
Отворен тройник до край, но няма тяга
- svil
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 10:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Отворен тройник до край, но няма тяга
Става въпрос за Голф 1.6, карбуратор 2Е2. Изпарителя е вакумен Ловато, отворил съм газта докрай. Махнал съм въздушния филтър, регулирал съм обороти на празен ход. Като я настъпя, пбаче не върви, няма тяга и е много тромава.
Ако някой има идея какво да направя ще съм благодарен да сподели.

- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Re: Отворен тройник до край, но няма тяга
svil написа: Махнал съм въздушния филтър,
Еи това не го схванах защо?
- svil
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 10:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Отворен тройник до край, но няма тяга
Беше доста зацапан и мокър. първоначлно си мислех че той е проблема
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
rusiq_24 написа:Зна4и батка това 4е си отвил кран4етата до краи не озна4ава 4е колата ще върви пове4е,напротивИма едно ниво до което може да въртиш и след това има обратен ефект защото се полу4ава пренасищане.Трябва да разбереш кога то4но трябва да спреш а това става в сервиз или с много проби от твоя страна.
Дам сместа въздух бензин се прави от там и е лошо така. Ако му подаваш повече гориво и малко въздух няма хубаво изгаряне, сместа става доста обогатена на гориво и почва да дави и губи мощност.

- svil
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 10:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
rusiq_24 написа:Зна4и батка това 4е си отвил кран4етата до краи не озна4ава 4е колата ще върви пове4е,напротивИма едно ниво до което може да въртиш и след това има обратен ефект защото се полу4ава пренасищане.Трябва да разбереш кога то4но трябва да спреш а това става в сервиз или с много проби от твоя страна.
И това е някакво инфо. Благодаря ще пробвам
- svil
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 10:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
blacki написа:Дам сместа въздух бензин се прави от там и е лошо така. Ако му подаваш повече гориво и малко въздух няма хубаво изгаряне, сместа става доста обогатена на гориво и почва да дави и губи мощност.
Имах някаква такава мисъл и за това махнах въздушния филтър да я видя как ще се държи, но не се получи, отново е спъната като куц кон
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Относно регулирането(настройка) на газ - прави се на ниски обороти -около 900 и на високи(бих казал средни) - 3000 !
Това че поливаш с лейката газ(респ. бензин) в карбуратора не означава че голфето ще стане с вертикално излитане, даже напротив!
Следващия ти въпрос ще бъде - "харчи като змей, а е мъртвец?"
Съвета ми е да си сложиш филтъра( сменява се на 6000-8000 км), и да закараш колата на анализатор за да я настроят. Можеш едва след това да постигнеш оптимални настройки със съвсем лека промяна - около половин оборот на чешмата на газта.
Това че поливаш с лейката газ(респ. бензин) в карбуратора не означава че голфето ще стане с вертикално излитане, даже напротив!
Следващия ти въпрос ще бъде - "харчи като змей, а е мъртвец?"
Съвета ми е да си сложиш филтъра( сменява се на 6000-8000 км), и да закараш колата на анализатор за да я настроят. Можеш едва след това да постигнеш оптимални настройки със съвсем лека промяна - около половин оборот на чешмата на газта.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
в подкрепа на madmen и четейки другата ти темаhttp://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=18317 ако искаш колата да стане както трябва препоръчвам да си оправиш карбуратора да работи на бензин и после да отидеш на газанализатор за регулиране на агу-то.
- svil
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 10:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Отворен тройник до край, но няма тяга
Мерси за съветите, май най вероятно ще я бутна в някой сервиз да и направят центровки на бензин и после на газ след като си сложа възд. филтър 

- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: така е най-добре
shehredsky написа:така е най-добре
Ти май се разхождаш по темите и даваш безмислени отговори. Само да не те заподозрат че се опитваш да трупаш мнения
