага?




Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот milio » Съб 08 дек 2007 19:29


Явно че в момента няма онлайн разбирачи за газови уредби, ами да споделя до какъв извод съм стигнал аз-разликата между газова уредба за пропан-бутан и метан е само в налягането на газа и от там съхранението в бутилката(по дебела) и редуктора(степента на редукция).Тъй че ако някой може да ми отговори на въпроса по горе за обикновена газова уредба аз ще си направя извод за метанова.
Да ви кажа и какви проби съм правил:
1.Към ел. клапана на редуктора има един кабел с обувка. При работещ двигател на газ и след изваждане на обувката двигателят не гасне.
2.На вентила за зареждане също има някакъв ел. клапан.Пак при работещ двигател на газ и след изваждане на обувката двигателят гасне след няколко секунди.
Правя извод че първият клапан не уплътнява и затова двигателят не гасне и затова колата се задавя при повторно запалване.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 09 дек 2007 15:09


колега този клапан първия /на изпарителя/ не ти ти работи - отвори го и виж гумичката може да се е спекла и да не уплатнява.
Целта му е при изгасяне на двигателя да затвори веднага, така че да няма приток на газ към двигателя и да се получат детонации.


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Неутралното положение на ключе газ-бензин

Мнениеот milio » Нед 09 дек 2007 20:00


Red_Jetta написа:и при мен гасне веднага но след като изгори горивото :)


Въпроса е че гасне веднага, а не след като изгори горивото. Значи ли това че копчето е свързано неправилно.


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот milio » Нед 09 дек 2007 20:04


ivo123 написа:колега този клапан първия /на изпарителя/ не ти ти работи - отвори го и виж гумичката може да се е спекла и да не уплатнява.


И аз така мисля но не смея самичък да го отворя, защото надали ще го затворя правилно :roll:


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот milio » Нед 09 дек 2007 20:37


Правилно те разбрах за горивото по маркучите,а не в бутилката,обаче под веднага разбирай 0 секунди-все едно изключваш от ключа за запалване.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 09 дек 2007 20:48


Я снимай изпарителя... да не би да се касае за някакъв обогатителен клапан и затуй да не гасне колата като извадиш кабела :roll:
Идват ли 12В на този кабел?


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот milio » Нед 09 дек 2007 21:04


The_Machine написа:Я снимай изпарителя... да не би да се касае за някакъв обогатителен клапан и затуй да не гасне колата като извадиш кабела :roll:
Идват ли 12В на този кабел?

Обогатителен клапан няма,а идва 12в само при положение на газ,затова си мисля,че трябва да уплътнява веднага,но не смея да го раэглобя и реших,че мога да изпразня системата до клапана за високото налягане с неутр.положение на ключето.


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот milio » Чет 13 дек 2007 13:28


Продължавам да питам:Ако между редуктора и тройника монтирам допълнителен клапан[като този за пропан-бутан с филтърчето] и го свържа паралелно с този на иэпарителя,какво ще стане?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 13 дек 2007 15:21


не се занимавай с глупости - щом си имаш клапан - трябва да се погледне и оправи.
иначе се слага друг вид клапан - викат му стоп клапан и диаметъра му е доста голям от този, който си ти е газовия - все пак дебели маркучи влизат в него /от изхода на изпарителя и към тройника/
аз съм с вакумен изпарител и имам въпросния стоп клапан - върши работа, но ти си го имаш вероятно оригинално на изпарителя /така е по-добре/.


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот milio » Чет 13 дек 2007 15:55


ivo123 написа:не се занимавай с глупости - щом си имаш клапан - трябва да се погледне и оправи.
.
Съгласен!Само,че в Ст.Загора не можах да намеря кой да го оправи.Ходих до Пловдив при някой си Наско.Той ми каза да си приготвя 250-300 лв. и ще ми сложи нов за 2-3 часа.За това съм решил да опитам да се справя със собствени сили,а пък ако не стане-ПРИ НАСКО или при някой друг за нов{Защото стартера ще замине}


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 13 дек 2007 23:32


milio написа:
ivo123 написа:не се занимавай с глупости - щом си имаш клапан - трябва да се погледне и оправи.
.
Съгласен!Само,че в Ст.Загора не можах да намеря кой да го оправи.Ходих до Пловдив при някой си Наско.Той ми каза да си приготвя 250-300 лв. и ще ми сложи нов за 2-3 часа.За това съм решил да опитам да се справя със собствени сили,а пък ако не стане-ПРИ НАСКО или при някой друг за нов{Защото стартера ще замине}


Пич, чисто нов миникит на БРЦ за метан(изпарител, тръби, ключ май имаше, нивомер, за клапан не съм сигурен) е към 250 лв :roll:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта