Отворен тройник до край, но няма тяга

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
svil
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Отворен тройник до край, но няма тяга

Мнениеот svil » Вто 11 апр 2006 11:13


Става въпрос за Голф 1.6, карбуратор 2Е2. Изпарителя е вакумен Ловато, отворил съм газта докрай. Махнал съм въздушния филтър, регулирал съм обороти на празен ход. Като я настъпя, пбаче не върви, няма тяга и е много тромава. :cry: Ако някой има идея какво да направя ще съм благодарен да сподели.




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Re: Отворен тройник до край, но няма тяга

Мнениеот madmen » Вто 11 апр 2006 11:31


svil написа: Махнал съм въздушния филтър,

Еи това не го схванах защо?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 11 апр 2006 11:58


Зна4и батка това 4е си отвил кран4етата до краи не озна4ава 4е колата ще върви пове4е,напротив :wink: Има едно ниво до което може да въртиш и след това има обратен ефект защото се полу4ава пренасищане.Трябва да разбереш кога то4но трябва да спреш а това става в сервиз или с много проби от твоя страна.


Потребителски аватар
svil
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Отворен тройник до край, но няма тяга

Мнениеот svil » Вто 11 апр 2006 11:59


Беше доста зацапан и мокър. първоначлно си мислех че той е проблема


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 11 апр 2006 12:01


rusiq_24 написа:Зна4и батка това 4е си отвил кран4етата до краи не озна4ава 4е колата ще върви пове4е,напротив :wink: Има едно ниво до което може да въртиш и след това има обратен ефект защото се полу4ава пренасищане.Трябва да разбереш кога то4но трябва да спреш а това става в сервиз или с много проби от твоя страна.

Дам сместа въздух бензин се прави от там и е лошо така. Ако му подаваш повече гориво и малко въздух няма хубаво изгаряне, сместа става доста обогатена на гориво и почва да дави и губи мощност. :wink:


Потребителски аватар
svil
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот svil » Вто 11 апр 2006 12:01


rusiq_24 написа:Зна4и батка това 4е си отвил кран4етата до краи не озна4ава 4е колата ще върви пове4е,напротив :wink: Има едно ниво до което може да въртиш и след това има обратен ефект защото се полу4ава пренасищане.Трябва да разбереш кога то4но трябва да спреш а това става в сервиз или с много проби от твоя страна.



И това е някакво инфо. Благодаря ще пробвам


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 11 апр 2006 12:03


И си сложи въздушен филтър. Заеби ги тея истории където ги праиш :!: Ще скапеш сегментите така. А може и за тва да не ти върви. А тоя тройник го навии до средно положение и пак пробвай. :wink:


Потребителски аватар
svil
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот svil » Вто 11 апр 2006 12:04


blacki написа:Дам сместа въздух бензин се прави от там и е лошо така. Ако му подаваш повече гориво и малко въздух няма хубаво изгаряне, сместа става доста обогатена на гориво и почва да дави и губи мощност. :wink:



Имах някаква такава мисъл и за това махнах въздушния филтър да я видя как ще се държи, но не се получи, отново е спъната като куц кон


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 11 апр 2006 12:47


Добре ама от кога е така(спънат кон)?


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 11 апр 2006 12:51


Относно регулирането(настройка) на газ - прави се на ниски обороти -около 900 и на високи(бих казал средни) - 3000 !
Това че поливаш с лейката газ(респ. бензин) в карбуратора не означава че голфето ще стане с вертикално излитане, даже напротив!
Следващия ти въпрос ще бъде - "харчи като змей, а е мъртвец?"
Съвета ми е да си сложиш филтъра( сменява се на 6000-8000 км), и да закараш колата на анализатор за да я настроят. Можеш едва след това да постигнеш оптимални настройки със съвсем лека промяна - около половин оборот на чешмата на газта.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 11 апр 2006 12:57


в подкрепа на madmen и четейки другата ти темаhttp://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=18317 ако искаш колата да стане както трябва препоръчвам да си оправиш карбуратора да работи на бензин и после да отидеш на газанализатор за регулиране на агу-то.


Потребителски аватар
svil
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Отворен тройник до край, но няма тяга

Мнениеот svil » Вто 11 апр 2006 15:18


Мерси за съветите, май най вероятно ще я бутна в някой сервиз да и направят центровки на бензин и после на газ след като си сложа възд. филтър :banghead:


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: така е най-добре

Мнениеот dlug » Пон 24 мар 2008 22:41


shehredsky написа:така е най-добре

Ти май се разхождаш по темите и даваш безмислени отговори. Само да не те заподозрат че се опитваш да трупаш мнения mhihi Те модовете не ги обичат много такива


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 24 мар 2008 23:54


Ако трябваше да е отвит докрай,щеше ли да е нужно да се регулира?
Цел маркуч - и готово! :wink:
Па и си махнал въздушния филтър-доста новаторско!Брао!
Махни и горивния и масления-забавят потока (или циркулацията) през тях!Ще дигнеш яко кобилите на задни копита!
Успех!


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 24 мар 2008 23:55


Ако трябваше да е отвит докрай,щеше ли да е нужно да се регулира?
Цел маркуч - и готово! :wink:
Па и си махнал въздушния филтър-доста новаторско!Брао!
Махни и горивния и масления-забавят потока (или циркулацията) през тях!Ще дигнеш яко кобилите на задни копита!
Успех!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта